Moim zdaniem zmniejsza, w obie strony. W stronę Dw. Gdańskiego zawracając później nie blokują zjazdu z Mostu Gdańskiego, natomiast w drugą stronę - z zawrotki włączają się do ruchu ze skrajnego lewego pasa, nie przecinając, tak jak było wcześniej, trzech pasów naraz, by dostać się do Międzyparkowej. Mnie dziwi, dlaczego nie skorzystano z okazji i nie utworzono na starej zawrotce bus-pasa. Wtedy 127 i 503 w stronę Śródmieścia podróżowałyby znacznie sprawniej.Radzyminfan pisze:Moze ktoś wyjaśni mi czemu zawrotka do Międzyparkowej została przesunięta kilkaset metrów dalej? To tylko zwieksza korki...
SĹomiĹskiego - objazdy 2010
Moderator: Wiliam
- ZaciszaniN
- Posty: 4434
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
- Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
- Kontakt:
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Tylko że musiałbyś wtedy na stałe postawić policję przy tym buspasie. Bo tłumokom z osobówek nie wytłumaczysz, że nie można. Tak jak uparcie zawracają przez torowisko. Swoją drogą może i 127 i 503 jadą dalej, ale ta zawrotka z przebijaniem się przez dwa pasy, żeby z trzeciego skręcić, była paskudna i zdrowiej dla wszystkich jak zostawi się autobusom kilkaset metrów na ten manewr.
- ZaciszaniN
- Posty: 4434
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
- Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
- Kontakt:
Dzisiaj zawracali - i to całkiem legalnieSzeregowy_Równoległy pisze:Tylko że musiałbyś wtedy na stałe postawić policję przy tym buspasie. Bo tłumokom z osobówek nie wytłumaczysz, że nie można. Tak jak uparcie zawracają przez torowisko.
Powinni w końcu zrobić porządek z tymi zawrotkami. Za wysokości RoboWashCenter istnieje bezsensowna zawrotka w stronę Arkadii, mimo, że przy basenach bezproblemowo można dostać się na parkingi podziemne, kolejna przy Bonifraterskiej, a następna przy Parku Traugutta. Docelowo (bo o tym cały czas piszę) przy myjni powinna być zawrotka w stronę Dawidowskiego - taka, jaka była przed budową stacji metra przy Dw. Gdańskim, umożliwiająca skręt (wtedy) 127 w stronę Andersa. Jej przywrócenie byłoby całkiem zasadne.Swoją drogą może i 127 i 503 jadą dalej, ale ta zawrotka z przebijaniem się przez dwa pasy, żeby z trzeciego skręcić, była paskudna i zdrowiej dla wszystkich jak zostawi się autobusom kilkaset metrów na ten manewr.
A poza tym zastanawiające, dlaczego nie zostały utworzone przystanki "Most Gdański" 51 i 52 dla linii 127, 500 i Z-3
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.
A ludzie jednak tak jeżdzą zamiast się przesiadać (oczywiście trzeba przejść przez przynajmnie 2 światła na Okopowa/Solidarności). Widać wolą bezpośrednio dojechać zamiast biebgać po skrzyżowaniach. Wybierają najdogodniejsze połączenia i preferują przesiadki jednoperonowe. A 111 to średnia oferta (znowóż 1 na Gdański jest szybciej i wygodniej). Zwaracam poprostu uwagę iż sporo ludzi jeździ z Żytniej czy Niskiej do Gdańskiego.
Zgadzam się w pełni ale 1 stanowi bezpośrednie i częste połączenie. Z wiadomych względów nie ma możliwości puszczenia tramwaju skręcającego z Okopowej na Trambuspas.Bezsens jazdy z Okopowej do Centrum/na południe przez Dworzec Gdański litościwie przemilczę...
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26883
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Możliwość by była, tylko sensu nie ma.
Przesiadki między tramwajami na Okopowej (znaczy na Kercelaku) należą do wygodniejszych na mieście - bez biegania po dziesiątkach schodów, z dość szerokimi peronami i tramwajami pogrupowanymi w kierunkach jazdy. Nawet sygnalizacja nie jest taka zła, bo tramwaj przejeżdża pierwszy, potem samochody w danej relacji, potem tramwaje poprzeczne i potem samochody i piesi poprzeczne - akurat się od początku peronu do świateł dochodzi.
Natomiast grandą jest, że linie autobusowe omijają ten węzeł bokiem.
Przesiadki między tramwajami na Okopowej (znaczy na Kercelaku) należą do wygodniejszych na mieście - bez biegania po dziesiątkach schodów, z dość szerokimi peronami i tramwajami pogrupowanymi w kierunkach jazdy. Nawet sygnalizacja nie jest taka zła, bo tramwaj przejeżdża pierwszy, potem samochody w danej relacji, potem tramwaje poprzeczne i potem samochody i piesi poprzeczne - akurat się od początku peronu do świateł dochodzi.
Natomiast grandą jest, że linie autobusowe omijają ten węzeł bokiem.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Jak nie ma jak jestZaciszaniN pisze:A poza tym zastanawiające, dlaczego nie zostały utworzone przystanki "Most Gdański" 51 i 52 dla linii 127, 500 i Z-3
ZTM na stronie pisze:Uruchamia się dodatkowe przystanki MOST GDAŃSKI 53 i 54, obowiązujące jako stałe dla linii zastępczej Z-3 i linii 127 oraz jako warunkowe dla linii przyspieszonej 500.
Polityka złym doradcą w pracy!
- ZaciszaniN
- Posty: 4434
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
- Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
- Kontakt:
WykrakałemJotPeCet pisze:Jak nie ma jak jest
Jednak fakt faktem, informacje dotarły do mnie dopiero z rana, początkowo ten przystanek nie był uwzględniony.
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.
Jaki jest cel likwidacji przystanku krańcowego dla linii 500 na ul. Dzikiej? Było to dogodne miejsce do przesiadek bo blisko do przystanków przy Powązkowskiej i Rondzie Babka. Teraz trzeba drałować przez rondo aby dostać się do tramwajów jadących na Wolę i Ochotę. Zaś jadącym w stronę Pragi zafundowano zgadywankę co pierwsze odjedzie: 500 czy Z-ka.