Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
-
TGM
- Posty: 5417
- Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52
Post
autor: TGM » 08 gru 2010, 22:10
Dęboszczak pisze:Bastian pisze:Czyżby coś się szykowało od stycznia?
Być może ciekawe rozkłady wybranych linii, jedne na lepiej, a drugie na gorzej.
OJP, pewnie 130&422 co pół godziny, w zamian jakiś dodatkowy kurs 519 czy 131
.
[ Dodano: |8 Gru 2010|, 2010 22:13 ]
A potem zajrzałem piętro wyżej i widzę, że może być jeszcze gorzej
.
-
Poc Vocem
- (volviak)
- Posty: 3612
- Rejestracja: 01 mar 2008, 13:15
- Lokalizacja: al. Rzepy pospolitej
Post
autor: Poc Vocem » 08 gru 2010, 22:19
TGM pisze: pewnie 130(...) co pół godziny
Przecież do tego przy obecnym rozkładzie nie mieszczą się ludzie na Konduktorskiej i Dolnej. Obecna częstotliwość rano to absolutne
minimum przy tej długości autobusów. O ile rzecz jasna, standardy napełnienia w Warszawie wyznacza 508 (widocznie tak skoro panowie z ZTM twierdzą, że jest OK) a nie np. 190... ale wtedy i tak najpierw należałoby przerzedzić rzeczone 508. Jeśli tylko jakiś szaleniec rozrzedzi 130 posypią się skargi - jestem pewny, że ludzie nie będą chcieli podróżować w warunkach urągających godności (nie napiszę, że ludzkiej, bo w tę godzą już teraz) bydlęcej.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears
-
TGM
- Posty: 5417
- Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52
Post
autor: TGM » 08 gru 2010, 22:24
volviak pisze:TGM pisze: pewnie 130(...) co pół godziny
Przecież do tego przy obecnym rozkładzie nie mieszczą się ludzie na Konduktorskiej i Dolnej.
Jak rozrzedzą to się ludzie zniechęcą i będą zapieprzać z buta. Typowa metoda ZTMu.
-
Gontar
- (Rav5202)
- Posty: 2283
- Rejestracja: 15 paź 2009, 19:42
- Lokalizacja: Warszawa - Witolin
Post
autor: Gontar » 08 gru 2010, 22:28
A 523 pokrywa się z 382.
No i!? Wtyczki mają idealne obłożenie, a brygady za nimi również.
przstańcie z opcją you w podpisie
-
Dęboszczak
- Posty: 1934
- Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
- Lokalizacja: Dolny Mokotów
Post
autor: Dęboszczak » 08 gru 2010, 22:43
volviak pisze:TGM pisze: pewnie 130(...) co pół godziny
Przecież do tego przy obecnym rozkładzie nie mieszczą się ludzie na Konduktorskiej i Dolnej. Obecna częstotliwość rano to absolutne
minimum przy tej długości autobusów. O ile rzecz jasna, standardy napełnienia w Warszawie wyznacza 508 (widocznie tak skoro panowie z ZTM twierdzą, że jest OK) a nie np. 190... ale wtedy i tak najpierw należałoby przerzedzić rzeczone 508. Jeśli tylko jakiś szaleniec rozrzedzi 130 posypią się skargi - jestem pewny, że ludzie nie będą chcieli podróżować w warunkach urągających godności (nie napiszę, że ludzkiej, bo w tę godzą już teraz) bydlęcej.
Skąd w ogóle pomysł, że tniemy 130? Cięcie tej linii na odc. Konduktorska - Rakowiecka to nieporozumienie.
-
Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26936
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Post
autor: Glonojad » 08 gru 2010, 22:44
Podobnie jak wzmacnianie na Ochocie. Zaraz się okaże, że trzeba robić 230 do PolMokotowa...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
ZaciszaniN
- Posty: 4434
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
- Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
-
Kontakt:
Post
autor: ZaciszaniN » 09 gru 2010, 3:44
marko80 pisze:no i co z tego? E-2 w całosci jest na 18 m niskopodłogowych przegubowcach, jakbys nie zauwazył E-5 ( część ostrobramska jest w całosci niskopodłogowa 18 m), kleszczowa tylko dlatego ikarusy wysyła, poniewaz na E-5 jest nakaz na przeguby a nie maja 18 m przegubowców, wiec brygady kleszczowe sa na IK280. Skoro na stalowej został podniesiony plan to nie wiem czemu E-4 nie miałoby byc w całosci niskopodłogowe. E-8 pozostaje na IK280 na razie.
No i w kolejnym temacie włączył się tarchomiński słowotok... Sprawdzałem 508 z Marymontu po południu i w większości kursów jeździ zupełnie puste (wszystkie miejsca siedzące zajęte i kilka osób stojących,) ale co to jest w porównaniu z resztą Warszawy.
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.
-
Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36873
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Post
autor: Bastian » 09 gru 2010, 8:24
Przy niekursującym E-8? Jakoś nie chce mi się wierzyć.
A w ogóle to trzeba sprawdzać przynajmniej na PARKU KASKADA, a już najlepiej na OS. POTOK.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
-
Adam G.
- Posty: 5443
- Rejestracja: 15 gru 2005, 19:56
- Lokalizacja: Żoliborz
Post
autor: Adam G. » 09 gru 2010, 8:44
Bastian pisze:Przy niekursującym E-8? Jakoś nie chce mi się wierzyć.
A w ogóle to trzeba sprawdzać przynajmniej na PARKU KASKADA, a już najlepiej na OS. POTOK.
Jakiś czas temu (~tydzień) przypadkiem widziałem 3 sztuki 508 przejeżdżające estakadą przy Żeraniu w ciągu jakichś 7-8 minut w kierunku Tarchomina ok. godziny 16. W pierwszym z autobusów stało ok. 30 osób, w drugim - jakieś 10, w trzecim nikt... Naprawdę trzeba się lepiej przyjrzeć tej linii, bo jest wiele innych miejsc gdzie tyle autobusów znacznie bardziej by się przydało.
noidea
-
fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27606
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Post
autor: fik » 09 gru 2010, 11:04
Ja wczoraj koło 15:40-16 kontrolowałem 508 Z Ekspresowej do Marymontu - w czterech kolejnych autobusach nie było wolnych miejsc siedzących.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
-
MichalJ
- Posty: 15236
- Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33
Post
autor: MichalJ » 09 gru 2010, 11:11
Ale stojących osób ile było? Niewydajemisie, żeby Warszawę stać było na zapewnienie miejsc siedzących dla wszystkich pasażerów w szczycie, nawet w przeciwpotoku...
-
Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26936
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Post
autor: Glonojad » 09 gru 2010, 11:12
Jak na razie niewiele robi, by taki standard zapewnić w niedzielę, więc o czym tu w ogóle mowa...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
marko80
- Posty: 2429
- Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10
Post
autor: marko80 » 09 gru 2010, 11:44
Od stycznia kiedy dojdą kolejne przeguby Mobilisu, powinno sie zrobic 510 przegubowe z powrotem w DP. Nawet jezeli ZTM chce wywalic 510 po uruchomieniu tramwaju, ale co to ma do rzeczy, ludzie jezdza 510 i trzeba im zapewnic bardziej komfortowe warunki jazdy.
-
SławekM
- (solaris8315)
- Posty: 17699
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
-
Kontakt:
Post
autor: SławekM » 09 gru 2010, 12:33
marko80 pisze:Od stycznia kiedy dojdą kolejne przeguby Mobilisu, powinno sie zrobic 510 przegubowe z powrotem w DP.
Po zwiększeniu częstotliwości 508, tej linii już nie potrzeba przegubów.
-
Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26936
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Post
autor: Glonojad » 09 gru 2010, 13:02
I jeszcze kurtka helikopter na Tarchomin!
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.