Adam G. pisze:Stosowanie Ivony w takim miejscu jak metro może i jest wygodne, ale zarazem niesamowicie ośmieszające.
wynika tylko i wyłącznie z wygody dyżurnego, na szczęście nic takiego dzisiaj nie słyszałem
zapewne na A-19, bo tam to najczęściej było praktykowane (pozostałość po wahadle).
System informacji w alstomach niestety nie umożliwia wgrania alternatywnych tras, stąd problem z wyświetlaczami (za mała pamięć).
Zari pisze:"wyłączony" odcinek politechnika - kabaty choć informacja, że pociąg będzie za 12 min nie była ciekawa, przy 10 min nastąpiła nagła zmiana na WJAZD.
łapie skład z drugiej pętli mimo wpisania krótszych tras.
Zari pisze: na ratuszu brak komunikatów
wobec dużych informacji przy każdym zejściu oraz na szybach przy wejściach uznano, że komunikaty nie muszą być nadawane co pociąg (dyżurni mają też inne obowiązki). Wyjątek dotyczy szczęśliwie stacji krańcowych - tam komunikaty były z każdym przyjazdem pociągów.