Nowy kurs na przewĂłz osĂłb
Egzamin jest dość trudny! Świadczy o tym liczba osób poprawiających (100 zł za każdą poprawkę nawet robiąc kurs przez urząd). Znam ludzi, którzy podchodzili do KW po 9x!! Mi się udało za pierwszym razem zdać więc nie musiałem nic więcej płacić. Najgorszy jest próg max 3 błędne odpowiedzi z testu ogólnego (na 20 łącznie) i max 3 błędy z testu specjalistycznego (na 10 łącznie). Nie masz możliwości sprawdzenia po egzaminie błędnych odpowiedzi więc w zasadzie jak wylosujesz kolejny raz ten sam zestaw pytań to zawsze możesz popełnić taki sam błąd.
Każdy ze zdających ma inny zestaw pytań. Nie wolno na egzaminie się komunikować, poruszać... Pytania są tajne a ministerstwo infrastruktury podaje tylko bardzo ogólnikowo zakres tematów potrzebnych do zaliczenia. Bardzo dobrze jest trafić na ośrodek szkolenia, który ma już wprawę w KW gdyż jest w stanie bardzo dobrze przygotować do egzaminu
Niestety pytania tworzą ludzie, którzy nie mają doświadczenia za kółkiem autobusów. Często odpowiedzi prawidłowe okazywały się albo niezgodne z logiką albo wręcz kilka było pasujących lecz komisja sobie ustaliła tylko jedną prawidłową. Tak jak wspomniałem chyba najwięcej zależy od ośrodka w którym się przygotowujesz, im więcej praktyki ma taki ośrodek tym lepiej przygotuje do egzaminów
Każdy ze zdających ma inny zestaw pytań. Nie wolno na egzaminie się komunikować, poruszać... Pytania są tajne a ministerstwo infrastruktury podaje tylko bardzo ogólnikowo zakres tematów potrzebnych do zaliczenia. Bardzo dobrze jest trafić na ośrodek szkolenia, który ma już wprawę w KW gdyż jest w stanie bardzo dobrze przygotować do egzaminu
Niestety pytania tworzą ludzie, którzy nie mają doświadczenia za kółkiem autobusów. Często odpowiedzi prawidłowe okazywały się albo niezgodne z logiką albo wręcz kilka było pasujących lecz komisja sobie ustaliła tylko jedną prawidłową. Tak jak wspomniałem chyba najwięcej zależy od ośrodka w którym się przygotowujesz, im więcej praktyki ma taki ośrodek tym lepiej przygotuje do egzaminów
Pierwszy egzamin wszystkie ośrodki finansują. Później dopiero każdy musi z osobna. W przeciwieństwie do egzaminu na kat.D gdzie masz 3 poprawki opłacone przez ośrodek.Pawel_ pisze:Uuu. Nie wygląda to fajnie...
Dobrze, że mój ośrodek finansuje jeden egzamin...
Nie wygląda to fajnie to fakt i tak samo pomyślałem podchodząc ale ja i jeszcze jeden kolega z tego forum jesteśmy przykładem, że da się
Mając odpowiedni zakres materiałów do przygotowania się można sobie poradzić z egzaminem
Ośrodek wydaje się być ogarnięty, szybciutko dostali pozwolenie na te kwalifikację, a więc mają niemal dwuletnie doświadczenie w tego typu szkoleniu... Można spać spokojnie, zdać egzamin i gitara będzie grała.dzidek pisze:Tak jak wspomniałem chyba najwięcej zależy od ośrodka w którym się przygotowujesz, im więcej praktyki ma taki ośrodek tym lepiej przygotuje do egzaminów
Nie no to teraz malina a dalej nie pozwalają poznać swoich błędów czy już można sprawdzić gdzie się źle odpowiedziało?tomek0409 pisze:Nowe Rozporządzenie Ministra zmienilo te progi i mozna popelnic odpowiednio 4 i 5 błędów.dzidek pisze:Najgorszy jest próg max 3 błędne odpowiedzi z testu ogólnego (na 20 łącznie) i max 3 błędy z testu specjalistycznego (na 10 łącznie).
- Aleksander2560
- (Aleksander2634)
- Posty: 2220
- Rejestracja: 23 gru 2005, 16:34
- Lokalizacja: Warszawa-Białołęka
Fakt, zgadza się, że przy tamtych rygorystycznych warunkach można to zdać. Ja zdałem za drugim razem, mając odpowiednio 3 i 2 błędy (do pierwszego egzaminu przyznawał sie nie bede )....dzidek pisze:Pierwszy egzamin wszystkie ośrodki finansują. Później dopiero każdy musi z osobna. W przeciwieństwie do egzaminu na kat.D gdzie masz 3 poprawki opłacone przez ośrodek.Pawel_ pisze:Uuu. Nie wygląda to fajnie...
Dobrze, że mój ośrodek finansuje jeden egzamin...
Nie wygląda to fajnie to fakt i tak samo pomyślałem podchodząc ale ja i jeszcze jeden kolega z tego forum jesteśmy przykładem, że da się
Mając odpowiedni zakres materiałów do przygotowania się można sobie poradzić z egzaminem
Miejskie Zakłady Autobusowe m. st. Warszawy
ul. Włościańska 52
01-710 Warszawa
ul. Włościańska 52
01-710 Warszawa
- Drivter1234
- Posty: 513
- Rejestracja: 12 sie 2008, 18:10
- Lokalizacja: Wawa Bielany
Nie wiem po co się staracie robić uprawnienia... Kierowców jest w brud... A MZA ma obecnie wstrzymane przyjęcia, wstrzymane pełne etaty, kierowców ponad normę. Choć suma sumarum to nie mam pojęcie skąd się tylu kierowców nagle znalazło. Domyślał bym się że po wprowadzeniu takiego kursu zacznie dość mocno brakować kierowców a jest zupełnie na odwrót.Pawel_ pisze:Ja z tym egzaminem będę walczył dopiero, a może aż, w listopadzie...
Na stronie Ministerstwa Infrastruktury są jakieś przykładowe, egzaminacyjne zestawy pytań. Niektóre rzeczywiście są tak skonstruowane, że pasują dwie odpowiedzi.
Żeby mieć, a coDrivter1234 pisze: Nie wiem po co się staracie robić uprawnienia...
Ciekawe czy koledzy pracujący w MZA potwierdzą, że jest nadmiar kierowców? Zapominasz o jednej rzeczy. Nie jedno MZA zatrudnia kierowcówDrivter1234 pisze: Kierowców jest w brud... A MZA ma obecnie wstrzymane przyjęcia, wstrzymane pełne etaty, kierowców ponad normę.
A to tylko MZA zatrudnia kierowców? Jest ITS, Mobilis, PKS Grodzisk, albo jak kto woli - jakieś prywatne linie, etc.Drivter1234 pisze:Nie wiem po co się staracie robić uprawnienia... Kierowców jest w brud... A MZA ma obecnie wstrzymane przyjęcia, wstrzymane pełne etaty, kierowców ponad normę. Choć suma sumarum to nie mam pojęcie skąd się tylu kierowców nagle znalazło. Domyślał bym się że po wprowadzeniu takiego kursu zacznie dość mocno brakować kierowców a jest zupełnie na odwrót.
Co jak co, ale po pierwszych zajęciach z KW mogę śmiało stwierdzić, że to jest jakaś paranoja. Po co mi do wiadomości w przewozie osób z czego zbudowany jest silnik, jakies są moce czy inne wały korbowe...
Takie coś to jest dobre w technikum samochodowym, a nie w 'bezpiecznym przewozie osób'.
[edit]
Z dobrze poinformowanego źródła wiem, że szukają osób w MZA.
Haha pamiętam te zagadnienia na kursie Tragedia no ale trzeba jakoś ten nadmiar godzin zapełnić więc jeszcze niejeden zbędny temat Cię spotka Najlepsze są dotyczące narkotyków, alkoholu, diety Dobrze, że miałem udaną grupę i wspólnie jakoś sobie radziliśmy by wytrzymać te ciężkie momenty Szczerze współczuję...Pawel_ pisze: Co jak co, ale po pierwszych zajęciach z KW mogę śmiało stwierdzić, że to jest jakaś paranoja. Po co mi do wiadomości w przewozie osób z czego zbudowany jest silnik, jakies są moce czy inne wały korbowe...