SKM w Warszawie
Moderator: JacekM
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26847
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Do tego dochodzi kwestia rozdrabniania i tak słabej oferty z Legionowa oraz fakt, że przez Legionowo będzie jechała lotniskówka KMów.
@humptyangel: Oczywiście jest pytanie, jak Studium wykonalności zostało opracowane a jeszcze bardziej, co napisano we wniosku o dofinansowanie. Tym niemniej analogia z Alejami jest inna, niż sądzisz - gdyby tam zrobiono po myśli ZTM, to PESY jeździłyby po dwie na 7, 8, 9, 22, 24 i 25.
@humptyangel: Oczywiście jest pytanie, jak Studium wykonalności zostało opracowane a jeszcze bardziej, co napisano we wniosku o dofinansowanie. Tym niemniej analogia z Alejami jest inna, niż sądzisz - gdyby tam zrobiono po myśli ZTM, to PESY jeździłyby po dwie na 7, 8, 9, 22, 24 i 25.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
mamadoo pisze:Dlaczego linia S z Legionowa wjeżdżająca na średnicę miałaby być taka zła? Czas jazdy pociągiem przez Wschodni do Śródmieścia jest porównywalny do podróży z przesiadką na metro od dworca Gdańskiego.
Byłaby zła z trzech powodów...
01. Nie do końca wiadomo jak się dogadać co do tunelu.
02. Jeżeli jedzie przez Gdański krócej o 13 min w jedną stronę to przy kursie w obie strony skład jedzie już 26 min dłużej. Zakładając że SKM śmigałaby co 30 min. puszczenie pociągów przez średnicę zmuszałoby SKM do wypuszczania jednego składu więcej na trasę - o ile nie więcej (ale to już wyliczyliby ludzie dokładnie orientujący się w rozkładach).
03. Puszczenie SKM przez Gdański to możliwość puszczenia jej dalej na Wolę wzdłuż Prymasa i usprawnienia tam przejazdu oraz poprawę połączenia Ochota -Żoliborz - Białołęka.
Dworzec Wschodni.
20 par.
Niestety... pociąg z kierunku Śródmieścia na północ zabiera też 4 pary w kierunku Śródmieścia (jazda na skos)
Więc:
Okęcie-Modlin/Miłosna: 4+4=8
Grodzisk+Pruszków: 6
Mińsk: 3
Otwock: 4-5 (w tym od razu zakładam 1-2 łączenia z Pruszkowem lub Grodziskiem!)
To razem już 20. A dla wpuszczenia Sochaczewa i Tłuszcza trzeba już robić łączenia relacji.
BTW: Zostają 4 wolne Zachodnia-Wschodnia, więc można łączyć ze wschodu na zachód, a pozostawiać rozdzielone w przeciwną. (np. Zachodnia-Siedlce-Skierniewice-Wschodnia)
Zachodni chyba ma lepszy układ torów. (że na lotnisko i z lotniska się nie wykluczają)
[ Dodano: |13 Lut 2010|, 2010 17:06 ]
Legionowo oczywiście zostanie w takiej sytuacji 50:50 Gdański:Śródmieście. Inaczej się tego nie zorganizuje...
20 par.
Niestety... pociąg z kierunku Śródmieścia na północ zabiera też 4 pary w kierunku Śródmieścia (jazda na skos)
Więc:
Okęcie-Modlin/Miłosna: 4+4=8
Grodzisk+Pruszków: 6
Mińsk: 3
Otwock: 4-5 (w tym od razu zakładam 1-2 łączenia z Pruszkowem lub Grodziskiem!)
To razem już 20. A dla wpuszczenia Sochaczewa i Tłuszcza trzeba już robić łączenia relacji.
BTW: Zostają 4 wolne Zachodnia-Wschodnia, więc można łączyć ze wschodu na zachód, a pozostawiać rozdzielone w przeciwną. (np. Zachodnia-Siedlce-Skierniewice-Wschodnia)
Zachodni chyba ma lepszy układ torów. (że na lotnisko i z lotniska się nie wykluczają)
[ Dodano: |13 Lut 2010|, 2010 17:06 ]
Legionowo oczywiście zostanie w takiej sytuacji 50:50 Gdański:Śródmieście. Inaczej się tego nie zorganizuje...
Może kiedyś to załatwią jakąś jednotorową estakadą...zofey pisze:Niestety... pociąg z kierunku Śródmieścia na północ zabiera też 4 pary w kierunku Śródmieścia (jazda na skos)
![:-k :-k](./images/smilies/eusa_think.gif)
Da się z tego zrobić jeszcze gorszą ruinę, niż obecnie?przewoz pisze:Obrobią, pod warunkiem że na zachodniej tory przy peronach 2 i 3 nie popadną w całkowitą ruinę.
![:shock: :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36658
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Gdzie tam wsadzisz estakadę?Wolfchen pisze:Może kiedyś to załatwią jakąś jednotorową estakadą...
![:-s :-s](./images/smilies/eusa_eh.gif)
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36658
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Może być i ośmiotorowa, pytam, jakim cudem chcesz ją zmieścić między DWW a Targową!
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Ona by nie była między DWW a Targową. Pociągi by normalnie korzystały z peronów podmiejskich DWW, a następnie estakadą/ tunelem bezkolizyjnie przechodziły przez grochowskie rozjazdy i włączały się w okolicach Radzymińskiej w trasę na Legionowo...
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Maksymalnie na południe w układzie DWW, a potem łukiem nad/pod wszystkim.
W każdym razie z tymi rozjazdami na skos całego dworca to za bardzo nie pomyśleli... Przecież obecnie jak już pociąg pokona podmiejską to stoi na Piątym aż się zwolni dalekobieżna, którą też musi przeciąć (no może do połowy).
BTW: Okęcie-Miłosna oczywiście nie powoduje zawirowania. Policzyłem jakby 4 razy Okęcie-Modlin.![8-(](./images/smilies/eusa_shifty.gif)
W każdym razie z tymi rozjazdami na skos całego dworca to za bardzo nie pomyśleli... Przecież obecnie jak już pociąg pokona podmiejską to stoi na Piątym aż się zwolni dalekobieżna, którą też musi przeciąć (no może do połowy).
BTW: Okęcie-Miłosna oczywiście nie powoduje zawirowania. Policzyłem jakby 4 razy Okęcie-Modlin.
![8-(](./images/smilies/eusa_shifty.gif)
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36658
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
A, chyba, że tak.Wolfchen pisze:Ona by nie była między DWW a Targową. Pociągi by normalnie korzystały z peronów podmiejskich DWW, a następnie estakadą/ tunelem bezkolizyjnie przechodziły przez grochowskie rozjazdy i włączały się w okolicach Radzymińskiej w trasę na Legionowo...
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow