Supernowoczesne pociÄ gi do obsĹugi linii Warszawa - ĹĂłdĹş
Moderator: JacekM
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26930
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Zaraz, teraz przez miesiąc ma jeździć wahadłowo do Skierek? Może by się nim przejechać forumowo?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
Za DŁ: od 5 maja br. pociąg "Acatus" jeździ do Skierniewic i na tej trasie ma jeździć w najbliższym czasie. Kursy z Łodzi Fabrycznej o godz. 8:02 i 14:02, natomiast ze Skierniewic o godz. 12:15 i 16:50. Trwają uzgodnienia przez jaki czas pociąg będzie jeździł do Skierniewic i kiedy skierowany zostanie na inne trasy w województwie.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26930
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
To się tak wydaje, jak się ma 21 latboh. pisze: Tak czy nie dzień wolny od:
- zajęć dydaktycznych
- Sesji
- i w dużej ilości przypadków pracy
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Acatus zaliczony.
Dziś się wybrałem do Łodzi właśnie tym pociągiem. Wygląda ładnie i budzie podziw wśród pasażerów. Co ciekawe nie było prawie żadnych problemów z otwieraniem drzwi za pomocą guzików. Przy dzisiejszej temperaturze półtorej godziny w nim to była przyjemność. No i to przyspieszenie. Pare razy po sierżancie podwyszającym przyspieszał, że normalnie wciskało w fotel. W pociągu oprócz pracowników PR jeżdzą również serwisanci PESY. I oni się bardzo przydają. Prawie bezproblemowo przejechaliśmy do Łodzi i gdy zatrzymaliśmy się w Łodzi Niciarnianej okazało się że nie można odhamować składu. Rozpoczeło się bieganie po składzie serwisantów, resetowanie układów. Dopiero po kilku minutach udało się pokonać elektronikę i uzyskać właściwy efekt zyli możliwość dalszej jazdy.
Ogólne wrażenia mam pozytywne. Jest jeszcze pare drobiazgów do poprawy, ale pamiętajmy że jest to prototyp. Nie można na przykład wysunąc dodatkowych stopni gdy jednostka stoi na łuku.
I niestety jeszcze jedna uwaga, ale nie wiem czy to dotyczy pociągu. Doskonale i cicho jedzie się nim gdy tory są w idealnym stanie. Dużo gorzej (i głośniej) gdy tory są w kiepskim stanie.
Polecam wszystkim wycieczkę (szczególnie w dni wolne na bilecie wycieczkowym) w obiegu z Skierniewic o 12:15 i z Łodzi 14:02. Koszt znikomy, przyjemność spora (oprócz odcinka KM).
Dziś się wybrałem do Łodzi właśnie tym pociągiem. Wygląda ładnie i budzie podziw wśród pasażerów. Co ciekawe nie było prawie żadnych problemów z otwieraniem drzwi za pomocą guzików. Przy dzisiejszej temperaturze półtorej godziny w nim to była przyjemność. No i to przyspieszenie. Pare razy po sierżancie podwyszającym przyspieszał, że normalnie wciskało w fotel. W pociągu oprócz pracowników PR jeżdzą również serwisanci PESY. I oni się bardzo przydają. Prawie bezproblemowo przejechaliśmy do Łodzi i gdy zatrzymaliśmy się w Łodzi Niciarnianej okazało się że nie można odhamować składu. Rozpoczeło się bieganie po składzie serwisantów, resetowanie układów. Dopiero po kilku minutach udało się pokonać elektronikę i uzyskać właściwy efekt zyli możliwość dalszej jazdy.
Ogólne wrażenia mam pozytywne. Jest jeszcze pare drobiazgów do poprawy, ale pamiętajmy że jest to prototyp. Nie można na przykład wysunąc dodatkowych stopni gdy jednostka stoi na łuku.
I niestety jeszcze jedna uwaga, ale nie wiem czy to dotyczy pociągu. Doskonale i cicho jedzie się nim gdy tory są w idealnym stanie. Dużo gorzej (i głośniej) gdy tory są w kiepskim stanie.
Polecam wszystkim wycieczkę (szczególnie w dni wolne na bilecie wycieczkowym) w obiegu z Skierniewic o 12:15 i z Łodzi 14:02. Koszt znikomy, przyjemność spora (oprócz odcinka KM).
- Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
- Kontakt:
Stacja nazywa się Łódź Niciarniana (od ulicy). Więc powineneś napisać w Łodzi NiciarnianejPlesim pisze: Łodzi Niciarnii
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26930
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Piękne dzięki za relację! Wniosek: produkty z PESY na dobre tory -czyli akurat do Wawy na tramwaje (bo już WKD... ).
Jakieś fotki?
Jakieś fotki?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Zgadza się. Juz porawiłem.R-11 Kleszczowa pisze:Stacja nazywa się Łódź Niciarniana (od ulicy). Więc powineneś napisać w Łodzi Niciarnianej
Dzięki.inż. Glonojad pisze:Piękne dzięki za relację! Wniosek: produkty z PESY na dobre tory -czyli akurat do Wawy na tramwaje (bo już WKD... ).
Trochę ale raczej marne.inż. Glonojad pisze:Jakieś fotki?
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
Rzeczywiście, odcinek Koluszki - Skierniewice - Koluszki jest fatalny, ale na szczęście idzie do remontu. Pospieszne pokonują go obecnie w ok. 50 minut... Osobowy jedzie tylko nieco dłużej ponad to...Plesim pisze:I niestety jeszcze jedna uwaga, ale nie wiem czy to dotyczy pociągu. Doskonale i cicho jedzie się nim gdy tory są w idealnym stanie. Dużo gorzej (i głośniej) gdy tory są w kiepskim stanie.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26930
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Wydaje się, że dobrze z wątkiem trafiłeś, a za obiegi z góry dziękuję;).
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
http://www.pr.pkp.pl/code/glowna.php?ID ... =198&nav=B Parę zdjęć z PESY, gdzie budowane są ED74 dla linii Warszawa - Łódź (w tle widać także 120N).
15/12/2005-12/7/2019