[quote=""emdegger""]Ja proponowałem 5xx, bo to się Ursusowi po prostu należy, a przez puste brygady na prawym brzegu nie mogą takiej linii mieć. No ale skoro nie można, bo 189…[/quote]
Ale co sie nalezy ursusowi?
Porzadna linia w lopuszanska-sluzewiec czy czerwony numerek zeby sie bezsensownie japa cieszyla ze mamy pospieszny ktory malo co omija po drodze.
Roznica miedzy czerwonym a czarnym w relacji Niedzwiadek-Tasmowa to bodajze 4 NZ i dwa stale (radarowa i lopuszanska).
Przez czarny numerek nie objezdza zadnych estakad dolem (186 vs 414) czy cos w ten desen wiec roznica jest tutaj znikoma. Zreszta wiekszosc z tych NZ to kompletne zadupia gdzie rzadko sie cokolwiek zatrzymuje.
Poza tym druga sprawa wazniejsza na wspolnym odcinku ze 189 Nowoursynowska-Lopuszanska (czyli szmat drogi) jesli bedzie czerwony to sie w DS bedzie rozjezdzal ze 189.
O minuty, ale przy takcie 7/8 bo na taki spokojnie mozna liczyc beda sie robic dziury po 12-13 min miedzy nimi. Dla podpowiedzi dzis 189 jest co 10.
I dlatego powinen byc czarny.
Bez dziabniecia brygad na DS ze 189 sie nie obedzie wiec MUSI to neo401 na ursus jezdzic w takcie 189.
Jak skolujesz brygady na DS bez dobierania sie do 189 to niech sobie jezdzi czerwone.
Zebys sie nie meczyl to ci podpowiem ze ich w tych rejonach nie znajdziesz.
I do k&n czytaj mnie czasami.
Nie po to sie 10 godzin produkuje z postami zeby potem to 2 raz specjalnie to dla ciebie powtarzac.
Zadne
nie mozna bo 189 tylko trzeba czarne zeby jezdzilo sensownie w parze 189 a nie tutaj zgrane, a tam podwojnie czyli jak wypadnie.
Caly czas mowa tylko i wylacznie o DS.
Połączenie z Puławska i rejonem Rakowieckiej jest równie atrakcyjne co to na Służewcu, czasy. A linia z Rembertowa, z Kolonii, bo obecnie 168 nie łapie pociągów z kolei mińskiej.
eee?
A jak atrakcyjnosc tego polaczenia zaplowiecza z pulawska pod postacia 168 nawet prosto TS wypada w porownaniu z jazda prez TL i przesiadka w cokolwiek na politechnice?
Nieatrakcyjnie.
Nikt tak nie bedzie jezdzil.
Nastepna sprawa to co ma wspolnego rakowiecka czy okolice pulawskiej (przy PlUL) ze sluzewiem/sluzewcem?
Szanowni Panstwo w ramach racjonalizacji sieci polaczen od jutra jadacy z metra marymont na brodno pojada sobie na nowodwory.
401 powinna byc linia do przesiadek na:
wilanow/sadyba @ witosa
m wilanow/stegny @ tor stegny
ursynow/sggw @ dol sluz/nowoursynowska
Docelowa do jazdy na sluzew, jesli tez na sluzewiec (biurowy) to fajnie jesli nie to nie.
Co do napelnienia to ja sobie ogladam 401 na witosa rano (7.40-9.00) i specjalnych roznic ostatnio nie widze.
Faktycznie wysypuje sie sporo osob, ale sporo tez jedzie dalej.
Zresztą czemu linia na TS MUSI jeździć do GM i Marynarskiej?
W gagarina nie ma sensu, z zaplowiecza bedzie szybciej przez TL+ przesiadka.
W chelmska/dolna imho za male zapotrzebowanie na takie polaczenie dalekobiezne.
Zrobilby sie z tego mokotowski lokal.
Wykrecac na pld za TS bez sensu bo stegny/sadyba/wilanow jest rozbita na 2 ciagi (powsinska/sobieskiego) wygodniej sredniczasowo zrobic to przesiadkami (gdzie do *** jest tor stegny sie pytam, sanktuarium nz mozna, przesiadki na sobieskiego nie?)
Ursynow to kiepski kierunek, o zadnej porze nie byloby tam zainteresowania polaczeniem z zaplowieczem.
Selekcja negatywna zostaje walbrzyska, a stad rzut beretem na sluzewiec.
[ Dodano: |23 Gru 2009|, 2009 01:18 ]
Co do szynowych obwodow.
Wszsytko co mozna bylo spierdolic (inaczej sie tego nie da nazwac) w tym temacie zostalo chyba wyczerpane.
GM-wilanowska:
Skrzyzowanie rzymowskiego plus ponoc brak rezerw dalej na wschod (przy dipservice)
Sluzewiec na zachod wzdluz hynka.
S79 sie juz buduje, wezel z marynarska skutecznie uziemi jakiekolwiek przepychanie trama w tamta strone. Estakady slimaki ZeranFso bis.
Zostanie tylko spuszczanie trama az do zwirek do tunelu (nawet nie wiem czy -1 starczy).
Czyli nigdy.
Z wilanowskiej na dol tez nie za bardzo jest gdzie trama upchnac, zreszta bez kontynuacji dalej przynajmniej do GM nawet nie ma sensu.
Caly pld obwod do usranej smierci bedzie wisial na busach.
Nie ma sie co oszukiwac ze przewozy beda tam wzrastac w zawrotnym tempie.
Skoro sie nawet tramow nie planuje to na metro nie ma co liczyc, lepiej z naruciaka pod filtrami na wiejska sobie pomazac nastepne kreski.
Bardziej centralnie mamy niby planowana ladna trase z wolskiej przez ochote i gorny+dolny mokotow.
Problem w tym ze az sie prosi o podciagniecie go z gagarina na goclaw.
Szkoda bylo mazaka na kreske przez wisle, wiec nawet jako propozycja na 2050 takie cos nie funkcjonuje.
Praska strona.
Obwodnica pragi bez trama.
Trasa tysiaclecia pln odcinek nigdy (tutaj niby od zabkowskiej jakos mozna sie powyginac na targowek) tylko nie wiadomo za co i kiedy.
Targowek sobie trama nie zyczy, zachecic/wyperswadowac nie ma komu.
Metro wszedzie ich dowiezie.
Mysleniem to sie tutaj nic nie zdziala.
Nie chcialo sie myslec, pojeczec o rezerwy, dogmat ze tramwaje to tylko do centrum dalej ma sie dobrze (zeby sie z fanami metra poprzekomarzac) teraz zostaje tylko bulic grube $ ktore sie przez najblizsze kilkanascie lat sie nie znajda.