Zmiany obsługowe - grudzień 2010

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5417
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 08 gru 2010, 22:10

Dęboszczak pisze:
Bastian pisze:Czyżby coś się szykowało od stycznia? :>
Być może ciekawe rozkłady wybranych linii, jedne na lepiej, a drugie na gorzej.
OJP, pewnie 130&422 co pół godziny, w zamian jakiś dodatkowy kurs 519 czy 131 #-o .

[ Dodano: |8 Gru 2010|, 2010 22:13 ]
A potem zajrzałem piętro wyżej i widzę, że może być jeszcze gorzej :sick: .

Awatar użytkownika
Poc Vocem
(volviak)
Posty: 3612
Rejestracja: 01 mar 2008, 13:15
Lokalizacja: al. Rzepy pospolitej

Post autor: Poc Vocem » 08 gru 2010, 22:19

TGM pisze: pewnie 130(...) co pół godziny
Przecież do tego przy obecnym rozkładzie nie mieszczą się ludzie na Konduktorskiej i Dolnej. Obecna częstotliwość rano to absolutne minimum przy tej długości autobusów. O ile rzecz jasna, standardy napełnienia w Warszawie wyznacza 508 (widocznie tak skoro panowie z ZTM twierdzą, że jest OK) a nie np. 190... ale wtedy i tak najpierw należałoby przerzedzić rzeczone 508. Jeśli tylko jakiś szaleniec rozrzedzi 130 posypią się skargi - jestem pewny, że ludzie nie będą chcieli podróżować w warunkach urągających godności (nie napiszę, że ludzkiej, bo w tę godzą już teraz) bydlęcej.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5417
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 08 gru 2010, 22:24

volviak pisze:
TGM pisze: pewnie 130(...) co pół godziny
Przecież do tego przy obecnym rozkładzie nie mieszczą się ludzie na Konduktorskiej i Dolnej.
Jak rozrzedzą to się ludzie zniechęcą i będą zapieprzać z buta. Typowa metoda ZTMu.

Awatar użytkownika
Gontar
(Rav5202)
Posty: 2283
Rejestracja: 15 paź 2009, 19:42
Lokalizacja: Warszawa - Witolin

Post autor: Gontar » 08 gru 2010, 22:28

A 523 pokrywa się z 382.
No i!? Wtyczki mają idealne obłożenie, a brygady za nimi również.
przstańcie z opcją you w podpisie ;/

Dęboszczak
Posty: 1934
Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
Lokalizacja: Dolny Mokotów

Post autor: Dęboszczak » 08 gru 2010, 22:43

volviak pisze:
TGM pisze: pewnie 130(...) co pół godziny
Przecież do tego przy obecnym rozkładzie nie mieszczą się ludzie na Konduktorskiej i Dolnej. Obecna częstotliwość rano to absolutne minimum przy tej długości autobusów. O ile rzecz jasna, standardy napełnienia w Warszawie wyznacza 508 (widocznie tak skoro panowie z ZTM twierdzą, że jest OK) a nie np. 190... ale wtedy i tak najpierw należałoby przerzedzić rzeczone 508. Jeśli tylko jakiś szaleniec rozrzedzi 130 posypią się skargi - jestem pewny, że ludzie nie będą chcieli podróżować w warunkach urągających godności (nie napiszę, że ludzkiej, bo w tę godzą już teraz) bydlęcej.
Skąd w ogóle pomysł, że tniemy 130? Cięcie tej linii na odc. Konduktorska - Rakowiecka to nieporozumienie.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26936
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 08 gru 2010, 22:44

Podobnie jak wzmacnianie na Ochocie. Zaraz się okaże, że trzeba robić 230 do PolMokotowa...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
ZaciszaniN
Posty: 4434
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
Kontakt:

Post autor: ZaciszaniN » 09 gru 2010, 3:44

marko80 pisze:no i co z tego? E-2 w całosci jest na 18 m niskopodłogowych przegubowcach, jakbys nie zauwazył E-5 ( część ostrobramska jest w całosci niskopodłogowa 18 m), kleszczowa tylko dlatego ikarusy wysyła, poniewaz na E-5 jest nakaz na przeguby a nie maja 18 m przegubowców, wiec brygady kleszczowe sa na IK280. Skoro na stalowej został podniesiony plan to nie wiem czemu E-4 nie miałoby byc w całosci niskopodłogowe. E-8 pozostaje na IK280 na razie.
No i w kolejnym temacie włączył się tarchomiński słowotok... Sprawdzałem 508 z Marymontu po południu i w większości kursów jeździ zupełnie puste (wszystkie miejsca siedzące zajęte i kilka osób stojących,) ale co to jest w porównaniu z resztą Warszawy.
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36873
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 09 gru 2010, 8:24

Przy niekursującym E-8? Jakoś nie chce mi się wierzyć.


A w ogóle to trzeba sprawdzać przynajmniej na PARKU KASKADA, a już najlepiej na OS. POTOK.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Adam G.
Posty: 5443
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:56
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: Adam G. » 09 gru 2010, 8:44

Bastian pisze:Przy niekursującym E-8? Jakoś nie chce mi się wierzyć.


A w ogóle to trzeba sprawdzać przynajmniej na PARKU KASKADA, a już najlepiej na OS. POTOK.
Jakiś czas temu (~tydzień) przypadkiem widziałem 3 sztuki 508 przejeżdżające estakadą przy Żeraniu w ciągu jakichś 7-8 minut w kierunku Tarchomina ok. godziny 16. W pierwszym z autobusów stało ok. 30 osób, w drugim - jakieś 10, w trzecim nikt... Naprawdę trzeba się lepiej przyjrzeć tej linii, bo jest wiele innych miejsc gdzie tyle autobusów znacznie bardziej by się przydało.
noidea

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27606
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 09 gru 2010, 11:04

Ja wczoraj koło 15:40-16 kontrolowałem 508 Z Ekspresowej do Marymontu - w czterech kolejnych autobusach nie było wolnych miejsc siedzących.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 09 gru 2010, 11:11

Ale stojących osób ile było? Niewydajemisie, żeby Warszawę stać było na zapewnienie miejsc siedzących dla wszystkich pasażerów w szczycie, nawet w przeciwpotoku...

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26936
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 09 gru 2010, 11:12

Jak na razie niewiele robi, by taki standard zapewnić w niedzielę, więc o czym tu w ogóle mowa...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

marko80
Posty: 2429
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 09 gru 2010, 11:44

Od stycznia kiedy dojdą kolejne przeguby Mobilisu, powinno sie zrobic 510 przegubowe z powrotem w DP. Nawet jezeli ZTM chce wywalic 510 po uruchomieniu tramwaju, ale co to ma do rzeczy, ludzie jezdza 510 i trzeba im zapewnic bardziej komfortowe warunki jazdy.

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 09 gru 2010, 12:33

marko80 pisze:Od stycznia kiedy dojdą kolejne przeguby Mobilisu, powinno sie zrobic 510 przegubowe z powrotem w DP.
Po zwiększeniu częstotliwości 508, tej linii już nie potrzeba przegubów.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26936
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 09 gru 2010, 13:02

I jeszcze kurtka helikopter na Tarchomin!
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Zablokowany