Dokładnie tak będzie. Tak jak napisałem wyżej. Taksówką to pojedzie może jakiś prezes. Normalny człowiek wybiera transport publiczny. Wystarczy zobaczyć jak coś takiego funkcjonuje na innych zagranicznych lotniskach.mariow pisze:oczywiście że będą jeździć koleją tak jak w wielu innych miastach jedzie się z lotniska do centrum miasta i ewentualnie potem dojeżdża czymś innym w miejsce docelowedzidek pisze:A na Lotnisko ludzie jak będą jeździć 175 tak nadal będą bo przecież turyści nocujący w hotelach w okolicach Starego Miasta nie będą jeździć pociągiem do Śródmieścia i kolejny raz się przesiadać
SKM w Warszawie
Moderator: JacekM
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26847
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Potrzebne jest 89, ale przecież "Warszawa jest zbyt małym miastem na obwodowe połączenia szynowe".Bastian pisze: A już na pewno błędem jest lokowanie takiego zagłębia tak blisko Służewca - na 189 trzeba będzie puszczać chyba piętrusy...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
zdaje się, że nie ma możliwości zawracania pociągów na Okęciu, żeby pociąg wjeżdżał w perony.endrju pisze:nawiązując do powyższego cytatu zastanawiam się, dlaczego pociągi te będą kończyły kursowanie na Służewcu, mimo że będą dojeżdzały do Okęcia. Czy nie możnaby kończyć kursów pasażerskich na Okęciu i wówczas utworzyć tam jakąś krótką dowozówkę przez Narkiewicza na lotnisko?
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
Nie takich znów skomplikowanych. Raczej czasochłonnych. Jedyne tory na Okęciu w miarę dobre to tory główne zasadnicze. Inne nadają się tylko do rozbiórki natychmiastowej.fidzio pisze:Możliwość to jest tylko że wymaga potem skomplikowanych manewrów.
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26847
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
A zwrotki?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Podobnie- oprócz torów 1 i 2 przez całe Okęcie obowiązuje V=10km/h. Powód - zły stan torów i rozjazdów.
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
- kulikowski
- Posty: 894
- Rejestracja: 29 sie 2007, 9:39
- Lokalizacja: Rakowiec
Szkolenia nawet na Florydzie nic nie dadzą, jak dalej będzie tak krucho z utrzymaniem: potrzeb z roku na rok więcej, a kasy tyle samo lub mniej (czyli dużo za mało).
Dobrze, że jest jeszcze gdzie zawracać SKMkę i KM na Piaskach w Legionowie, w końu mogli tą linię zupełnie zdegradować
Dobrze, że jest jeszcze gdzie zawracać SKMkę i KM na Piaskach w Legionowie, w końu mogli tą linię zupełnie zdegradować
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26847
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Znowu kulikowski pisze jakieś amerytoryczne pierdoły. Trening przed wyborami samorządowymi aż furczy!kulikowski pisze:Znowu króluje niedasizm. Szkolenia w Berlinie nic nie dały, beton jaki był, taki jest nadal.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Poza samą Średnicą to wszędzie powinno się robić na 120/160, a nie na jakieś 80 (dalekobieżny Rembertów) czy mniej (reszta).
A czy naprawdę dla FLIRT/19WE jazda 80 km/h na odcinku Rembertów-Podskarbińska stanowi problem? Nie sądzę. Dla rozbrykanych EN57/14WE może...
BTW. Z tego co słyszę to chyba Zachodnia-Włochy i tak stanowi większy problem.
A czy naprawdę dla FLIRT/19WE jazda 80 km/h na odcinku Rembertów-Podskarbińska stanowi problem? Nie sądzę. Dla rozbrykanych EN57/14WE może...
BTW. Z tego co słyszę to chyba Zachodnia-Włochy i tak stanowi większy problem.
Wałkuję temat od jakiś 10 lat. Ale ostatnio odpuściłem.Premo pisze:Mam takie głupie pytanie. Dlaczego na odcinku Wschodnia-Rembertów jest ograniczenie do 60?
Wschodnia - przejazd (kiepski stan toru-co czuć, plus łuki (też czuć)), natomiast od przejazdu do Rembertowa mogło by być wiecej ,ale "zawsze coś". Bodaj ostatnią odpowiedzią, jaką uzyskałem od osoby dość obcykanej w te sprawy był fakt, że przyjęto zasade nie zmieniania szlakowych na szlaku tak, żeby zjeżdżając ze stacji trzeba było hamować (taka sytuacja by wystąpiła tylko w kierunku zachodnim). Chodzi o zwiększone zużycie rozjazdów w takim przypadku (no i racja). Ale tak an prawdę to średnie wytłumaczenie ,bo w kierunku przeciwnym nie było by problemu.
Nadchodzą wybory... trzeba się pokazac...Glonojad pisze:Ja nie potwierdzam, ja zgaduję