Jeżeli tak jest, to czy nie zasadne byłoby zmniejszenie częstotliwości do 4 minut? To już kilka kursów mniej w ciągu godziny i przynajmniej wozy nie jeździłyby puste. Na innych ciągach o tej porze ludzie nie mogą się wcisnąć do autobusów. Jeżeli wszędzie panowałby taki standard jak w 508 to proszę bardzo, ale w obecnych warunkach chyba miasto nie powinno sobie pozwalać na taki luksus dla wybranych.Adam G. pisze:Jakiś czas temu (~tydzień) przypadkiem widziałem 3 sztuki 508 przejeżdżające estakadą przy Żeraniu w ciągu jakichś 7-8 minut w kierunku Tarchomina ok. godziny 16. W pierwszym z autobusów stało ok. 30 osób, w drugim - jakieś 10, w trzecim nikt... Naprawdę trzeba się lepiej przyjrzeć tej linii, bo jest wiele innych miejsc gdzie tyle autobusów znacznie bardziej by się przydało.
Zmiany obsługowe - grudzień 2010
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
po prostu w B przywrócić E-8 na 8 brygad + 10 brygad na 508 i 18 brygad łącznie w B na E-8 i 508 razem, to jest w zupełnosci wystarczające i uwolnionych zostaje 8 wozów, tak było rok temu i nikt nie narzekał.Lipa pisze:Jeżeli tak jest, to czy nie zasadne byłoby zmniejszenie częstotliwości do 4 minut? To już kilka kursów mniej w ciągu godziny i przynajmniej wozy nie jeździłyby puste. Na innych ciągach o tej porze ludzie nie mogą się wcisnąć do autobusów. Jeżeli wszędzie panowałby taki standard jak w 508 to proszę bardzo, ale w obecnych warunkach chyba miasto nie powinno sobie pozwalać na taki luksus dla wybranych.Adam G. pisze:Jakiś czas temu (~tydzień) przypadkiem widziałem 3 sztuki 508 przejeżdżające estakadą przy Żeraniu w ciągu jakichś 7-8 minut w kierunku Tarchomina ok. godziny 16. W pierwszym z autobusów stało ok. 30 osób, w drugim - jakieś 10, w trzecim nikt... Naprawdę trzeba się lepiej przyjrzeć tej linii, bo jest wiele innych miejsc gdzie tyle autobusów znacznie bardziej by się przydało.
marko80 pisze:po prostu w B przywrócić E-8 na 8 brygad + 10 brygad na 508 i 18 brygad łącznie w B na E-8 i 508 razem, to jest w zupełnosci wystarczające i uwolnionych zostaje 8 wozów, tak było rok temu i nikt nie narzekał.
Właśnie, dlatego nie potrzeba robić nic więcej jak tylko zmniejszyć częstotliwość o 1 minutę. Pasażerowie takiej zmiany nawet nie odczują skoro teraz mogą przebierać w miejscówkach, a kilka wozów uda się odzyskać.Bastian pisze:Rok temu trasy się różniły.
- ZaciszaniN
- Posty: 4434
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
- Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
- Kontakt:
Co jeszcze... Niektórym od tego dobrobytu to już do reszty się w dupach poprzewracałomarko80 pisze:[...] powinno sie zrobic 510 przegubowe z powrotem w DP.
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.
A to że ludzie się nie mieszczą do solówek to nie prawda? Na 510 powinny być przeguby. Wczoraj taki 8834 jeżdził i nie było problemu.ZaciszaniN pisze:Co jeszcze... Niektórym od tego dobrobytu to już do reszty się w dupach poprzewracałomarko80 pisze:[...] powinno sie zrobic 510 przegubowe z powrotem w DP.
1069, 7722
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
Na Marymoncie panuje taka maniera, że gdy w 508 są już zajęte miejsca siedzące praktycznie nikt nie wsiada. Ludzie czekają na następną brygadę bądź od razu szturmują drugi wóz jeśli ma otwarte drzwi. Są cwaniacy co wsiadają już na Włościańskiej, wjeżdżają na pętlę i czekają w autobusie na odjazd.ZaciszaniN pisze:No i w kolejnym temacie włączył się tarchomiński słowotok... Sprawdzałem 508 z Marymontu po południu i w większości kursów jeździ zupełnie puste (wszystkie miejsca siedzące zajęte i kilka osób stojących,) ale co to jest w porównaniu z resztą Warszawy.marko80 pisze:no i co z tego? E-2 w całosci jest na 18 m niskopodłogowych przegubowcach, jakbys nie zauwazył E-5 ( część ostrobramska jest w całosci niskopodłogowa 18 m), kleszczowa tylko dlatego ikarusy wysyła, poniewaz na E-5 jest nakaz na przeguby a nie maja 18 m przegubowców, wiec brygady kleszczowe sa na IK280. Skoro na stalowej został podniesiony plan to nie wiem czemu E-4 nie miałoby byc w całosci niskopodłogowe. E-8 pozostaje na IK280 na razie.
102,105,109,115,157,183,500,514,N21,N24,N63,N71,723,731,736,L-9,L10,L11,S2,S3,S9,RL,R2,R9
- ZaciszaniN
- Posty: 4434
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
- Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
- Kontakt:
A to od kiedy Warszawa ma jedną dzielnicęWalas pisze:A to że ludzie się nie mieszczą do solówek to nie prawda? Na 510 powinny być przeguby. Wczoraj taki 8834 jeżdził i nie było problemu.
Również zauważyłem taką tendencję (a propos WSIADANIA na przystanku dla wysiadających), obserwując ostatnio sytuację z jednym z forumowiczów. Jak zechce, to sam zawrze tu swoje spostrzeżenia (tylko bez rzucania !@#$%^&) Dla mnie to jest skrajna bezczelność, no ale niektórzy nie znają umiaru.Bernard pisze:Na Marymoncie panuje taka maniera, że gdy w 508 są już zajęte miejsca siedzące praktycznie nikt nie wsiada. Ludzie czekają na następną brygadę bądź od razu szturmują drugi wóz jeśli ma otwarte drzwi. Są cwaniacy co wsiadają już na Włościańskiej, wjeżdżają na pętlę i czekają w autobusie na odjazd.
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.
- Patryk2222
- Posty: 1305
- Rejestracja: 10 lut 2007, 22:52
- Lokalizacja: Legionowo
Z tego co wiem to ten przystanek przestał być jakiś czas temu tylko dla wysiadających.ZaciszaniN pisze:A to od kiedy Warszawa ma jedną dzielnicęWalas pisze:A to że ludzie się nie mieszczą do solówek to nie prawda? Na 510 powinny być przeguby. Wczoraj taki 8834 jeżdził i nie było problemu.Również zauważyłem taką tendencję (a propos WSIADANIA na przystanku dla wysiadających), obserwując ostatnio sytuację z jednym z forumowiczów. Jak zechce, to sam zawrze tu swoje spostrzeżenia (tylko bez rzucania !@#$%^&) Dla mnie to jest skrajna bezczelność, no ale niektórzy nie znają umiaru.Bernard pisze:Na Marymoncie panuje taka maniera, że gdy w 508 są już zajęte miejsca siedzące praktycznie nikt nie wsiada. Ludzie czekają na następną brygadę bądź od razu szturmują drugi wóz jeśli ma otwarte drzwi. Są cwaniacy co wsiadają już na Włościańskiej, wjeżdżają na pętlę i czekają w autobusie na odjazd.
A415>>3911>>3916>>3905>>4796>>4938 >>5457>>1804
D2156HM6UT POWER >> http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=xyaT6AMVrU0
Ehhh wspomnienia ostatnią jazdą 5202 https://www.youtube.com/watch?v=xdPpMuFIcAg
D2156HM6UT POWER >> http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=xyaT6AMVrU0
Ehhh wspomnienia ostatnią jazdą 5202 https://www.youtube.com/watch?v=xdPpMuFIcAg
- ZaciszaniN
- Posty: 4434
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
- Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
- Kontakt:
Oficjalnie tak, ale w teorii i wg nomenklatury powinien być dla wysiadających i to miałem na myśli.Patryk2222 pisze:Z tego co wiem to ten przystanek przestał być jakiś czas temu tylko dla wysiadających.
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.