Zmiany obsługowe - grudzień 2010

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26936
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 11 gru 2010, 12:25

A nie możnaby po prostu marko80 zbanować? #-o
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Georg
Posty: 6339
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 11 gru 2010, 15:24

Też uważam że 510 nadaje się do kasacji. Za dużo tego dobrego. Dla niepełnosprawnych jakaś linia dowożąca do 17 (np. Nowodwory-Żeromskiego (przesiadka w 17 do Centrum)-Podleśna-Hłaski - MM07 (przesiadka z 17 bez latania pod ziemią) - Al.AK - Nowodwory) skomunikowana z wozami niskopodłogowymi na 17. W zupełności wystarczy.

Adam G.
Posty: 5443
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:56
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: Adam G. » 11 gru 2010, 17:14

Dęboszczak pisze:zapomnij o 510 przegubowym. prędzej zobaczysz co 30/30/30 na solówkach.
I po co wtedy taka linia? Ktoś wyraźnie zabrania Ci jej skasować, więc chcesz ją za wszelką cenę uwalić. Kategorycznie żądam pomiarów napełnień w 17 oraz 510 dla udowodnienia Twoich światłych teorii.
Mogę się zgodzić z tym, że 510 nie jest potrzebne, ale dopiero wtedy gdy 17 będzie kursowała np. w takcie 2-2 z 33, Swingów będzie trochę więcej i zostaną wpisane w rozkład, zaś jazda tramwajem po Jana Pawła nie będzie wiązała się z ciągłą obawą o to, gdzie dziś akurat będzie zatrzymanie i czy tramwaj, który przyjedzie, będzie mieć ogrzewanie. Gorszego ciągu tramwajowego niż JPII w naszym mieście chyba się znaleźć nie da.
noidea

Awatar użytkownika
Mong
(ZEA_R-0)
Posty: 3832
Rejestracja: 29 lis 2010, 0:18
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: Mong » 11 gru 2010, 17:28

Adam G. pisze:Mogę się zgodzić z tym, że 510 nie jest potrzebne, ale dopiero wtedy gdy 17 będzie kursowała np. w takcie 2-2 z 33, Swingów będzie trochę więcej i zostaną wpisane w rozkład, zaś jazda tramwajem po Jana Pawła nie będzie wiązała się z ciągłą obawą o to, gdzie dziś akurat będzie zatrzymanie i czy tramwaj, który przyjedzie, będzie mieć ogrzewanie.
Ja bym jeszcze dodał: I kiedy 17 dojedzie na Tarchomin! :D

Dęboszczak
Posty: 1934
Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
Lokalizacja: Dolny Mokotów

Post autor: Dęboszczak » 11 gru 2010, 17:42

Adam G. pisze:
Dęboszczak pisze:zapomnij o 510 przegubowym. prędzej zobaczysz co 30/30/30 na solówkach.
I po co wtedy taka linia? Ktoś wyraźnie zabrania Ci jej skasować, więc chcesz ją za wszelką cenę uwalić. Kategorycznie żądam pomiarów napełnień w 17 oraz 510 dla udowodnienia Twoich światłych teorii.
Mogę się zgodzić z tym, że 510 nie jest potrzebne, ale dopiero wtedy gdy 17 będzie kursowała np. w takcie 2-2 z 33, Swingów będzie trochę więcej i zostaną wpisane w rozkład, zaś jazda tramwajem po Jana Pawła nie będzie wiązała się z ciągłą obawą o to, gdzie dziś akurat będzie zatrzymanie i czy tramwaj, który przyjedzie, będzie mieć ogrzewanie. Gorszego ciągu tramwajowego niż JPII w naszym mieście chyba się znaleźć nie da.
Jakie żądania (-X , no proszę, wyjdź na przystanek Anielewicza, zobaczysz 10 osób w solówce, w 17 tłoku nie ma.

Rosa
Posty: 4598
Rejestracja: 20 gru 2005, 14:47
Lokalizacja: os Wilga

Post autor: Rosa » 11 gru 2010, 17:46

Dęboszczak pisze: Jakie żądania (-X , no proszę, wyjdź na przystanek Anielewicza, zobaczysz 10 osób w solówce, w 17 tłoku nie ma.
A czemu akurat Anielewicza a nie R Babka?
Zreszta z tego co pamiętam jak jechałem 510 to Neoplan nie miał miejsc siedzących od Centralnego , na JPII był tłok a od Arkadii był niezabieralny. Pewnie od tamtego czasu mocno popsuliscie linie ale to nie znaczy że nie ma pasażerow ktorzy chieliby nia jeździć.

bartoni722
Posty: 12177
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 11 gru 2010, 17:48

Mogę do powtarzać do znudzenia:
ZTM uwala dobre linie (406, 510, 517), a tworzy dziadostwa (Z-3, 409, 444, 475, 902, 975)
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Adam G.
Posty: 5443
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:56
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: Adam G. » 11 gru 2010, 17:48

Dęboszczak pisze:no proszę, wyjdź na przystanek Anielewicza, zobaczysz 10 osób w solówce,
Owszem, zobaczę. Oczywiście to zależy, o której godzinie tam pójdę...
Dęboszczak pisze:w 17 tłoku nie ma.
W godzinach 23:00-5:00, owszem, nie ma :evil:
noidea

Awatar użytkownika
JKTpl
Posty: 3493
Rejestracja: 12 lis 2008, 12:40
Kontakt:

Post autor: JKTpl » 11 gru 2010, 17:51

bartoni722 pisze:ZTM uwala dobre linie ([...] 517)
Chyba nie do tego zbioru przydzieliłeś ;]

bartoni722
Posty: 12177
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 11 gru 2010, 17:54

517 to jest dobra linia, a ZTM obecnie zmniejsza jej częstotliwość. Więc zbiór jak najbardziej ten :] Trzeba jednak mieć nadzieję, że jakiś silny czarnuch ją zastąpi, tak jak to było z 406.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

marko80
Posty: 2429
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 11 gru 2010, 19:16

Dęboszczak pisze:
marko80 pisze: ZTM juz teraz jest w stanie zapewnic obsługe przegubową na 510 bez zabierania taboru z jakiejkolwiek linii 4 przegubowe wtyczki z 509 + 4 brygady z Z-3 = dokładnie 8 brygad na 510, stalowa mogłaby to robic samodzielnie bez pomocy redutowej, ale ludzie z ZTMu maja swoja polityke wedle której z 17 masz sie przesiasc na 508 lub e-4 na metrze marymont i dlatego 510 nie musi byc przegubowe, choc od zawsze powtarzam ze to duzy błąd.
zapomnij o 510 przegubowym. prędzej zobaczysz co 30/30/30 na solówkach.
ale to bez sensu, natomiast przeguby na 510 są bardzo potrzebne, ludzie tym jezdza. Na siłe wpychanie wszystkich do źle działającego tramwaju nie ma sensu a takowym jest 17.

Awatar użytkownika
elijah
Posty: 440
Rejestracja: 22 mar 2009, 23:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: elijah » 11 gru 2010, 19:20

510 nie należy likwidować!
510 należy podarować nowy (lub względnie nowy) użyteczny tabor, lepszy rozkład, może lepszą trasę. Niech ZTM nie odcina Tarchomina od Centrum!
--
Oko za oko, kwit za dowód.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26936
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 11 gru 2010, 19:21

Tak jest! Bezpośrednia linia na Patelnię dla każdego sioła!
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Dęboszczak
Posty: 1934
Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
Lokalizacja: Dolny Mokotów

Post autor: Dęboszczak » 11 gru 2010, 19:24

elijah pisze:510 nie należy likwidować!
510 należy podarować nowy (lub względnie nowy) użyteczny tabor, lepszy rozkład, może lepszą trasę. Niech ZTM nie odcina Tarchomina od Centrum!
503 to nie jeździ do Śródmieścia?

Awatar użytkownika
JKTpl
Posty: 3493
Rejestracja: 12 lis 2008, 12:40
Kontakt:

Post autor: JKTpl » 11 gru 2010, 19:25

Pięciominutówkę z Tarchomina do Wrocławia przez Białystok! Jeeeszcze Pooolskaaa niee zginęęęłaa...

Kurdę! Gdybym ja z os. Górczewska miał taki zestaw jak ludki z Konwaliowej/Ekspresowej, to siedziałbym cicho.

Zablokowany