O nowym rozkĹadzie jazdy KM i SKM w 2011 r.
Moderator: JacekM
No i mamy... więcej połączeń do Ostrołęki....a także bezpośrednich Wileńska-Wyszków (czyżby konkurencja dla busów?)
Radzymin i Nieporęt od 12 grudnia pozostają bez połączeń.
Radzymin i Nieporęt od 12 grudnia pozostają bez połączeń.
www.linia29.cal.pl Linia 29 Tłuszcz-Ostrołęka
Daj spokój - fachowcy z ZM uważają że tylko Oni mają rację. Nawet jak nie mają racji to patrz punkt pierwszy.fidzio pisze:Pokaż mi ten tabor stojący w weekendy? Po za tym jeżeli jednostka pojedzie w piątek wieczorem to ma w najlepszym wypadku PK ważne do rana do poniedziałku więc i tak musi zjechać na szopę. Czyli trzeba robić PK dla ezeta tylko po to aby pojechał sobie na weekend postać na stacji zwrotnej czyli zrobi jakiś wyczesany przebieg między przeglądami rzędu 200 km. Po za tym:ted pisze:
No tłumacz takiemu, a on dalej swoje. W C jeździ ze 2 razy mniej pociągów niż w dzień powszedni. Połowa taboru stoi. Co za róźnica gdzie? .
a) zamarznąć
b) moją ją wymalować
c) trzba płacić osiowe za postój w torach postojowych PLK
d) można jej potem nie uruchomić (kwestie techniczne których nie będe rozwijał)
Jest różnica?
Także tłumaczyć to widać trzeba ale Tobie kolego ted.
Nie rozumie jeden z drugim że w obecnej sytuacji jak 2 ezt pojada do miasta X w piątek i będą tam miały stać do poniedziałku, to w poniedziałek -prędzej Oni zmądrzeją niż te ezty się dadzą uruchomić.
[ Dodano: |4 Gru 2010|, 2010 20:57 ]
Weekendowy. Pewnie czeka aż różnej maści balangowicze będą łaskawi wracać do domu. A taki długo stoi bo po co zmęczony balangowicz ma stać na peronie na Centralu i się męczyć, jak może wsiąść i uwalić się spać w pociągu.Adam G. pisze:Co to za jaja na KM8 z nocnym pociągiem do Radomia? Odjazd ze Wschodniej 23:24, z Centralnej 0:40?!
A to ze taki postój trochę i ciut kosztuje to już różnej maści speców od siedmiu boleści i ósmego smutku mało obchodzi.
I jeszcze jlinia KM7 - co za skończony nieuk powymyślał pociągi w tak długiej relacji jak Skierniewice- Dęblin i odwrotnie?. 1-2 pociągi to ok, ale prawie każdy? - coś się sypnie porządnie na Skierkach i cały rj na Dębliny/Pilawy idzie się walić .
I jeszcze jedno - KM-y skasowały pociąg z W-wy do Dęblina po 4 bo to był klasyczny muchowóz i kolejowóz. Widze że ZM przywróciło ten pociag. I kto tu jest betonem?
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
Wątpię- w tym rozkładzie przy odrobinie dobrej woli udałoby się SKM-ę S1 wstawić na średnice bez jakiś większych perturbacji.zofey pisze:@ łączenie relacji na skierniewickiej i otwockiej
Konsekwencja wpuszczenia na Średnicę SKM'em otwockich?
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
źródło: http://www.tygodniksiedlecki.com/t11537-w.56.minut.htm21 pociągów przyspieszonych, więcej pociągów w godzinach szczytu, poprawa układu połączeń na poszczególnych liniach i większa cykliczność godzin odjazdów – to najważniejsze zmiany w nowym rozkładzie jazdy Kolei Mazowieckich (KM), który zacznie obowiązywać 12 grudnia.
W nowym rozkładzie jazdy udało się wprowadzić poranny pociąg z Siedlec do Warszawy, który będzie kursować z prędkością do 160 km/h. Trasę tę ma pokonywać w 56 minut.
Ze 104 do 130 ma zostać zwiększona liczba połączeń Kolei Mazowieckich na trasie Warszawa Rembertów - Łuków. Z Siedlec przez Siemiatyczne do Czeremchy w dalszym ciągu będzie kursowało 6 pociągów. (opr. Ana za Donatą Nowakowską z Kolei Mazowieckich)
Dziwi mnie rozkład na Siedlce-Łuków.
Przez długie godziny są w stanie jeździć co godzinę. Jednak po przyjeździe popołudniowej Łukowianki, kiedy jeszcze dobre kilka pełnych Flirtów z Warszawy nie dojechało do Siedlec, te Siedlce-Łuków zaczynają jeździć znacznie rzadziej.
[ Dodano: |5 Gru 2010|, 2010 09:35 ]
Ogólnie po przeanalizowanie wszystkiego.
Najbardziej nieprzemyślaną częścią rozkładu są pociągi 8930 Siedlce-WZ i 9808 Mińsk-WZ. Ten pierwszy będzie zapchany bo ten drugi nijak nie trafia w ludzi pracujących od 10 (oraz studentów zaczynających zajęcia od drugiej pozycji na planie), a dla kończących o 18 narobiono tyle pociągów...
Wystarczyłoby 9808 wypuścić o 8:45 (tak jak 5:45, 6:45 i 7:45). Nic nie stoi na przeszkodzie... (sprawdziłem PIC'e Terespol-Warszawa i Lublin-Warszawa, jedyne co jedzie w tej okolicy czasowej to się w Otwocku zatrzymuje).
Zmiana czoła 8:19-8:45 nie jest jakimś karkołomnym zadaniem.
Przez długie godziny są w stanie jeździć co godzinę. Jednak po przyjeździe popołudniowej Łukowianki, kiedy jeszcze dobre kilka pełnych Flirtów z Warszawy nie dojechało do Siedlec, te Siedlce-Łuków zaczynają jeździć znacznie rzadziej.
[ Dodano: |5 Gru 2010|, 2010 09:35 ]
Ogólnie po przeanalizowanie wszystkiego.
Najbardziej nieprzemyślaną częścią rozkładu są pociągi 8930 Siedlce-WZ i 9808 Mińsk-WZ. Ten pierwszy będzie zapchany bo ten drugi nijak nie trafia w ludzi pracujących od 10 (oraz studentów zaczynających zajęcia od drugiej pozycji na planie), a dla kończących o 18 narobiono tyle pociągów...
Wystarczyłoby 9808 wypuścić o 8:45 (tak jak 5:45, 6:45 i 7:45). Nic nie stoi na przeszkodzie... (sprawdziłem PIC'e Terespol-Warszawa i Lublin-Warszawa, jedyne co jedzie w tej okolicy czasowej to się w Otwocku zatrzymuje).
Zmiana czoła 8:19-8:45 nie jest jakimś karkołomnym zadaniem.
Na wschód od Sulejówka (SKM) ogromna większość ludzi mieszka w Halinowie, Mińsku i Siedlcach. A z pozostałych duża część w Cegłowie i Mrozach. Przyspieszone które nie olewają tych pięciu miejscowości są jak najbardziej wskazane i mają prawo do priorytetu. Łukowianka 2010 i Express Niedzielny 2010 olewały. Łukowianka 2011 i nowe przyspieszone już nie.
ps. Jeszcze jest spora gmina Dębe Wielkie, ale ich powinna urządzać duża liczba pociągów zwykłych.
ps2. Osiedle Anielina niedługo będzie większe od Cegłowa czy Mrozów, ale to może nie jest jeszcze kwestia do omawiania przy tym rozkładzie.
[ Dodano: |5 Gru 2010|, 2010 13:19 ]
Ciekawe jak będzie realizowany ten pociąg Kasztanka/Vistula. EU07 + wagon sztuk raz?
ps. Jeszcze jest spora gmina Dębe Wielkie, ale ich powinna urządzać duża liczba pociągów zwykłych.
ps2. Osiedle Anielina niedługo będzie większe od Cegłowa czy Mrozów, ale to może nie jest jeszcze kwestia do omawiania przy tym rozkładzie.
[ Dodano: |5 Gru 2010|, 2010 13:19 ]
Ciekawe jak będzie realizowany ten pociąg Kasztanka/Vistula. EU07 + wagon sztuk raz?
Co to za pomysł z tym 30827/8065? Nie można było od razu zrobić Grodzisk - Mrozy, tylko dzielić relacje? Obstawiam że to ten sam skład będzie jechał - po co ludziom mącić w głowach?
Oooo zniknął pociąg do Czeremchy po 20 z Siedlec - pewnie ZM uznało że nikt nim nie jeździ.
Ciekawe tylko czemu cały czas jest komunikowany z pociągiem z W-wy, bo kierownicy zgłaszają pasażerów na przesiadkę?
I jeszcze jedna zagadka - co oznacza (H) przy pociągu? Odpowiem - kursuje codziennie
Tylko skoro kursuje codziennie to po co robić specjalne oznaczenie? Po to żeby pokazać ze coś się zrobiło?
Oooo zniknął pociąg do Czeremchy po 20 z Siedlec - pewnie ZM uznało że nikt nim nie jeździ.
Ciekawe tylko czemu cały czas jest komunikowany z pociągiem z W-wy, bo kierownicy zgłaszają pasażerów na przesiadkę?
I jeszcze jedna zagadka - co oznacza (H) przy pociągu? Odpowiem - kursuje codziennie
Tylko skoro kursuje codziennie to po co robić specjalne oznaczenie? Po to żeby pokazać ze coś się zrobiło?
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27499
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Do frekwencyjnych ten pociąg jednak zdecydowanie nie należy.rufio198 pisze: Oooo zniknął pociąg do Czeremchy po 20 z Siedlec - pewnie ZM uznało że nikt nim nie jeździ.
Ciekawe tylko czemu cały czas jest komunikowany z pociągiem z W-wy, bo kierownicy zgłaszają pasażerów na przesiadkę?
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
hmm
własnie zrobiłem sobie podsumowanie odjazdów z Ursusa centrum i Śródmieścia Ursus
liczba kursów się nie zmieniła całościowo. poprawą jest jedynie regularność odjazdów i ładny takt miedzy SKM/KM
mieliśmy (razem/SKM/KM)
Ursus Śródmieście: 104/49/55
Śródmieście Ursus: 102/48/54
a od 12.12.2010 mamy:
Ursus Śródmieście: 102/38/64
Śródmieście Ursus: 102/40/62
widać zatem zmniejszenie roli SKM! znaczna część kursów zostaje przejęta przez KM. niby dla Ursusa to bez różnicy, ale można przypuszczać że skoro KM tak ładnie da się poprawić to pozostawienie większej liczby kursów S2 poprawiłoby (co jest wysoce pożądane) częstotliwość na linii grodziskiej
własnie zrobiłem sobie podsumowanie odjazdów z Ursusa centrum i Śródmieścia Ursus
liczba kursów się nie zmieniła całościowo. poprawą jest jedynie regularność odjazdów i ładny takt miedzy SKM/KM
mieliśmy (razem/SKM/KM)
Ursus Śródmieście: 104/49/55
Śródmieście Ursus: 102/48/54
a od 12.12.2010 mamy:
Ursus Śródmieście: 102/38/64
Śródmieście Ursus: 102/40/62
widać zatem zmniejszenie roli SKM! znaczna część kursów zostaje przejęta przez KM. niby dla Ursusa to bez różnicy, ale można przypuszczać że skoro KM tak ładnie da się poprawić to pozostawienie większej liczby kursów S2 poprawiłoby (co jest wysoce pożądane) częstotliwość na linii grodziskiej
PURA VIDA!
Pewnie żeby pokazać że da się jeden pociąg rozciągnąć na 4 kolumny. Gdyby KM stosowało oznaczenia typu [1-5, 7] oraz rozkłady sezonowe (czyli ten by obowiązywał do 20 VI) to dałoby się omawiany pociąg sprowadzić do jednej kolumny.rufio198 pisze:Co to za pomysł z tym 30827/8065? Nie można było od razu zrobić Grodzisk - Mrozy, tylko dzielić relacje? Obstawiam że to ten sam skład będzie jechał - po co ludziom mącić w głowach?
Zgadza się - ale jednak ludzie nim jeżdżą.fik pisze:Do frekwencyjnych ten pociąg jednak zdecydowanie nie należy.rufio198 pisze: Oooo zniknął pociąg do Czeremchy po 20 z Siedlec - pewnie ZM uznało że nikt nim nie jeździ.
Ciekawe tylko czemu cały czas jest komunikowany z pociągiem z W-wy, bo kierownicy zgłaszają pasażerów na przesiadkę?
[ Dodano: |5 Gru 2010|, 2010 18:23 ]
Pisałem - KM-y dostały CAŁKOWITY zakaz poprawiania tego co Zielone Mazowsze wymyśliło.zofey pisze:Pewnie żeby pokazać że da się jeden pociąg rozciągnąć na 4 kolumny. Gdyby KM stosowało oznaczenia typu [1-5, 7] oraz rozkłady sezonowe (czyli ten by obowiązywał do 20 VI) to dałoby się omawiany pociąg sprowadzić do jednej kolumny.rufio198 pisze:Co to za pomysł z tym 30827/8065? Nie można było od razu zrobić Grodzisk - Mrozy, tylko dzielić relacje? Obstawiam że to ten sam skład będzie jechał - po co ludziom mącić w głowach?
Skargi i wnioski - ZM
[ Dodano: |5 Gru 2010|, 2010 18:28 ]
Jest dla Ursusa różnica - w KM-ach nie obowiązuje bilet jednorazowymariow pisze:widać zatem zmniejszenie roli SKM! znaczna część kursów zostaje przejęta przez KM. niby dla Ursusa to bez różnicy, ale można przypuszczać że skoro KM tak ładnie da się poprawić to pozostawienie większej liczby kursów S2 poprawiłoby (co jest wysoce pożądane) częstotliwość na linii grodziskiej
Po za tym - Grodziski są w większości na 1 ezt
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach