Połączenie Berestecka - Centrum przez Dworzec Zachodni

Moderator: Wiliam

W drodze z Centrum na Dworzec Zachodni wybierzesz:

AUTOBUS
99
63%
KOMUNIKACJĘ KOLEJOWĄ
57
37%
 
Liczba głosów: 156

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 12 gru 2009, 16:46

rosier pisze:
R-11 Kleszczowa pisze:258 Śródmieście - Reduta (7,5/10/7,5//7,5)
raczej 358... :-"
Ponieważ :?:
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Awatar użytkownika
ZaciszaniN
Posty: 4434
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
Kontakt:

Post autor: ZaciszaniN » 12 gru 2009, 16:48

R-11 Kleszczowa pisze:127 Włochy - Zachodni (10/15/10//12)
258 Śródmieście - Reduta (7,5/10/7,5//7,5)
:ziew:
Nie wiem tylko, kto by takim 127 na włochowskiej trasie jeździł z Dw. Zachodniego :roll: Ta linia (choć niekoniecznie pod tym numerem) powinna mieć dobry punkt zaczepienia w Śródmieściu, np. na Pl. Trzech Krzyży.

A numer 127 powinien pozostać na Bródnie i obsługiwać trasę przez Trakt królewski do Ronda De Gaulle'a i dalej Jerozolimskimi na Dw. Centralny.
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.

Awatar użytkownika
rosier
Posty: 349
Rejestracja: 04 lip 2008, 23:33
Lokalizacja: te durne pomysły ZTMu?

Post autor: rosier » 12 gru 2009, 16:50

R-11 Kleszczowa pisze:Ponieważ :?:
najpotrzebniejsze byłoby w szczycie?
Zostawiając 127 w formie do ścisłego centrum, oczywiście.
117 119 130 138 167 168 174 210 318 504 N36 N37

Zmienianie komunikacji miejskiej należy zacząć od zmieniania ZTMu.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 12 gru 2009, 16:54

rosier pisze:najpotrzebniejsze byłoby w szczycie?
Przy założeniu, że nie byłoby 127, to i w innych godzinach byłoby dosyć obciążone...
ZaciszaniN pisze:Ta linia (choć niekoniecznie pod tym numerem) powinna mieć dobry punkt zaczepienia w Śródmieściu, np. na Pl. Trzech Krzyży.
Hm, ewentualnie wydłużyć gdzieś celem obsługi Traktu Królewskiego... :-k
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 12 gru 2009, 18:54

Żadnego centrum =; Mam dość (zresztą nie tylko ja) linii, na której totalnie nie można polegać =;
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Dęboszczak
Posty: 1934
Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
Lokalizacja: Dolny Mokotów

Post autor: Dęboszczak » 12 gru 2009, 19:24

ZaciszaniN pisze:
R-11 Kleszczowa pisze:127 Włochy - Zachodni (10/15/10//12)
258 Śródmieście - Reduta (7,5/10/7,5//7,5)
:ziew:
Nie wiem tylko, kto by takim 127 na włochowskiej trasie jeździł z Dw. Zachodniego :roll: Ta linia (choć niekoniecznie pod tym numerem) powinna mieć dobry punkt zaczepienia w Śródmieściu, np. na Pl. Trzech Krzyży.

A numer 127 powinien pozostać na Bródnie i obsługiwać trasę przez Trakt królewski do Ronda De Gaulle'a i dalej Jerozolimskimi na Dw. Centralny.
Ze 127 powinno się Bródno pożegnać na rzecz częstszej 500.

Krzysiek_S
Posty: 5095
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 12 gru 2009, 19:25

Dęboszczak pisze:
ZaciszaniN pisze: Nie wiem tylko, kto by takim 127 na włochowskiej trasie jeździł z Dw. Zachodniego :roll: Ta linia (choć niekoniecznie pod tym numerem) powinna mieć dobry punkt zaczepienia w Śródmieściu, np. na Pl. Trzech Krzyży.

A numer 127 powinien pozostać na Bródnie i obsługiwać trasę przez Trakt królewski do Ronda De Gaulle'a i dalej Jerozolimskimi na Dw. Centralny.
Ze 127 powinno się Bródno pożegnać na rzecz częstszej 500.
I chyba 169?

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 12 gru 2009, 19:27

Krzysiek_S pisze:I chyba 169?
Mając na uwadze rozkopanie Targowej, przez najbliższe 3 lata można zasadniczo zapomnieć o tej linii... :-k
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
rosier
Posty: 349
Rejestracja: 04 lip 2008, 23:33
Lokalizacja: te durne pomysły ZTMu?

Post autor: rosier » 12 gru 2009, 19:29

Wolfchen pisze:Mając na uwadze rozkopanie Targowej, przez najbliższe 3 lata można zasadniczo zapomnieć o tej linii...
będzie do Pl.Hallera i będzie git :D
R-11 Kleszczowa pisze:Żadnego centrum Mam dość (zresztą nie tylko ja) linii, na której totalnie nie można polegać
tak naprawdę przecież nie można polegać na żadnej linii przez Jeruzalemskie...
117 119 130 138 167 168 174 210 318 504 N36 N37

Zmienianie komunikacji miejskiej należy zacząć od zmieniania ZTMu.

Dęboszczak
Posty: 1934
Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
Lokalizacja: Dolny Mokotów

Post autor: Dęboszczak » 12 gru 2009, 19:34

Krzysiek_S pisze:
Dęboszczak pisze: Ze 127 powinno się Bródno pożegnać na rzecz częstszej 500.
I chyba 169?
Oczywiście, że i 169, być może już od 1.01.10 169 pojawi się co 10/10/10

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 12 gru 2009, 19:40

Dęboszczak pisze:
Krzysiek_S pisze: I chyba 169?
Oczywiście, że i 169, być może już od 1.01.10 169 pojawi się co 10/10/10
Powiedzmy sobie szczerze. W DP 127 jest nieprzydatne. Na co mi linia, która po 19:00 jedzie na Bródno w zestawie potrójnym a potem przez 40 minut rympał...

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 12 gru 2009, 19:45

rosier pisze:
R-11 Kleszczowa pisze:Żadnego centrum Mam dość (zresztą nie tylko ja) linii, na której totalnie nie można polegać
tak naprawdę przecież nie można polegać na żadnej linii przez Jeruzalemskie...
Na każdej linii, która zbędnie zagłębia się w pewne rejony nie można polegać.

@Sławek: to samo jest i we Włochach :neutral:
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 12 gru 2009, 19:51

@Sławek: to samo jest i we Włochach :neutral:
No wiesz jak na Bródno popołudniu 127 musi zaliczyć najpierw: Popularna (1-2 cykle), stanie w mega korku od Grzymały Sokołowskiego do Grójeckiej (15-20 minut), potem cudowny lewoskręt z alej Jerozolimskich do Marszałkowskiej (10-15 minut), potem stanie od Królewskiej do Bankowca (10-15 minut), następnie Bonifraterska i Międzyparkowa (10-15 minut), to tą linią się odechciewa jeździć...

A rano... Rano stanie w korku od ronda Żaba przez Starzyńskiego, most Gdański do zawrotki na parku Traugutta (do 30 minut w plecy). Jeszcze skręt ze Świętojerskiej w Andersa i Andersa do Bankowca (do 15 minut...).

Dęboszczak, z zasileniem 500 będzie problem, bo linia grzęźnie rano w korku od Żaby do Słomińskiego/Międzyparkowa razem 127, 406 i 527 (objazd Trasy Toruńskiej...)

Dęboszczak
Posty: 1934
Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
Lokalizacja: Dolny Mokotów

Post autor: Dęboszczak » 12 gru 2009, 21:42

SławekM pisze:
@Sławek: to samo jest i we Włochach :neutral:
No wiesz jak na Bródno popołudniu 127 musi zaliczyć najpierw: Popularna (1-2 cykle), stanie w mega korku od Grzymały Sokołowskiego do Grójeckiej (15-20 minut), potem cudowny lewoskręt z alej Jerozolimskich do Marszałkowskiej (10-15 minut), potem stanie od Królewskiej do Bankowca (10-15 minut), następnie Bonifraterska i Międzyparkowa (10-15 minut), to tą linią się odechciewa jeździć...

A rano... Rano stanie w korku od ronda Żaba przez Starzyńskiego, most Gdański do zawrotki na parku Traugutta (do 30 minut w plecy). Jeszcze skręt ze Świętojerskiej w Andersa i Andersa do Bankowca (do 15 minut...).

Dęboszczak, z zasileniem 500 będzie problem, bo linia grzęźnie rano w korku od Żaby do Słomińskiego/Międzyparkowa razem 127, 406 i 527 (objazd Trasy Toruńskiej...)
500 to wiadomo, ale przynajmniej nie zbiera takich opóźnień jak 127 (następuje ich kumulacja) a 500 stoi "tylko" na odc. Wincentego - Park Traugutta.

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 12 gru 2009, 22:00

R-11 Kleszczowa pisze:
127 Włochy - Zachodni (10/15/10//12)
258 Śródmieście - Reduta (7,5/10/7,5//7,5)
:ziew:
A co za typ taboru miałby tak często obsługiwać 127? :shock: W piątek miałem okazję na Popularnej i dalej do Nowych Włoch zaobserwować wpopołudniowym szczycie nie wszystkie miejsca siedzące zajęte w SU12 a linia jeździ w tej chwili co 15 min. W takim razie jakie wozy przy częstotliwości 10 minutowej miałyby jeździć? :-k

ODPOWIEDZ