Komunikacja gminna z taryfą ZTM
Moderator: JacekM
- kulikowski
- Posty: 894
- Rejestracja: 29 sie 2007, 9:39
- Lokalizacja: Rakowiec
a 733 podjeżdżające 5 razy w ciągu dnia to co jest?
Kursy by były "jako tako" zsynchronizowane z SKM które odjeżdża średnio co 30 minut, podobnie jak WKD, wiec po co częściej? Pruszków nie jest na tyle atrakcyjny by wymagało jeszcze częstszego kursowania.
Z samego Nadarzyna 7xx odjeżdżają co 20 minut w szczycie, więc?
Wystraszyło cie to 120? sam zobacz jak 733 jeździ w DP i DS
Kursy by były "jako tako" zsynchronizowane z SKM które odjeżdża średnio co 30 minut, podobnie jak WKD, wiec po co częściej? Pruszków nie jest na tyle atrakcyjny by wymagało jeszcze częstszego kursowania.
Z samego Nadarzyna 7xx odjeżdżają co 20 minut w szczycie, więc?
Wystraszyło cie to 120? sam zobacz jak 733 jeździ w DP i DS
-
- Posty: 1934
- Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
- Lokalizacja: Dolny Mokotów
Ale częstotliwość L11 ma docelowo wynosić 10/15/15 nie te potoki i nie ta częstotliwość by jeździć do Nadarzyna!!!Teokryt pisze:Niech przeprojektują L11 by dojechało do Nadarzyna to chętni sie znajdą...
Nie ma tu w tym żadnego egocentryzmu, sa chętni jeździć ale za normalnie pieniądze a nie za 14zł dwa bilety jednorazowe No ale po drodze 3 jednostki sam. terytorialnego, Gmina Nadarzyn, Michałowice, i Pruszków, Michałowice pewnie ani myślą uruchamiać linii lokalnej bo to przecież tylko Komorów który jeszcze chce się odłączyć, a Pruszkowowi niee widzi się brać udział z innymi i jest jak jest.
Trasa była by prosta jak konstrukcja cepa.
Oto moja propozycja.
LEGENDA:
Pomarańczowy - Wariant I - przedłużenie L11 do Nadarzyna,
Czerwony - wariant II - przez Komorów.
Zielony znaczek - Wszystko OK (przystanki, miejsce)
Czerwony Krzyżyk - Brak przystanku
Od południowego krańca Obecnego L11 prowadzimy dalej na południe przez ul. Grodziska, tam zalicza przystanek Działkowa i potem jedzie aż do Skrzyżowania w Nowej Wsi. Tam autobus skręca w lewo i jedzie ul. Główną.
W Nowej Wsi mamy dwa przystanki stałe za skrzyżowaniem przy WKD NOWA WIEŚ.
Jedzie dalej i zatrzymuje się na przystanku bez zatoczki - przystanek NŻ - SZKOŁA PODSTAWOWA.
Dalej ul. Pruszkowską po przejechaniu lasu trafia na przystanek NŻ, OSIEDLE KANIE (a po drugiej stornie ogródki działkowe). Wjeżdża do Strzeniówki, zalicza jednokierunkowy przystanek NŻ, STRZENIÓWKA, na przystanek w druga strone nie ma miejsca. Potem pojawia sie skrzyżowanie z 711 ale tam nie maja wspólnego przystanku (bo i po co), jest tylko przystanek NŻ w kierunku Pruszkowa.
Przystanek LIPOWA (w ogóle to on powinien zmienić nazwę na OSIEDLE NSM), istnieje już dla 711, jest zatoka, po drugiej stronie przystanek byłby bez zatoki. Jedne z niewielu przystanków stałych.
Potem standardowo wjeżdża na PL. PONIATOWSKIEGO. Tu jednak trzeb zrobić małe korekte przy zawracaniu bo trudno jest szybko wyjechać.
Potem jedzie sobie na kraniec PLANTOWA (trzeba tylko wypłytowac), wraca i skręca w prawo iw zależności od wariantu albo jedzie na PL. Poniatowskiego, zawraca i jedzie do Pruszkowa. W innym wariancie Jedzie tak jak 733 na STARĄ WIEŚ. W drodze powrotnej ze starej wsi znów zalicza Pl. Poniatowskiego i jedzie z Powrotem do Pruszkowa.
W przypadku wariantu II, obsługuje więcej mieszkańców, nie ma garbów do likwidacji, jednak jest dość wąsko, przystanki były by i tak NŻ, ta droga jest bardzo szybka do przejechania bo nigdy sie nie korkuje. Po drodze jest mały łącznik między WKD NOWA WIEŚ i WARSZAWSKA. Który może służyć ekstra wariantom.
Kursowanie w Wariancie tylko do Nadarzyna (15)30/30/60, Pierwszy kurs z Nadarzyna o 5:30, ostatni o 22:30. Szczyt A od 6:30 do 8:30, Szczyt B od 14:00 do 18:00.
W Wariancie do Starej Wsi 30/60/120 Obecnie 733 pojawia się tam kilak razy w ciagu dnia). Szczyty tak samo jak w przypadku Wariantu tylko do Nadarzyna.
Finansowanie + organizacja innych linii.
- 703, Część kursów skrócona do SZAMOT. Częstotliwość i Tabor bez zmian
- 711, Znika podwójne kółko. Częstotliwość 60/90/120.
- 733, znikają podjazdy 733 do przystanku STARA WIEŚ.
- N88, jeden kurs nocą z Janek, alternatywnie N85 po trasie L11.
Tabor:
L11 - Solinopodobne, MAX SU10, nie większe.
703 - Neoplany/SU15
711 - SU12.
733 - SU12.
Rysunek: (Pruszkowska część pierwotnego L11 zaznaczona chematycznie)
[url=http://img228.imageshack.us/img228/9571/rect5403.th.png]Obrazek[/URL]
Uploaded with ImageShack.us
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26840
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Jak pojedzie, to pogadamy. Na razie jest przedwyborczy socjal.
Poza tym, linii lokalnych (tak, także do Nadarzyna!) nie rzadziej niż te co 20 minut tez moglibyśmy się kiedyś doczekać
[ Dodano: |2 Paź 2010|, 2010 10:56 ]
Poza tym, linii lokalnych (tak, także do Nadarzyna!) nie rzadziej niż te co 20 minut tez moglibyśmy się kiedyś doczekać
[ Dodano: |2 Paź 2010|, 2010 10:56 ]
Co proponujesz w zamian?kulikowski pisze:1000 L-ek co 1000 min. na nowe 1000-lecie MSPANC
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
A czy musi jechać z taka samą trasa, od tego są warianty i skrócenia. L11 bym mogło przjeąc paazerów z 7xx z prostego powodu , dowozi do SKM i WKD bez korków.Ale częstotliwość L11 ma docelowo wynosić 10/15/15 nie te potoki i nie ta częstotliwość by jeździć do Nadarzyna!!!
Nawet jak zmniejszysz trzykrotnie 30/45/45 to nadal to źle wygląda? niech co 3 kurs pojedzie taka trasą, wystarczy.
Powód jest prosty, finansowy, Gdyby tylko Nadarzyn to organizował to musiał by zapłacić za jazdę po Pruszkowie i Michałowicach a to już jest mało sensowne. Wtedy sens ekonomiczny leży i kwiczy. Moim zdaniem warianty ne sa złe bo na całej długości linii. L11 sie nie obroni bo jest za krótki by miało sens ekonomiczny - w sytuacji ruchowej w rejonie stacji PKP szybciej może być chodzić pieszo...
Danielu, zacytowałeś w całości bardzo dobry projekt tego pomysłowego wawkomowicza ("Teokryt" d."Ryoga"). projekt, w którym pomysłodawca -można powiedzieć- wykonał kawał dobrej roboty, takąż powinni wykonać i wdrożyć różnej maści urzędnicy dla dobra ewentualnych pasażerów. w zasadzie Ty jako jeden z urzędników powinieneś Jemu podziękować za tak wspaniały projekt. zauważ, że projektodawca nie neguje określonej przez Ciebie docelowej częstotliwości kursowania linii L11 na terenie Pruszkowa. wskazuje On na częstotliwość kursowania projektowanej linii L11 poza Pruszkowem. jest w tym projekcie zawarta sugestia wariantowości linii L11 (kursy podstawowe w Pruszkowie – skrócone oraz wariantowe – wydłużone do Nadarzyna a nawet do Starej Wsi).Dęboszczak pisze:...Ale częstotliwość L11 ma docelowo wynosić 10/15/15 nie te potoki i nie ta częstotliwość by
jeździć do Nadarzyna!!!
Zarząd tzw. Transportu Miejskiego od dłuzszego czasu (prawdopodobnie zauważyłeś) bawi się w "PKSowe warianty" tras, przykładem mogą byc linie 120, 411 czy 521 (etc.) dlatego sugerowana wariantowość proponowanej przez projektodawcę L11 nie stanowi tu żadnej nowości ani zgorszenia.Wolfchen pisze:A czy musi to być koniecznie L11? Mam wrażenie, że lepiej byłoby zrobić dedykowaną, nadarzynską Lxx, niż bawić sie w PKSowe warianty...
.
-
- Posty: 1934
- Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
- Lokalizacja: Dolny Mokotów
W takim razie niech kolega przekona wójta gminy Nadarzyn, bo nikt w ZTM nie wykona " roboty, takąż powinni wykonać i wdrożyć różnej maści urzędnicy". Gmina składa zamówienie, ZTM się zastanawia i wdraża dogodne rozwiązania komunikacyjne.tadeo pisze:zacytowałeś w całości bardzo dobry projekt tego pomysłowego wawkomowicza ("Teokryt" d."Ryoga"). projekt, w którym pomysłodawca -można powiedzieć- wykonał kawał dobrej roboty, takąż powinni wykonać i wdrożyć różnej maści urzędnicy dla dobra ewentualnych pasażerów. w zasadzie Ty jako jeden z urzędników powinieneś Jemu podziękować za tak wspaniały projekt. zauważ, że projektodawca nie neguje określonej przez Ciebie docelowej częstotliwościDęboszczak pisze:...Ale częstotliwość L11 ma docelowo wynosić 10/15/15 nie te potoki i nie ta częstotliwość by
jeździć do Nadarzyna!!!
.
- Solaris U10
- Posty: 2706
- Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26
-
- Posty: 1934
- Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
- Lokalizacja: Dolny Mokotów
Niestety nie jest to prawdą [stan na 22:00 w dniu 26.10.2010] - brakuje kilku rozkładów. Zaginęły z powodu awarii strony i nie zdążyły być wrzucone z powrotem na miejsce.Dęboszczak pisze:niedługo na ztm.waw.pl a obecnie w zakładce rozkłady jazdy-> kom. gminnaLukasz436 pisze:Gdzie mogę znaleźć rozkłady wszystkich L-xx