SKM S9 - rozkĹad, trasa i obsĹuga linii
Moderator: JacekM
Uważasz, że skoro kasownik kosztuje x pieniążków i można go zniszczyć to słuszną koncepcją jest nie umieszczać kasowników w SKM?
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27424
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Nie wiem. Nam powiedziano, że będzie kasownik tylko u kierpocia, bo łatwiej podciągnąć zasilanie do służbówki (służbówek?) niż na cały skład, ale nie wykluczam, że będzie tak, jak piszesz.Wolfchen pisze:Zapewne chodzi o LDP i datownik konduktorski - czyli zestaw stosowany w KMGlonojad pisze:Kierpoć będzie go przenosił przy zmianie czoła?
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Ja słyszałem od kogoś wyraźnie o jednym kasowniku na cały skład, no ale wtedy nie zawszy byłby on dostępny u kierownika pociągu... Może zamontują po dwa? Da się zmusić LDP do aktywowania karty miejskiej?fik pisze:Nie wiem. Nam powiedziano, że będzie kasownik tylko u kierpocia, bo łatwiej podciągnąć zasilanie do służbówki (służbówek?) niż na cały skład, ale nie wykluczam, że będzie tak, jak piszesz.Wolfchen pisze:Zapewne chodzi o LDP i datownik konduktorski - czyli zestaw stosowany w KM
noidea
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27424
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
W tych, co mają kierownicy KM - chyba tak.Adam G. pisze:Ja słyszałem od kogoś wyraźnie o jednym kasowniku na cały skład, no ale wtedy nie zawszy byłby on dostępny u kierownika pociągu... Może zamontują po dwa? Da się zmusić LDP do aktywowania karty miejskiej?
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
- kulikowski
- Posty: 894
- Rejestracja: 29 sie 2007, 9:39
- Lokalizacja: Rakowiec
kilka lat temu to jednak "dało się" uruchomić od zera S-1 jako nowy środek transportu z pełnym wyposażeniem a teraz "nie da się" uruchomić kolejnej pełnowartościowej linii tylko jakąś namistkę bez kasowników, bez oznakowania i z błędnym numerem (pierwszy człon wg ZTM, drugi wg KM - naprawdę powinno być S-5) teraz widać co jest warta obecna władza warszawska.
7 9 15 128 136 154 172 175 188 208 504 S-2 S-3 RL R8 N32 N38 N88
Ustawiając przetarg pod konkretnego wykonawcę.kilka lat temu to jednak "dało się" uruchomić od zera S-1 jako nowy środek transportu z pełnym wyposażeniem
O ile wiem przetarg na zakup taboru dla tej linii już rozstrzygnięto. To co teraz jest przedwyborczą prowizorkąkulikowski pisze:a teraz "nie da się" uruchomić kolejnej pełnowartościowej linii
Równie dobrze może mieć numer 11500 i nie będzie żadnej różnicyz błędnym numerem
Planowano wiele rzeczybiedronp pisze:Jeszcze pół roku ZTM podawał taką trasę jako planowaną.
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
tak, linia S-1 do Falenicy to też była jedna wielka prowizorka...kulikowski pisze:ilka lat temu to jednak "dało się" uruchomić od zera S-1 jako nowy środek transportu z pełnym wyposażeniem
brak miejsca.biedronp pisze:Z jakich przyczyn SKM 9 nie dojeżdża do przystanku Warszawa-Wola?
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
S9 w obecnej formie będzie sporym udogodnieniem dla pasażerów. Gorzej będzie gdy ten twór zniknie a na tory wyjadą pociągi z linii lotniskowej. Tak więc SKM pojedzie przez centrum a KM przez Gdański. Pasażer będzie musiał wybierać z którego dworca chce jechać. Co z tego że łącznie częstotliwość będzie 15 minut skoro i tak odstępy pomiędzy pociągami odjeżdżającymi z jednej stacji będą większe niż 30 min