Na niektórych trasach jest to nagminne. A wagony stoją i rdzewieją, bo nie mają bieżących rewizji z powodu - nie bójmy się użyć mocnego słowa - sabotażu PKP IC, który od chwili przejęcia pociągów dotowanych, praktycznie nie przeprowadza rewizji wagonów.MeWa pisze:są takie dni, kiedy popyt przewyższa możliwości przewozowe
O spółce PKP Intercity
Moderator: JacekM
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27606
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Błagam, postarajmy się dyskutować na jakimkolwiek poziomie. Jeszcze kilka lat temu pociągów było znacznie więcej, a pociągi pospieszne krótsze niż pięć wagonów były ewenementem, wiele rzeźni miało składy szesnastowagonowe i dłuższe. Co się stało z tymi wagonami? Ano stoją i rdzewieją w krzakach. Na samych Bakończycach wagonów do rewizji jest ponad 20. PIC przez DZIEWIĘĆ MIESIĘCY od przejęcia OPM od PR nie wykonał ANI JEDNEJ NR wagonów pasażerskich.MeWa pisze:mianowicie?fik pisze:Spółka ma możliwości kształtowania swoich możliwości przewozowych.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26931
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
No dobrze, ale IC nie ma przewozów aglo, żeby wagony na szczyty przewozowe "urlopowe" w ciągu roku zarobiły na siebie.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26931
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
http://www.intercity.pl/?page=przetargi ... mn_id=1608fik pisze: PIC przez DZIEWIĘĆ MIESIĘCY od przejęcia OPM od PR nie wykonał ANI JEDNEJ NR wagonów pasażerskich.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27606
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Rok po przejęciu.Glonojad pisze:http://www.intercity.pl/?page=przetargi ... mn_id=1608fik pisze: PIC przez DZIEWIĘĆ MIESIĘCY od przejęcia OPM od PR nie wykonał ANI JEDNEJ NR wagonów pasażerskich.
[ Dodano: |6 Sty 2010|, 2010 19:56 ]
Może je wynająć PRomGlonojad pisze:No dobrze, ale IC nie ma przewozów aglo, żeby wagony na szczyty przewozowe "urlopowe" w ciągu roku zarobiły na siebie.
A tak serio, to chętnie bym obejrzał obiegi PICu.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26931
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
No tak.fik pisze:Rok po przejęciu.Glonojad pisze: http://www.intercity.pl/?page=przetargi ... mn_id=1608
Podobno są układane przy założeniu 100% rezerwy.[ Dodano: |6 Sty 2010|, 2010 19:56 ]Może je wynająć PRomGlonojad pisze:No dobrze, ale IC nie ma przewozów aglo, żeby wagony na szczyty przewozowe "urlopowe" w ciągu roku zarobiły na siebie.
A tak serio, to chętnie bym obejrzał obiegi PICu.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Jechałem na Transexpo, gdy pospieszne były pod władaniem PRów i pociąg miał ponad 8 wagonów, do tego część dwójek była pod postacią wagonów Az. Rok później wchodzę na Centralny, a tu szok - przyjechała sobie lokomotywka z 3 czy 4 wagonamifik pisze:pociągi pospieszne krótsze niż pięć wagonów były ewenementem, wiele rzeźni miało składy szesnastowagonowe i dłuższe.
noidea
Azdu to juz chyba ewenement. Pokończyły się rewizje gratów...
"A jedenastka to pojedzie w zatrzymanie, bo oni nie mogą tymi nowymi tramwajami po innych torach jeździć"
"Odbudowa trakcji elektrycznej na Chłodnej to szalony pomysł, gdyż wymaga to budowy pętli. Tramwaj konny jej nie potrzebuje" - architekt projektu rewitalizacji Chłodnej
"Odbudowa trakcji elektrycznej na Chłodnej to szalony pomysł, gdyż wymaga to budowy pętli. Tramwaj konny jej nie potrzebuje" - architekt projektu rewitalizacji Chłodnej