SKM w Warszawie
Moderator: JacekM
SKM ma spełnić takie same wymagania, jak metro - przewieźć szybko dużą liczbę pasażerów. Z tym, że SKM funkcjonuje na liniach o mniejszych potokach pasażerskich.Premo pisze:Fakt, taki układ siedzeń pozwoli przewieźć więcej ludzi. Tyle że podróż takim składem jest bardzo niewygodna.
Wygoda w takim przypadku się najmniej liczy - nikt nie zmusza do jazdy SKM, zawsze można pojechać osobowym...
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26936
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
O ile wiem, znasz się na wymaganiach dla taboru komunikacji miejskiej jak kura na pieprzu. Poza tym, byłeś wiernym fanem KM-KM. Możesz zatem nie wchodzić w zagrywki personalne? Bo Ci nie posłużą, zapewniam.Premo pisze:O ile wiem ani wolfchen ani Glonojad nie są stałymi pasażerami SKM. Fakt, taki układ siedzeń pozwoli przewieźć więcej ludzi. Tyle że podróż takim składem jest bardzo niewygodna.
Abstrachując od tego, owszem, swego czasu sporo jeździłem SKMką a jeszcze więcej kiblami mazowieckimi (jeszcze za czasów MZPR) i doskonale znam z autopsji warunki dojazdu z przedmieść.
EOT i PLONK (z dawna przez Ciebie oczekiwany, na gwiazdkę dostaneisz).
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Z resztą w wymaganiach przetargu byłą wzmianka o tym żeby można było zmienić układ siedzeń z metrowskiego na tradycyjny bez ingerencji w konstrukcję. Mam nadzieję ze zrobią to jak najszybciej.
Zawsze o nim marzyłem. Dzięki:*Glonojad pisze:EOT i PLONK (z dawna przez Ciebie oczekiwany, na gwiazdkę dostaneisz).
Teraz SKMW wysyła w dzień powszedni osiem brygad więc nie ma co liczyć że jakiś skład będzie podwójny przynajmniej do pierwszej 19WE. Dziś słyszałem rozmowę jednego kierownika SKM z pasażerem i ten bardzo chwalił PR stwierdził, że myślał nad przejściem do nich i trochę narzekał na kierownictwo SKM. Wspomniał coś o tym, że do Legionowa od marca mogą jeździć szynobusy sprowadzone bodaj z Holandii wyremontowane przez ZNTK Poznań czy coś w tym stylu
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26936
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Ha. Owszem, SIGMA, właściciel ZNTK-Pń (prezesowi zarzuca się wyprowadzenie majątku metodą zaciągania długów na jego zastaw) miała jakieś holenderskie SZT... z tym, że wydaje mi się iż Intercity było nimi zainteresowane.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
To są SZT tu jest link do opisu tych pojazdów: http://inforail.pl/text.php?id=29339&from=tag
Co ciekawe ZNTK Poznań ostro szuka nabywcy a SKMWA szuka taboru więc jednak może to być prawda
Co ciekawe ZNTK Poznań ostro szuka nabywcy a SKMWA szuka taboru więc jednak może to być prawda
No dobra ale SKMWA raczej od tak sobie takich SZT nie przywłaszczy jeżeli nie ma na to żadnego przetargu... Nawet na dzierżawę musi coś być. No chyba, że jakimś sposobem wykażą, że to są modernizację EZT na które są przetargi w SKMWANeoś_998 pisze:Co ciekawe ZNTK Poznań ostro szuka nabywcy a SKMWA szuka taboru więc jednak może to być prawda
Spojrzałem przed chwilą na BIP i nic nie ma.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26936
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Być może mogą to zrobić jako zamówienie sektorowe, czyli związane z rodzajem działalności firmy. Wówczas 2 tygodnie od ogłoszenia do otwarcia ofert, zero protestów etc.
Tramwaje by dawno stanęły gdyby wszystkie przetargi, od śrubek po wozy pogotowia, musiały być zamawiane w pełnej procedurze PZP.
Tramwaje by dawno stanęły gdyby wszystkie przetargi, od śrubek po wozy pogotowia, musiały być zamawiane w pełnej procedurze PZP.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.