SKM w Warszawie
Moderator: JacekM
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26936
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
O ile ma papiery na Polskę, to teoretycznie mityczna legionowska SKM mogłaby ruszyć nawet w marcu. Tylko skąd maszyniści, gdzie zaplecze?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
No rozumiem, ale to nie jest śrubka... Na odpowiednie małe zamówienia można bez PZP. Fakt, że jakby chcieli to by mogli rozpisać dokładnie pod to, bo nikt inny? się nie zgłosi.Glonojad pisze:Być może mogą to zrobić jako zamówienie sektorowe, czyli związane z rodzajem działalności firmy. Wówczas 2 tygodnie od ogłoszenia do otwarcia ofert, zero protestów etc.
Tramwaje by dawno stanęły gdyby wszystkie przetargi, od śrubek po wozy pogotowia, musiały być zamawiane w pełnej procedurze PZP.
Druga sprawa, że jeżeli nawet... to nie widzę opcji, żeby to nabyć. Już raczej dzierżawić. Bo tabor dla przewozów miejskich to nie jest. Jeszcze na liniach zelektryfikowanych.
Chyba, że na radomską... bo tam często sieci braknie
Maszyniści ponoć mieli być z Cargo.Glonojad pisze: O ile ma papiery na Polskę, to teoretycznie mityczna legionowska SKM mogłaby ruszyć nawet w marcu. Tylko skąd maszyniści, gdzie zaplecze?
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26936
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
W sektorówce możesz robić całkiem spore zamówienia. Niechby na 3 miesiące wypożyczenia te 400 tysięcy EUR wystarczyło (taki jest próg usług sektorowych), to jest czas na zrobienie dużego przetargu na dłuższą dzierżawę.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26936
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Wystarczy trakcja wielokrotna, do trzech sztuk można spiąć.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26936
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Nie wiem, czy przepustowość tej linii wystarczy na częstotliwość 10/15/15
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26936
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Aż się boję, co jest w tych rozkładach...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- humptyangel
- Posty: 554
- Rejestracja: 14 lip 2007, 18:48
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
ZTCP 30/30/30Glonojad pisze:Aż się boję, co jest w tych rozkładach...
Poza tym nie wierze w cuda typu kupimy SZT. Czuje, że jeśli uruchomią w marcu to na tym co PR dały radę sobie odjąć do ust. Poza tym, miało być tak: SKM sama miała wypożyczyć kible, później KM miały dać kible, pomalować, zatrudnić wyszkolonych ludzi i jeździć jak SKM. A jeszcze później KM miały jeździć jako KM. I co? Nie jeżdżą, bo nie mają czym...
Happy Chanuka!
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu jego napisania:)
SISKOM - Stowarzyszenie Integracji Stołecznej Komunikacji
SISKOM - Stowarzyszenie Integracji Stołecznej Komunikacji
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26936
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Hm. Na 30/30/30? To chyba 3 obiegi by wystarczyły, czyli 9 EZT plus 2 do 3 rezerwy (zakładam możliwość wyłączenia niesprawnego, wkońcu sprzęg automatyczny). Czyli 12 sztuk. Ciekawe, ile leasing na miesiąc by kosztował...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26936
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Zakładam po 3 czyli odpowiednik 2EN57.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
co się stało z SKM-ką??
czy pojedyncze składy WSZYSTKICH pociągów to już weszły na stałe??? ukradli tabor gdzieś?? sprzedali??
normalnie nie ma sensu wychodzić na SKM-kę bo raz to nie wiadomo czy przyjedzie a jak już przyjedzie to na pewno opóźniona a dwa to zawsze w ilości 1-dnego składu - co jest średnio przyjemne jeśli chodzi o minimum jakiegokolwiek komfortu jazdy...
a przecież niedawno nie było aż tak źle...
czy pojedyncze składy WSZYSTKICH pociągów to już weszły na stałe??? ukradli tabor gdzieś?? sprzedali??
normalnie nie ma sensu wychodzić na SKM-kę bo raz to nie wiadomo czy przyjedzie a jak już przyjedzie to na pewno opóźniona a dwa to zawsze w ilości 1-dnego składu - co jest średnio przyjemne jeśli chodzi o minimum jakiegokolwiek komfortu jazdy...
a przecież niedawno nie było aż tak źle...