SKM S9 - rozkład, trasa i obsługa linii

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 13 mar 2010, 10:59

Kasownik jednak swoje kosztuje. A w EN57 jeżdżących na S2 dewastacje kasowników są bardzo częste. Lecz nie można usprawiedliwić braku okleiny na jednostkach. Ludzie nadal mylą 14WE z Flirtami oraz wsiadają do kibli SKM z biletami KM

Awatar użytkownika
Michał W.
Posty: 818
Rejestracja: 26 mar 2008, 18:33
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Michał W. » 13 mar 2010, 12:05

Uważasz, że skoro kasownik kosztuje x pieniążków i można go zniszczyć to słuszną koncepcją jest nie umieszczać kasowników w SKM?
after da równik

www.fotokolej.waw.pl

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 13 mar 2010, 12:14

Glonojad pisze:Kierpoć będzie go przenosił przy zmianie czoła?
Zapewne chodzi o LDP i datownik konduktorski - czyli zestaw stosowany w KM :>
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27424
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 13 mar 2010, 13:04

Wolfchen pisze:
Glonojad pisze:Kierpoć będzie go przenosił przy zmianie czoła?
Zapewne chodzi o LDP i datownik konduktorski - czyli zestaw stosowany w KM :>
Nie wiem. Nam powiedziano, że będzie kasownik tylko u kierpocia, bo łatwiej podciągnąć zasilanie do służbówki (służbówek?) niż na cały skład, ale nie wykluczam, że będzie tak, jak piszesz.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Adam G.
Posty: 5443
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:56
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: Adam G. » 13 mar 2010, 16:04

fik pisze:
Wolfchen pisze:Zapewne chodzi o LDP i datownik konduktorski - czyli zestaw stosowany w KM :>
Nie wiem. Nam powiedziano, że będzie kasownik tylko u kierpocia, bo łatwiej podciągnąć zasilanie do służbówki (służbówek?) niż na cały skład, ale nie wykluczam, że będzie tak, jak piszesz.
Ja słyszałem od kogoś wyraźnie o jednym kasowniku na cały skład, no ale wtedy nie zawszy byłby on dostępny u kierownika pociągu... Może zamontują po dwa? Da się zmusić LDP do aktywowania karty miejskiej?
noidea

milosz
Posty: 53
Rejestracja: 18 lip 2009, 19:42

Post autor: milosz » 13 mar 2010, 16:42

przeciez teraz mozna w kazdym pociagu u konduktora skasowac bilet lub aktywowac karte chyba. jak na stacji nie ma kasownika

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 13 mar 2010, 17:57

Można aktywować każdy bilet od dobowego wzwyż. Bez względu na to czy kasownik na stacji jest

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27424
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 13 mar 2010, 18:06

Adam G. pisze:Ja słyszałem od kogoś wyraźnie o jednym kasowniku na cały skład, no ale wtedy nie zawszy byłby on dostępny u kierownika pociągu... Może zamontują po dwa? Da się zmusić LDP do aktywowania karty miejskiej?
W tych, co mają kierownicy KM - chyba tak.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Michał W.
Posty: 818
Rejestracja: 26 mar 2008, 18:33
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Michał W. » 13 mar 2010, 20:30

fik pisze:(...) chyba tak.
bez 'chyba'
after da równik

www.fotokolej.waw.pl

Awatar użytkownika
kulikowski
Posty: 894
Rejestracja: 29 sie 2007, 9:39
Lokalizacja: Rakowiec

Post autor: kulikowski » 14 mar 2010, 0:26

kilka lat temu to jednak "dało się" uruchomić od zera S-1 jako nowy środek transportu z pełnym wyposażeniem a teraz "nie da się" uruchomić kolejnej pełnowartościowej linii tylko jakąś namistkę bez kasowników, bez oznakowania i z błędnym numerem (pierwszy człon wg ZTM, drugi wg KM - naprawdę powinno być S-5) :arrow: teraz widać co jest warta obecna władza warszawska.
7 9 15 128 136 154 172 175 188 208 504 S-2 S-3 RL R8 N32 N38 N88

biedronp
Posty: 102
Rejestracja: 23 lut 2008, 0:37

Post autor: biedronp » 14 mar 2010, 0:31

.

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 14 mar 2010, 0:50

kilka lat temu to jednak "dało się" uruchomić od zera S-1 jako nowy środek transportu z pełnym wyposażeniem
Ustawiając przetarg pod konkretnego wykonawcę.
kulikowski pisze:a teraz "nie da się" uruchomić kolejnej pełnowartościowej linii
O ile wiem przetarg na zakup taboru dla tej linii już rozstrzygnięto. To co teraz jest przedwyborczą prowizorką
z błędnym numerem
Równie dobrze może mieć numer 11500 i nie będzie żadnej różnicy
biedronp pisze:Jeszcze pół roku ZTM podawał taką trasę jako planowaną.
Planowano wiele rzeczy

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 14 mar 2010, 14:55

kulikowski pisze:ilka lat temu to jednak "dało się" uruchomić od zera S-1 jako nowy środek transportu z pełnym wyposażeniem
tak, linia S-1 do Falenicy to też była jedna wielka prowizorka...
biedronp pisze:Z jakich przyczyn SKM 9 nie dojeżdża do przystanku Warszawa-Wola?
brak miejsca.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

kebe

Post autor: kebe » 14 mar 2010, 23:29

Tak patrzac za okno stwierdzam, ze S-9 albo jutro bedzie wielkim sukcesem w postaci sprawnej alternatywy zakorkowanej Modlinskiej, albo wielka wpadką kolei zaatakowanej naglym atakiem zimy...

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 14 mar 2010, 23:38

S9 w obecnej formie będzie sporym udogodnieniem dla pasażerów. Gorzej będzie gdy ten twór zniknie a na tory wyjadą pociągi z linii lotniskowej. Tak więc SKM pojedzie przez centrum a KM przez Gdański. Pasażer będzie musiał wybierać z którego dworca chce jechać. Co z tego że łącznie częstotliwość będzie 15 minut skoro i tak odstępy pomiędzy pociągami odjeżdżającymi z jednej stacji będą większe niż 30 min

ODPOWIEDZ