SKM w Warszawie

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
Lukasz436
Posty: 2276
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:22
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Post autor: Lukasz436 » 18 mar 2010, 16:15

mariow pisze:
dzidek pisze:A na Lotnisko ludzie jak będą jeździć 175 tak nadal będą bo przecież turyści nocujący w hotelach w okolicach Starego Miasta nie będą jeździć pociągiem do Śródmieścia i kolejny raz się przesiadać
oczywiście że będą jeździć koleją tak jak w wielu innych miastach jedzie się z lotniska do centrum miasta i ewentualnie potem dojeżdża czymś innym w miejsce docelowe
Dokładnie tak będzie. Tak jak napisałem wyżej. Taksówką to pojedzie może jakiś prezes. Normalny człowiek wybiera transport publiczny. Wystarczy zobaczyć jak coś takiego funkcjonuje na innych zagranicznych lotniskach.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26847
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 18 mar 2010, 16:22

Bastian pisze: A już na pewno błędem jest lokowanie takiego zagłębia tak blisko Służewca - na 189 trzeba będzie puszczać chyba piętrusy... #-o
Potrzebne jest 89, ale przecież "Warszawa jest zbyt małym miastem na obwodowe połączenia szynowe".
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 18 mar 2010, 19:40

endrju pisze:nawiązując do powyższego cytatu zastanawiam się, dlaczego pociągi te będą kończyły kursowanie na Służewcu, mimo że będą dojeżdzały do Okęcia. Czy nie możnaby kończyć kursów pasażerskich na Okęciu i wówczas utworzyć tam jakąś krótką dowozówkę przez Narkiewicza na lotnisko?
zdaje się, że nie ma możliwości zawracania pociągów na Okęciu, żeby pociąg wjeżdżał w perony.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

fidzio
Posty: 514
Rejestracja: 31 maja 2008, 15:29
Lokalizacja: KWRRB

Post autor: fidzio » 18 mar 2010, 20:13

Możliwość to jest tylko że wymaga potem skomplikowanych manewrów.

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3596
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 18 mar 2010, 20:53

fidzio pisze:Możliwość to jest tylko że wymaga potem skomplikowanych manewrów.
Nie takich znów skomplikowanych. Raczej czasochłonnych. Jedyne tory na Okęciu w miarę dobre to tory główne zasadnicze. Inne nadają się tylko do rozbiórki natychmiastowej.
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26847
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 18 mar 2010, 21:01

A zwrotki?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3596
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 18 mar 2010, 21:03

Podobnie- oprócz torów 1 i 2 przez całe Okęcie obowiązuje V=10km/h. Powód - zły stan torów i rozjazdów.
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

Awatar użytkownika
kulikowski
Posty: 894
Rejestracja: 29 sie 2007, 9:39
Lokalizacja: Rakowiec

Post autor: kulikowski » 20 mar 2010, 1:55

Znowu króluje niedasizm. Szkolenia w Berlinie nic nie dały, beton jaki był, taki jest nadal.
7 9 15 128 136 154 172 175 188 208 504 S-2 S-3 RL R8 N32 N38 N88

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 20 mar 2010, 8:38

Szkolenia nawet na Florydzie nic nie dadzą, jak dalej będzie tak krucho z utrzymaniem: potrzeb z roku na rok więcej, a kasy tyle samo lub mniej (czyli dużo za mało).
Dobrze, że jest jeszcze gdzie zawracać SKMkę i KM na Piaskach w Legionowie, w końu mogli tą linię zupełnie zdegradować :/

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26847
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 20 mar 2010, 10:38

kulikowski pisze:Znowu króluje niedasizm. Szkolenia w Berlinie nic nie dały, beton jaki był, taki jest nadal.
Znowu kulikowski pisze jakieś amerytoryczne pierdoły. Trening przed wyborami samorządowymi aż furczy!
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 27 mar 2010, 15:38

Mam takie głupie pytanie. Dlaczego na odcinku Wschodnia-Rembertów jest ograniczenie do 60?

milosz
Posty: 53
Rejestracja: 18 lip 2009, 19:42

Post autor: milosz » 27 mar 2010, 15:42

wlasnie, a pospieszne po dalekobieznych jada z normalna predkoscia. stan techniczny tak sam sie wydaje :P

Awatar użytkownika
marcin89
Posty: 832
Rejestracja: 13 paź 2008, 16:03
Lokalizacja: Sulejówek

Post autor: marcin89 » 27 mar 2010, 15:57

milosz pisze:wlasnie, a pospieszne po dalekobieznych jada z normalna predkoscia. stan techniczny tak sam sie wydaje :P
Przy dudziarskiej na nasypach stan nie jest za dobry ;)
Ale od przejazdu przy Kaweczynie do stacji w Rembertowie to juz nie wiem czemu jest tylko 60 km/h.

Awatar użytkownika
zofey
Posty: 1570
Rejestracja: 11 mar 2009, 8:29
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki - Służewiec

Post autor: zofey » 27 mar 2010, 18:20

Poza samą Średnicą to wszędzie powinno się robić na 120/160, a nie na jakieś 80 (dalekobieżny Rembertów) czy mniej (reszta).

A czy naprawdę dla FLIRT/19WE jazda 80 km/h na odcinku Rembertów-Podskarbińska stanowi problem? Nie sądzę. Dla rozbrykanych EN57/14WE może...

BTW. Z tego co słyszę to chyba Zachodnia-Włochy i tak stanowi większy problem.

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 28 mar 2010, 23:33

Premo pisze:Mam takie głupie pytanie. Dlaczego na odcinku Wschodnia-Rembertów jest ograniczenie do 60?
Wałkuję temat od jakiś 10 lat. Ale ostatnio odpuściłem.
Wschodnia - przejazd (kiepski stan toru-co czuć, plus łuki (też czuć)), natomiast od przejazdu do Rembertowa mogło by być wiecej ,ale "zawsze coś". Bodaj ostatnią odpowiedzią, jaką uzyskałem od osoby dość obcykanej w te sprawy był fakt, że przyjęto zasade nie zmieniania szlakowych na szlaku tak, żeby zjeżdżając ze stacji trzeba było hamować (taka sytuacja by wystąpiła tylko w kierunku zachodnim). Chodzi o zwiększone zużycie rozjazdów w takim przypadku (no i racja). Ale tak an prawdę to średnie wytłumaczenie ,bo w kierunku przeciwnym nie było by problemu.
Glonojad pisze:Ja nie potwierdzam, ja zgaduję
Nadchodzą wybory... trzeba się pokazac...

ODPOWIEDZ