Linie zastępcze i specjalne - 2010

Moderator: vernalisadonis

Pieniek
Posty: 25
Rejestracja: 07 lut 2010, 14:03

Post autor: Pieniek » 20 lut 2010, 14:42

fraktal pisze:
R-9 Chełmska pisze:Dobrze - tak chciał ZTM, tak i zrobili dyspozytorzy. Lepsze takie auto od Neoplana...
Tak chciało MZA pewnie, a ZTM jak zwykle posłusznie spełnił ich wolę. Ja bym z obsługi Z-1 wyrzucił Kleszczową i dał Stalową (chyba by się nie popłakali długimi dojazdami przez weekend) i po kłopocie. Można by nawet zastrzec, żeby wysyłać U18, jeśli many są, według niektórych, za ciasne.
Na początku miały być niskie z Kleszczowej, ale szybko to zostało zamienione na Ikarusy przegubowe. MZA nie ma nic do gadania w takich przypadkach. Poza tym Woronicza wystawiła cztery U15, bo dyspozytor nie przeczytał pisma od ZTM i zasugerował się tym, co jest w podziałach czyli literka N zamiast M. Obecnie wozy są podmieniane na U18.

fraktal
Posty: 5520
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 20 lut 2010, 14:55

Pieniek pisze:Na początku miały być niskie z Kleszczowej, ale szybko to zostało zamienione na Ikarusy przegubowe. MZA nie ma nic do gadania w takich przypadkach.
To dlaczego Stalowa tej linii nie obsługuje wcale? Bo sobie MZA nie życzyło, względnie powiedziało, że nie ma rezerwy.

Pieniek
Posty: 25
Rejestracja: 07 lut 2010, 14:03

Post autor: Pieniek » 20 lut 2010, 14:57

Bo nie było takiej potrzeby ze strony organizatora.

fraktal
Posty: 5520
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 20 lut 2010, 15:03

Żartujesz? Nie wiem, jak było w tym przypadku, ale sugeruję porozmawiać z osobami, które rozdzielają obsługę linii dla MZA. Można oczywiście założyć, że nie we wszystkich przypadkach tak to wygląda, jak opisują (przynajmniej taką mam nadzieję), ale znaczna część przypadków polega na przyporządkowaniu obsługi do możliwości taborowych MZA.

Pieniek
Posty: 25
Rejestracja: 07 lut 2010, 14:03

Post autor: Pieniek » 20 lut 2010, 15:09

Oraz możliwości kadrowych których nikt nie bierze pod uwagę nigdy.

fraktal
Posty: 5520
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 20 lut 2010, 15:10

Bo możliwości kadrowe łatwo można obejść, zresztą Stalowa miała jeszcze do niedawna najwięcej kierowców, więc to nie o to chodzi w tym przypadku.

radeom
Posty: 4231
Rejestracja: 22 lis 2007, 17:29

Post autor: radeom » 20 lut 2010, 22:01

8239 pisze:20 :arrow: 8725
wieczorem już 8122

NR
(tygrys)
Posty: 3178
Rejestracja: 03 gru 2007, 8:53
Lokalizacja: Dzielnica Bemowo m. st. Warszawy

Post autor: NR » 20 lut 2010, 22:25

Gorzej niż mohery na przystanku, czy wysoka podłoga jest aż tak zła ?

bartoni722
Posty: 12150
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 20 lut 2010, 22:27

NR pisze:Gorzej niż mohery na przystanku, czy wysoka podłoga jest aż tak zła ?
Dla mnie nie jest.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Paweł D.
Posty: 5413
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 21 lut 2010, 9:24

NR pisze:Gorzej niż mohery na przystanku, czy wysoka podłoga jest aż tak zła ?
Tak, wysoka podłoga jest bardzo zła.

Solarek
Zbanowany
Posty: 107
Rejestracja: 09 gru 2009, 11:13

Post autor: Solarek » 21 lut 2010, 9:47

Paweł D. pisze:Tak, wysoka podłoga jest bardzo zła.
zalezy pod jakim względem. Na nasze drogi i przeładowanie wozów ikarus jest jednak najlepszy

Paweł D.
Posty: 5413
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 21 lut 2010, 11:09

Solarek pisze:
Paweł D. pisze:Tak, wysoka podłoga jest bardzo zła.
zalezy pod jakim względem. Na nasze drogi i przeładowanie wozów ikarus jest jednak najlepszy
Tylko zauważ, że większość pasażerów to jednak nie dzieci z tornistrami ale też ludzie starsi. Warto spojrzeć dalej niż czubek własnego nosa.

Solarek
Zbanowany
Posty: 107
Rejestracja: 09 gru 2009, 11:13

Post autor: Solarek » 21 lut 2010, 11:16

Paweł D. pisze:Tylko zauważ, że większość pasażerów to jednak nie dzieci z tornistrami ale też ludzie starsi. Warto spojrzeć dalej niż czubek własnego nosa.
ja mówię o kwestii technicznej. Zauważ jak niska podłoga zachowuje si na tych dołach. Tu ktoś pisał że przeładowane SU15 jechał bardzo wolno a i tak walił spodem o ziemię...

fraktal
Posty: 5520
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 21 lut 2010, 11:32

Paweł D. pisze:
NR pisze:Gorzej niż mohery na przystanku, czy wysoka podłoga jest aż tak zła ?
Tak, wysoka podłoga jest bardzo zła.
Zwłaszcza, gdy jeździ na kursach oznaczonych ramkami. A do NR-a, Bartoniego, Solarka i innych o podobnych poglądach powiem tylko, Solarka i innych - ciekawe, co będzie, jak odniesiecie tymczasową kontuzję, choćby zaliczając glebę na śliskim chodniku podczas odwilży i będziecie musieli się poruszać o kulach, mając ograniczoną mobilność. Ciekawe, czy tak odważnie będziecie pokonywali wysokie schody.
Solarek pisze:ja mówię o kwestii technicznej. Zauważ jak niska podłoga zachowuje si na tych dołach. Tu ktoś pisał że przeładowane SU15 jechał bardzo wolno a i tak walił spodem o ziemię...
To nie trzeba było ich wysyłać na linię za metro. To faktycznie była głupota. Dobrze, że solówki nie wysłali. Tylko, że dyżurny ZTM miał czuwać nad tą linią. Dlaczego nikt nie kazał natychmiast podmienić na przeguby?

Pieniek
Posty: 25
Rejestracja: 07 lut 2010, 14:03

Post autor: Pieniek » 21 lut 2010, 11:48

fraktal pisze:Tylko, że dyżurny ZTM miał czuwać nad tą linią. Dlaczego nikt nie kazał natychmiast podmienić na przeguby?
Przecież po 17 wszystkie U15 zostały podmienione na U18.
8239 pisze:10/Z-1 :arrow: 8721
Podmieniony na 8185
8239 pisze:18/Z1 :arrow: 8719
Podmieniony na 8151

Zablokowany