Pętle autobusowe i tramwajowe
Moderator: Wiliam
-
- Posty: 3307
- Rejestracja: 02 kwie 2006, 13:08
- Lokalizacja: Warszawa-Bródno
- Thompson04
- Posty: 202
- Rejestracja: 27 maja 2009, 19:36
- Lokalizacja: Bemowo Jelonki
Pusty łuk i jakaś biała folia.
Kamyczki i kładka.
Początek przystanku i porozrzucana kostka.
Stara wiata i nowe betonowe podkłady.
Stara wiata i zdjęte płyty chodnikowe.
Koniec nowych szyn na drewnianych podkładach i za nimi stare szyny też z drewnianymi podkładami.
Nowe szyny na łuku, z lewej chodnik przy kładce a z prawej błotko
Kładka na końcu przystanku.
Kamyczki i kładka.
Początek przystanku i porozrzucana kostka.
Stara wiata i nowe betonowe podkłady.
Stara wiata i zdjęte płyty chodnikowe.
Koniec nowych szyn na drewnianych podkładach i za nimi stare szyny też z drewnianymi podkładami.
Nowe szyny na łuku, z lewej chodnik przy kładce a z prawej błotko
Kładka na końcu przystanku.
- Thompson04
- Posty: 202
- Rejestracja: 27 maja 2009, 19:36
- Lokalizacja: Bemowo Jelonki
Miały być 11 ale pogoda kiepska i ochoty brak
Wymieniany chodnik do pętli i odłożone stare płyty chodnikowe.
3 łuki torów wyjazdowych z pętli i linia numer 10.
Nowy chodnik na ostatnim przystanku i wjeżdżająca na pętle linia numer 26.
Słup trakcji i stara wiata (mam nadzieję że ją wymienią ).
Nowe szyny w kamykach i następna stara wiata.
Wszystkie przystanki i 2 koparki.
Cały sprzęt i zaplecze budowy.
Ostatni łuk wjazdowy do pętli i składowisko materiałów.
Wszystkie 4 łuki a szczegóły po drugiej stronie pętli prawdopodobnie pojutrze.
Wymieniany chodnik do pętli i odłożone stare płyty chodnikowe.
3 łuki torów wyjazdowych z pętli i linia numer 10.
Nowy chodnik na ostatnim przystanku i wjeżdżająca na pętle linia numer 26.
Słup trakcji i stara wiata (mam nadzieję że ją wymienią ).
Nowe szyny w kamykach i następna stara wiata.
Wszystkie przystanki i 2 koparki.
Cały sprzęt i zaplecze budowy.
Ostatni łuk wjazdowy do pętli i składowisko materiałów.
Wszystkie 4 łuki a szczegóły po drugiej stronie pętli prawdopodobnie pojutrze.
- Thompson04
- Posty: 202
- Rejestracja: 27 maja 2009, 19:36
- Lokalizacja: Bemowo Jelonki
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26914
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Ech, ta kostka betonowa, biedastandard... no, ale jak ostatnio ZTM oprotestował przejście na perony z granitu, bo "całe osiedle kostką wyłożoną, to jak przystanek z kamienia będzie przy tym wyglądał" to dziękuję, nie mam pytań.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- humptyangel
- Posty: 554
- Rejestracja: 14 lip 2007, 18:48
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
Gdzieś już słyszałem tę zacną myśl...
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu jego napisania:)
SISKOM - Stowarzyszenie Integracji Stołecznej Komunikacji
SISKOM - Stowarzyszenie Integracji Stołecznej Komunikacji
A takie ma pytanie odnośnie pętli Okęcie, dlaczego nie można zrobić tak by na OKĘCIE 15 podjeżdżał tramwaj który ma odjechać pierwszy? Bo tak stoi sobie 7,9,35 i czeka (najgorzej jest z 9 bo zamknięte) a pasażerowie marzną na zimnie.
Myślę ze nie spowodowało by to jakiegoś armagedonu bo przecież i tak jest żeberko techniczne a nigdy nie podjeżdżają dwa tramwaje jednocześnie. To raczej postulat na weekendy i wieczory kiedy tramwaje jeżdżą rzadziej a stanie na przystanku 15 minut do przyjemnych nie należy szczególnie gdy w oddali widać tramwaj do którego można wsiąść (a raczej nie można do 9).
Można co prawda wsiąść do 7 lub 35 ale motorniczowie wyganiają lub są zamknięte jak siedzą na ekspedycji jak również nie wiadomo kiedy 7 lub 35 odjedzie (jeżdżą rzadziej niż 9)
Myślę ze nie spowodowało by to jakiegoś armagedonu bo przecież i tak jest żeberko techniczne a nigdy nie podjeżdżają dwa tramwaje jednocześnie. To raczej postulat na weekendy i wieczory kiedy tramwaje jeżdżą rzadziej a stanie na przystanku 15 minut do przyjemnych nie należy szczególnie gdy w oddali widać tramwaj do którego można wsiąść (a raczej nie można do 9).
Można co prawda wsiąść do 7 lub 35 ale motorniczowie wyganiają lub są zamknięte jak siedzą na ekspedycji jak również nie wiadomo kiedy 7 lub 35 odjedzie (jeżdżą rzadziej niż 9)
-
- (tygrys)
- Posty: 3178
- Rejestracja: 03 gru 2007, 8:53
- Lokalizacja: Dzielnica Bemowo m. st. Warszawy
http://www.zw.com.pl/artykul/244832,506149.html
Przez błoto na pętlę Służewiec
Oddana w czwartek do użytku pętla Służewiec tonie w błocie. Mimo przedłużonego czasu remontu robotnicy nie uporali się z pracami porządkowymi.
Pasażerowie, którzy chcą skorzystać z tramwajów, muszą pokonać kałuże błota. Mimo że remont miał wstępnie zakończyć się 1 lipca, oddana dziś pętla wciąż nie została całkowicie ukończona.
Od terminu oddania jej do użytku zależało jednak rozpoczęcie prac w al. Niepodległości - i nie pozbawienia mieszkańców Mokotowa możliwości kursowania tramwajami.
Wciąż trwają prace wykończeniowe na służewieckiej pętli - powiedział nam reporter TVP Warszawa, Marcin Włodarski.
-
- Posty: 5133
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
-
- Posty: 3307
- Rejestracja: 02 kwie 2006, 13:08
- Lokalizacja: Warszawa-Bródno
Apropos tej pętli bedąc kiedyś na niej widziałem jak grodzio z 142 robił kółko wokół niej tak aby przepuścić gniota na 115 który pewnie był sporo opóźniony.Jak widać możliwości wyprzedzania na pętli nie maKrzysiek_S pisze:Jaka jest pojemność pętli Aleksandrów.?
Znaczy ile autobusów zmieści się na raz [ nie chodzi o linie] .
Czy jest możliwość przelotowości pętli, przy postoju innych wozów na krańcu?