401 - dzielić, czy nie?
Moderator: Wiliam
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26847
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
No wiesz, błędu 404 nie można było użyć bo by się kojarzyło...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Pierwszy raz zdarzyło mi się jechac 401 o 6 rano i mam takie spostrzeżenie. Przygotowałem się, zgodnie z Waszymi opiniami na forum że będe jechał wygodnie, rozparty na 4 siedzeniach. Tymczasem, na Okularowej do autobusu wpadł dziki tłum. Z trudem znalazłem siedzące, z każdego autobusu podjeżdżającego (183,515,145) wysiadało kilka, kilkanaście osób i większośc czekała na 401. Na Płowieckiej dosiadła 1 osoba( cały Wawer się tu przesiada hehe, pachnie mi tu prywatą kogoś kto nigdy autobusem nie jeździł), Gocław koło 10 osób, Most 2, dalej jazda dołem do Witosa spora wymiana( wycofuje się z mojego głupiego pomysłu jazdy estakadą, ale czemu kierowcy muszą tu zbijac przyspieszenie? przecież na Marsa nie ma korków, ktoś mógłby ułożyc realne czasy przejazdu), Dolinka 5-5, Noskowskiego 0, Służew z 5 wysiadło sporo wsiadło i przy Lotników wysiadałem może z 3 osobami... cały pełny autobus jechał dalej. Jak jeżdżę o 11 to zwykle jest pusto, a zapełnia się przy Metrze. Można w ciemno powiedziec że ludzie boją się korków na Dolince. A tam są 3 pasy ruchu, buspas w tym miejscu zapełniłby 401 lepiej niz wszystkie pomysły zgłaszane na tym forum...Na dodatek przystanki nż nie przeszkadzają bo i tak nikt z nich nie korzysta. W przeciwną stronę z kolei Łopuszańska uwala tą linię( do czasu skończenia krzyżówki) i korek na Marsa, który można łatwo ominąc jadąc górą( przez 1-2 osoby tracimy z 10 min...) dodając ew Wiadukt nż.
- R-9 Chełmska
- Posty: 7770
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec
Buspas dla niezbyt mocnego 401 i trzech słabych linii?nowy90 pisze: ludzie boją się korków na Dolince. A tam są 3 pasy ruchu, buspas w tym miejscu zapełniłby 401 lepiej niz wszystkie pomysły zgłaszane na tym forum...
A korek na Dolince nie jest jakoś specjalnie straszny, jest z gatunku tych pełzających. Inna sprawa, że ostatnio coś ze światłami było dłubane i dla każdego kierunku się przy Wilanowskiej pogorszyło, ale naprawdę nie mam pojęcia czego tu się tak panicznie bać...
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32
Nieprzewidywalności. Przez cztery lata dojeżdżania na studia nigdy nie wiedziałem, czy będę kiblował na uczelni pół godziny, czy będę pół godziny spóźniony.R-9 Chełmska pisze:ale naprawdę nie mam pojęcia czego tu się tak panicznie bać...
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- R-9 Chełmska
- Posty: 7770
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec
Korek nadal jest nieprzewidywalny, ale już ten bufor jest znacznie niższy - max.7-10 minut.pawcio pisze:Nieprzewidywalności. Przez cztery lata dojeżdżania na studia nigdy nie wiedziałem, czy będę kiblował na uczelni pół godziny, czy będę pół godziny spóźniony.R-9 Chełmska pisze:ale naprawdę nie mam pojęcia czego tu się tak panicznie bać...
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32
Co 10 min to słaba linia?? i 503 to ma byc słaba??
[ Dodano: |21 Sty 2011|, 2011 12:23 ]
Może nie jest straszny ale jak się już zrobi wielki to klęska... Nieprzewidywalnośc to największy wróg 401. Czemu o 6 jeżdżą tłumy a o 11 jest pusty?
[ Dodano: |21 Sty 2011|, 2011 12:24 ]
Paradoksalnie wtedy kiedy by się nigdy nie spóźniał czyli w DS to go nie ma.
[ Dodano: |21 Sty 2011|, 2011 12:23 ]
Może nie jest straszny ale jak się już zrobi wielki to klęska... Nieprzewidywalnośc to największy wróg 401. Czemu o 6 jeżdżą tłumy a o 11 jest pusty?
[ Dodano: |21 Sty 2011|, 2011 12:24 ]
Paradoksalnie wtedy kiedy by się nigdy nie spóźniał czyli w DS to go nie ma.
Jakby rzeczywiście powstał buspas, który by faktycznie pozwolił na przewidywalność czasów przejazdu, to mozna by na powrót próbować czynić z tych linii linie silne.nowy90 pisze:Co 10 min to słaba linia?? i 503 to ma byc słaba??
A propos - to zastanawiam sie, jak by go (ten buspas) poprowadzić między Warneńską i Sobieskiego, zeby dało się 503, 195, 166 bez kłopotu przebic do skretu w lewo. Tam akurat najluźniejszy jest lewy pas.
Popatrz, jaka franca!
Za Wilanowską do Sobieskiego (w tym kierunku) rzeczywiście jest tak strasznie? No nie wiem... zdecydowanie o wiele gorzej jest w przeciwnym kierunku - od Sobieskiego do Wilanowskiej (a de facto to jeszcze ciągnie się z Trasy Siekierkowskiej) i to chyba o każdej porze.
Dlaczego pieprzone pierożki są dobre, a pieprzone życie już nie? (B. Schaeffer)
Historia uczy jednego - nigdy nikogo niczego nie nauczyła.
Historia uczy jednego - nigdy nikogo niczego nie nauczyła.
Tak strasznie moze nie, ale bywa zatkane, czasem po Warneńską. A lewy pas słuzy najczęściej do jazdy do końca i wpychania się przed światłami, więc jak go oczyścić, byłby jak znalazł dla linii skrecających na Trakt. Więc mnie zastanowiło, jak by tu rozwiązać buspas dla 401 z jednej strony i dla pozostałej "trójcy" skrecającej z drugiej strony. Bo w przeciwną stronę to jest dosyć prosta sprawa.
Popatrz, jaka franca!
Ale mamy juz buspas na TŁ czyli obwodnicy centrum a Dolina Służewiecka jest obecnie trasa tranzytową czyli faktyczną poludniową obwodnica Warszawy. Tam naparawde juz nie mozna ograniczyć ruchu samochodowego bo jak nie tamtędy to któredy jeździć? A za 2-3 lata autostrada wpuści tam jeszcze większy ruch.drapka pisze:Jakby rzeczywiście powstał buspas, który by faktycznie pozwolił na przewidywalność czasów przejazdu, to mozna by na powrót próbować czynić z tych linii linie silne.nowy90 pisze:Co 10 min to słaba linia?? i 503 to ma byc słaba??
A propos - to zastanawiam sie, jak by go (ten buspas) poprowadzić między Warneńską i Sobieskiego, zeby dało się 503, 195, 166 bez kłopotu przebic do skretu w lewo. Tam akurat najluźniejszy jest lewy pas.
A tak wracając do 401 to dzisiaj jechałem z Goclawia na Ursynów. Wsiadalem na petli z planem że wsiądę w co pierwsze przyjedzie 148 lub 401. Podjechalo 401 wsiadłem i za chwile się załamalem bo takim żólwiem do dawno nie jechalem. Jeszcze na TS wyprzedzilo mnie 148 i 119, ale nic pomyślalem że dogonię 148 na przystanku Dolina Służewiecka ale gdzie tam, zanim tam dojechałem to ujrzalem jedynie odjeżdżajacy tyl 148.
Dokładnie, Dolinka i al. Sikorskiego pełni funkcję zarówno wylotu z Ursynowa i SnD + obwodówki miejskiej (Dolny Mokotów-Praga Płd.) + tranzytowej DK7. Robienie buspasa kierowcom stłoczonym na 3 pasach, nie mających często innej alternatywy, byłoby przegięciem.Rosa pisze:Ale mamy juz buspas na TŁ czyli obwodnicy centrum a Dolina Służewiecka jest obecnie trasa tranzytową czyli faktyczną poludniową obwodnica Warszawy. Tam naparawde juz nie mozna ograniczyć ruchu samochodowego bo jak nie tamtędy to któredy jeździć? (...)
A nie jest to (tak jak np. TŁ) ulica tak istotna dla kom. publicznej. Poza tym z moich obserwacji korek na tym odcinku na ogół nie jest jakiś tragiczny. Wolno, ale się jedzie.
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36658
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
http://www.ztm.waw.pl/zmiany.php?c=102&i=1028&l=1
No to będzie wrzask na Marysinie - konia z rzędem każdemu "szaremu pasażerowi", który z tego zrozumie coś innego, niż wycofanie z prawego brzeguZmiany w układzie linii autobusowych w południowej części Warszawy
od 01.03.2011 (wtorek)
wprowadzone zostają następujące zmiany w południowej części Warszawy, mające na celu racjonalizację układu linii autobusowych w dostosowaniu do zmieniających się potrzeb przewozowych pasażerów:
1. (...) (o 107)
2. (...) (o 111)
3. Uruchamia się trasę skróconą linii 401 do krańca STEGNY, tj.:
* URSUS-NIEDŹWIADEK – Warszawska – Lalki – Cierlicka - Kościuszki – Bohaterów Warszawy – Sławka – Dzieci Warszawy – Ryżowa – Kleszczowa – Łopuszańska – Hynka – Sasanki – Marynarska – al. Wilanowska – al. Lotników – Wałbrzyska – Nowoursynowska – Dolina Służewiecka – al. Sikorskiego – św. Bonifacego – STEGNY
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow