O spółce PKP Intercity

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14825
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 06 sty 2010, 19:32

MeWa pisze:są takie dni, kiedy popyt przewyższa możliwości przewozowe
Na niektórych trasach jest to nagminne. A wagony stoją i rdzewieją, bo nie mają bieżących rewizji z powodu - nie bójmy się użyć mocnego słowa - sabotażu PKP IC, który od chwili przejęcia pociągów dotowanych, praktycznie nie przeprowadza rewizji wagonów.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 06 sty 2010, 19:33

fik pisze:Spółka ma możliwości kształtowania swoich możliwości przewozowych.
mianowicie?
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27606
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 06 sty 2010, 19:38

MeWa pisze:
fik pisze:Spółka ma możliwości kształtowania swoich możliwości przewozowych.
mianowicie?
Błagam, postarajmy się dyskutować na jakimkolwiek poziomie. Jeszcze kilka lat temu pociągów było znacznie więcej, a pociągi pospieszne krótsze niż pięć wagonów były ewenementem, wiele rzeźni miało składy szesnastowagonowe i dłuższe. Co się stało z tymi wagonami? Ano stoją i rdzewieją w krzakach. Na samych Bakończycach wagonów do rewizji jest ponad 20. PIC przez DZIEWIĘĆ MIESIĘCY od przejęcia OPM od PR nie wykonał ANI JEDNEJ NR wagonów pasażerskich.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26931
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 06 sty 2010, 19:49

No dobrze, ale IC nie ma przewozów aglo, żeby wagony na szczyty przewozowe "urlopowe" w ciągu roku zarobiły na siebie.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14825
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 06 sty 2010, 19:51

Akurat z 15 wagonów można od zaraz rzucić na trasę Warszawa - Łódź. Prawie jak aglo, a konkurencji brak (choćby w Żyrardowie), więc dużo pasażerów. 8-(
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26931
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 06 sty 2010, 19:52

fik pisze: PIC przez DZIEWIĘĆ MIESIĘCY od przejęcia OPM od PR nie wykonał ANI JEDNEJ NR wagonów pasażerskich.
http://www.intercity.pl/?page=przetargi ... mn_id=1608
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27606
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 06 sty 2010, 19:54

Glonojad pisze:
fik pisze: PIC przez DZIEWIĘĆ MIESIĘCY od przejęcia OPM od PR nie wykonał ANI JEDNEJ NR wagonów pasażerskich.
http://www.intercity.pl/?page=przetargi ... mn_id=1608
Rok po przejęciu. :>

[ Dodano: |6 Sty 2010|, 2010 19:56 ]
Glonojad pisze:No dobrze, ale IC nie ma przewozów aglo, żeby wagony na szczyty przewozowe "urlopowe" w ciągu roku zarobiły na siebie.
Może je wynająć PRom :D

A tak serio, to chętnie bym obejrzał obiegi PICu.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26931
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 06 sty 2010, 19:59

fik pisze:
Rok po przejęciu. :>
No tak.
[ Dodano: |6 Sty 2010|, 2010 19:56 ]
Glonojad pisze:No dobrze, ale IC nie ma przewozów aglo, żeby wagony na szczyty przewozowe "urlopowe" w ciągu roku zarobiły na siebie.
Może je wynająć PRom :D

A tak serio, to chętnie bym obejrzał obiegi PICu.
Podobno są układane przy założeniu 100% rezerwy.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14825
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 06 sty 2010, 20:13

Glonojad pisze:Podobno są układane przy założeniu 100% rezerwy.
Ciekawe podejście... Zakładają, że każdy obieg musi mieć dedykowaną rezerwę? :shock:
fik pisze:Może je wynająć PRom :D
Niedasię :P
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
MZ
Słońce Radomia
Posty: 8634
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:25
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: MZ » 06 sty 2010, 20:23

:arrow: Wiem, że jest wątek poświęcony różnicom między PKP a PKS, ale z racji toczącej się dyskusji napiszę to tutaj: w takich okresach przedsiębiorstwa PKS jakoś potrafią przewidzieć zapotrzebowanie i część kursów dublują, wysyłając na nie po dwa autobusy. I tyle ode mnie na ten temat ;).

Adam G.
Posty: 5443
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:56
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: Adam G. » 06 sty 2010, 23:34

fik pisze:pociągi pospieszne krótsze niż pięć wagonów były ewenementem, wiele rzeźni miało składy szesnastowagonowe i dłuższe.
Jechałem na Transexpo, gdy pospieszne były pod władaniem PRów i pociąg miał ponad 8 wagonów, do tego część dwójek była pod postacią wagonów Az. Rok później wchodzę na Centralny, a tu szok - przyjechała sobie lokomotywka z 3 czy 4 wagonami ](*,)
noidea

Awatar użytkownika
piotram
Posty: 2849
Rejestracja: 27 lut 2006, 19:42
Lokalizacja: W-wa Kercelak

Post autor: piotram » 07 sty 2010, 11:51

Azdu to juz chyba ewenement. Pokończyły się rewizje gratów...
"A jedenastka to pojedzie w zatrzymanie, bo oni nie mogą tymi nowymi tramwajami po innych torach jeździć"

"Odbudowa trakcji elektrycznej na Chłodnej to szalony pomysł, gdyż wymaga to budowy pętli. Tramwaj konny jej nie potrzebuje" - architekt projektu rewitalizacji Chłodnej

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27606
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 07 sty 2010, 12:56

piotram pisze:Azdu to juz chyba ewenement. Pokończyły się rewizje gratów...
Teraz modne jest wypuszczanie zielonych Azdu jako jedynek.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Bartini
Posty: 30
Rejestracja: 12 mar 2009, 13:56

Post autor: Bartini » 08 sty 2010, 12:25

fik pisze:PIC przez DZIEWIĘĆ MIESIĘCY od przejęcia OPM od PR nie wykonał ANI JEDNEJ NR wagonów pasażerskich.
Nieprawda.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14825
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 08 sty 2010, 15:29

Bartini pisze:Nieprawda.
Udowodnij, że to nie jest prawda, bo akurat to nie jest żadna tajemnica. Są BIPy, muszą być przetargi.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

ODPOWIEDZ