Supernowoczesne pociągi do obsługi linii Warszawa - Łódź

Moderator: JacekM

EMU 6011
Posty: 133
Rejestracja: 07 maja 2006, 19:58
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: EMU 6011 » 31 maja 2006, 15:51

A czy ktoś z pasjonatów mógłby podać dokładnie gdzie w których dniach i o których godzinach będzie ten pociąg jeździł :?: Chciałbym się tym składem przejechać.
Jeden lud! Jeden wawkom! Jeden MeWa!

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26930
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 01 cze 2006, 20:07

Zaraz, teraz przez miesiąc ma jeździć wahadłowo do Skierek? Może by się nim przejechać forumowo?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 07 cze 2006, 18:57

Za DŁ: od 5 maja br. pociąg "Acatus" jeździ do Skierniewic i na tej trasie ma jeździć w najbliższym czasie. Kursy z Łodzi Fabrycznej o godz. 8:02 i 14:02, natomiast ze Skierniewic o godz. 12:15 i 16:50. Trwają uzgodnienia przez jaki czas pociąg będzie jeździł do Skierniewic i kiedy skierowany zostanie na inne trasy w województwie.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 08 cze 2006, 14:08

pociąg ma jeździć do Skierniewic do końca czerwca (za DŁ)
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27597
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 08 cze 2006, 14:15

I jeździ codziennie, odpowiadając na pytanie Glonojada. To jest te pociągi mają taki termin kursowania ;)
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Flash8222
Posty: 7826
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 08 cze 2006, 18:35

No i stało się :) ED59 się popsuł a dokładnie elektronika.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26930
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 08 cze 2006, 19:28

boh. pisze: Tak czy nie dzień wolny od:
- zajęć dydaktycznych
- Sesji
- i w dużej ilości przypadków pracy
To się tak wydaje, jak się ma 21 lat :p
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Plesim
Posty: 4181
Rejestracja: 18 gru 2005, 21:59
Lokalizacja: Tam gdzie kiedyś kończyła 11

Post autor: Plesim » 15 cze 2006, 22:12

Acatus zaliczony.
Dziś się wybrałem do Łodzi właśnie tym pociągiem. Wygląda ładnie i budzie podziw wśród pasażerów. Co ciekawe nie było prawie żadnych problemów z otwieraniem drzwi za pomocą guzików. Przy dzisiejszej temperaturze półtorej godziny w nim to była przyjemność. No i to przyspieszenie. Pare razy po sierżancie podwyszającym przyspieszał, że normalnie wciskało w fotel. W pociągu oprócz pracowników PR jeżdzą również serwisanci PESY. I oni się bardzo przydają. Prawie bezproblemowo przejechaliśmy do Łodzi i gdy zatrzymaliśmy się w Łodzi Niciarnianej okazało się że nie można odhamować składu. Rozpoczeło się bieganie po składzie serwisantów, resetowanie układów. Dopiero po kilku minutach udało się pokonać elektronikę i uzyskać właściwy efekt zyli możliwość dalszej jazdy.
Ogólne wrażenia mam pozytywne. Jest jeszcze pare drobiazgów do poprawy, ale pamiętajmy że jest to prototyp. Nie można na przykład wysunąc dodatkowych stopni gdy jednostka stoi na łuku.
I niestety jeszcze jedna uwaga, ale nie wiem czy to dotyczy pociągu. Doskonale i cicho jedzie się nim gdy tory są w idealnym stanie. Dużo gorzej (i głośniej) gdy tory są w kiepskim stanie.
Polecam wszystkim wycieczkę (szczególnie w dni wolne na bilecie wycieczkowym) w obiegu z Skierniewic o 12:15 i z Łodzi 14:02. Koszt znikomy, przyjemność spora (oprócz odcinka KM).

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 15 cze 2006, 22:37

Plesim pisze: Łodzi Niciarnii
Stacja nazywa się Łódź Niciarniana (od ulicy). Więc powineneś napisać w Łodzi Niciarnianej ;-)
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26930
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 16 cze 2006, 0:38

Piękne dzięki za relację! Wniosek: produkty z PESY na dobre tory -czyli akurat do Wawy na tramwaje (bo już WKD... ;) ).
Jakieś fotki? [-o<
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Plesim
Posty: 4181
Rejestracja: 18 gru 2005, 21:59
Lokalizacja: Tam gdzie kiedyś kończyła 11

Post autor: Plesim » 16 cze 2006, 17:53

R-11 Kleszczowa pisze:Stacja nazywa się Łódź Niciarniana (od ulicy). Więc powineneś napisać w Łodzi Niciarnianej ;-)
Zgadza się. Juz porawiłem.
inż. Glonojad pisze:Piękne dzięki za relację! Wniosek: produkty z PESY na dobre tory -czyli akurat do Wawy na tramwaje (bo już WKD... ;) ).
Dzięki. ;-)
inż. Glonojad pisze:Jakieś fotki? [-o<
Trochę ale raczej marne. :^o

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 16 cze 2006, 21:30

Plesim pisze:I niestety jeszcze jedna uwaga, ale nie wiem czy to dotyczy pociągu. Doskonale i cicho jedzie się nim gdy tory są w idealnym stanie. Dużo gorzej (i głośniej) gdy tory są w kiepskim stanie.
Rzeczywiście, odcinek Koluszki - Skierniewice - Koluszki jest fatalny, ale na szczęście idzie do remontu. Pospieszne pokonują go obecnie w ok. 50 minut... Osobowy jedzie tylko nieco dłużej ponad to...
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Flash8222
Posty: 7826
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 15 paź 2006, 11:42

Nie mogłem znaleźć tematu o ED59 więc tutaj napiszę :P (Prosze nie bić :P)
Dla zainteresowanych ED59-01 powrócił na trasę Skierniewica - Łódź Fabryczna. Dzisiaj wieczorem postaram się dowiedzieć o obiegach.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26930
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 15 paź 2006, 12:18

Wydaje się, że dobrze z wątkiem trafiłeś, a za obiegi z góry dziękuję;).
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

TLG
Posty: 5895
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:20

Post autor: TLG » 12 mar 2007, 20:52

http://www.pr.pkp.pl/code/glowna.php?ID ... =198&nav=B Parę zdjęć z PESY, gdzie budowane są ED74 dla linii Warszawa - Łódź (w tle widać także 120N).
15/12/2005-12/7/2019

ODPOWIEDZ