KM podczas budowy II linii metra

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Emdegger
Posty: 1699
Rejestracja: 24 wrz 2006, 12:30
Lokalizacja: z kobiety
Kontakt:

Post autor: Emdegger » 25 lut 2010, 21:06

Zaraz, jeśli faktycznie jest niby połączeniem Usynowa i Dolnego Mokotowa z Pragą, to jednak ktoś na tę Pragę powinien dojechać, liczba przystanków ma mniejsze znaczenie niż myślisz.

166 może i dobrze pracuje na Ursynowie i Sobieskiego, ale na Książęcej na pewno nie kwalifikuje się na SU15...
"Coś ci powiem chłopcze! Gdy będziesz wracał do domu dziś wieczór, a jakiś psychopata rzuci się na ciebie z garścią malin, nie przyłaź mi tutaj skomleć." - John Cleese

Awatar użytkownika
R-9 Chełmska
Posty: 7825
Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
Lokalizacja: Tarchomin/Rakowiec

Post autor: R-9 Chełmska » 25 lut 2010, 21:29

166 dobrze pracuje do Powiśla. DWW to jedna z najbliższych pętli, a i duży dworzec kolejowy i niedługo autobusowy - myślę, że to dobry kraniec, zawsze kilka osób tam dojedzie...
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 3, 6, 17, 26, 136, 141, 172, 186, 188, 509, 518, N01, N32

Awatar użytkownika
chester
Posty: 3937
Rejestracja: 25 paź 2009, 22:07
Lokalizacja: Natolin

Post autor: chester » 25 lut 2010, 23:03

R-9 Chełmska pisze:166 dobrze pracuje do Powiśla
A nawet do PKP Stadion, jeśli nie do Zielenieckiej. Faktem, że ostatnie dwa przystanki to już wyłącznie dla podróżujących na dworzec, ale to wynika samo z siebie.
Na lewym brzegu zaś 166 jest świetnie zapełnione i zaczyna się kwalifikować pod SU15
w każdym razie z pewnością nie SU10, ten eksperyment jest bolesny dla pasażerów

Awatar użytkownika
maciej180
Posty: 624
Rejestracja: 22 lis 2009, 11:53
Lokalizacja: Opole / Warszawa
Kontakt:

Post autor: maciej180 » 25 lut 2010, 23:17

Inna rzecz, że SU15 na Powiślańskich skrzyżowaniach raczej by sobie nie poradził...
Obrazek

Awatar użytkownika
ZaciszaniN
Posty: 4434
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
Kontakt:

Post autor: ZaciszaniN » 25 lut 2010, 23:55

maciej180 pisze:Inna rzecz, że SU15 na Powiślańskich skrzyżowaniach raczej by sobie nie poradził...
Jakoś na 155 sobie radzą.
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.

Awatar użytkownika
maciej180
Posty: 624
Rejestracja: 22 lis 2009, 11:53
Lokalizacja: Opole / Warszawa
Kontakt:

Post autor: maciej180 » 26 lut 2010, 0:01

Tak sobie radzi, że zdjęto z niej SU15 i Neo...
Obrazek

Awatar użytkownika
ZaciszaniN
Posty: 4434
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
Kontakt:

Post autor: ZaciszaniN » 26 lut 2010, 0:04

maciej180 pisze:Tak sobie radzi, że zdjęto z niej SU15 i Neo...
Nie powiedziałbym. Raczej ze względu na braki taborowe i wygaszanie popytu. A poza tym na obalenie Twojej tezy - z R-11 nadal jeżdżą 3 "deskorolki".
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.

Awatar użytkownika
maciej180
Posty: 624
Rejestracja: 22 lis 2009, 11:53
Lokalizacja: Opole / Warszawa
Kontakt:

Post autor: maciej180 » 26 lut 2010, 0:07

No dobra. Niech Ci będzie. Faktem jednak jest, że su15 nie jest najszczęśliwszym i najwygodniejszym wozem na te okolice...
Obrazek

dzidek
Posty: 7762
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 26 lut 2010, 5:44

maciej180 pisze:No dobra. Niech Ci będzie. Faktem jednak jest, że su15 nie jest najszczęśliwszym i najwygodniejszym wozem na te okolice...
Masz rację! SU15 na trasie 155 to duże przegięcie! Ulice i skrzyżowania na trasie 155 nie są przystosowane pod takie wozy stąd najwięcej kolizji właśnie na 155 ;) Niejednokrotnie koledzy mówili, że cofali w kilku miejscach bo sztywniakiem by nie przejechali.

Solarek
Zbanowany
Posty: 107
Rejestracja: 09 gru 2009, 11:13

Post autor: Solarek » 26 lut 2010, 7:25

ZaciszaniN pisze:Jakoś na 155 sobie radzą.
Przejedź się jako kierowca. Tak nie nawidze tej lini gdy tam jest sztywniak. Te ciasne skręty wogóle nie sa przygotowane pod wozy 15m. Problem zgłaszany ale olewany ciepłym porannym....

marekb
Posty: 1031
Rejestracja: 23 cze 2009, 11:08
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: marekb » 05 mar 2010, 8:54

Czy na czas budowy II linii metra linia 527 mogła by pojechać Młodzieńczą do Radzymińskiej i dalej do M Ratusz? Po co linię pchać w korki na Wincentego?
marekb

Websterek
Posty: 628
Rejestracja: 18 gru 2007, 21:02
Lokalizacja: ZP 1145

Post autor: Websterek » 05 mar 2010, 19:26

marekb pisze:Po co linię pchać w korki na Wincentego?
Napisz do ZTM, odpowiedzą Ci. -.-
Może nie pomyślałeś, że 527 jest nie tylko dla Białołęki...Nie mówiąc o tym, że ostatnimi czasy korek na Wincentego jest znacznie krótszy, niż w apogeum...

ness
Posty: 1030
Rejestracja: 13 lut 2007, 20:19
Lokalizacja: pro-Q3dm6

Post autor: ness » 05 mar 2010, 22:54

Su10 na 166 to lekka pomylka.
Na jakies wieczorne/poranne bwl spoko, ale nie w szczycie.
Mijal mnie dzis taki wynalazek na belwederskiej, w srodku bylo niewesolo.

bartoni722
Posty: 12177
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 06 mar 2010, 8:47

ness pisze:Su10 na 166 to lekka pomylka.
Na jakies wieczorne/poranne bwl spoko, ale nie w szczycie.
Mijal mnie dzis taki wynalazek na belwederskiej, w srodku bylo niewesolo.
To jest BWL z 306, ale mogli to rzeczywiście połączyć z czymś innym(107,209).
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36873
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 06 mar 2010, 11:19

Websterek pisze:527 jest nie tylko dla Białołęki...
A dla kogo? :>
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

ODPOWIEDZ