PorzÄ dki na poĹudniu (117, 519)
Moderator: Wiliam
Czemu nie jest super fajny?
Poza tym kto o zdrowych zmysłach stamtąd jedzie do metra 301, które kursuje rzadko, nieregularnie i do tego metra jest daleko?
Wielu relacji się spodziewałem w odpowiedzi, ale nie takiej.
Jeśli ktoś chce jechać na południe, to jedzie 504, a jeśli na północ to 175/504/188. A na Mokotów to jest 172 z Rakowca.
Poza tym kto o zdrowych zmysłach stamtąd jedzie do metra 301, które kursuje rzadko, nieregularnie i do tego metra jest daleko?
Wielu relacji się spodziewałem w odpowiedzi, ale nie takiej.
Jeśli ktoś chce jechać na południe, to jedzie 504, a jeśli na północ to 175/504/188. A na Mokotów to jest 172 z Rakowca.
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36112
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
A teraz pomyśl. Nabierz głęboko powietrza i pomyśl.BJ pisze:Czemu nie jest super fajny?
Poza tym kto o zdrowych zmysłach stamtąd jedzie do metra 301, które kursuje rzadko, nieregularnie
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
- ZaciszaniN
- Posty: 2297
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
- Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
- Kontakt:
No i tu bardzo rozmijasz się z prawdą. Moja Mama jest przy zdrowych zmysłach i dlatego z biurowców przy Novotelu jeździ właśnie 301 (zawsze w dużym ścisku w godzinach 16-18), a nie 175 i spółka, które stoją w korku od Banacha do Pl. Zawiszy. Alternatywa w postaci 301 (141) jest dobra, pomimo wąskiego gardła przed Wołoską i koniecznością dojścia do Metra.BJ pisze:Poza tym kto o zdrowych zmysłach stamtąd jedzie do metra 301, które kursuje rzadko, nieregularnie i do tego metra jest daleko?
Wielu relacji się spodziewałem w odpowiedzi, ale nie takiej.
Jeśli ktoś chce jechać na południe, to jedzie 504, a jeśli na północ to 175/504/188. A na Mokotów to jest 172 z Rakowca.
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.
Na ten temat cisza... A może by tak przy okazji zrobić porządek z 401/189? Obecna sytuacja jest taka, że 189 jest zwykle przeładowane, a 401 jest zwykle duuuuuużo pustsze i to na całym długim odcinku, gdzie trasy obu linii pokrywają się. Wygląda na to, że dzieje się tak z powodu niezatrzymywania się 401 na kilku przystankach. Nie może też obecnie być mowy o koordynacji tych linii, choć w praktyce rzadko się zdarza, aby 401 wyprzedziło 189 - pewnie wynika to z liberalniejszych rozkładów na 401 lub większych korków na 189 w nie-wspólnym fragmencie. Stąd mój pomysł, aby "rozrzedzić" 401, z zasileniem na odcinku Ursus-AlKrakowska (jednokierunkowo(?) w zależności od rodzaju szczytu, przez najbardziej uczęszczaną godzinę), a odzyskane autobusy skierować na 189. Ewentualnie "uzwyklić" 401, tu zysk byłby mniejszy.esm pisze:Co w ogóle zastąpi/zostanie wzmocnione za 141 na Wałbrzyskiej i Al. Lotników?
Reasumując: wolę krócej poczekać na 189 i podróżować nim w lepszych warunkach, niż czekać na 401. Czy ktoś też tak uważa?
Mam do czynienia z 301 codziennie i nie jeździ to to punktualnie, z regularnością lepiej, ale dalej dość kijowo.Bastian pisze:A teraz pomyśl. Nabierz głęboko powietrza i pomyśl.
Skoro jest to taki znaczący potok, to może warto pokombinować coś z obecnym 301, które by sobie pojechało na lotnisko?ZaciszaniN pisze:No i tu bardzo rozmijasz się z prawdą. Moja Mama jest przy zdrowych zmysłach i dlatego z biurowców przy Novotelu jeździ właśnie 301 (zawsze w dużym ścisku w godzinach 16-18), a nie 175 i spółka, które stoją w korku od Banacha do Pl. Zawiszy. Alternatywa w postaci 301 (141) jest dobra, pomimo wąskiego gardła przed Wołoską i koniecznością dojścia do Metra.
To luźna propozycja. Po prostu uważam, że ten potok powinien być obsłużony, ale inną linią niż 141...
[ Dodano: |8 Lut 2011|, 2011 07:12 ]
Chcę. 522 w koordynacji z 519 razem co 6/7.5//10.Wolfchen pisze:No chyba nie chcesz zostawić MW na samym 422 (które ma szansę zmienić się w 522 lub 222 - o ile obecne 222 zmieni się w 144)
Dobry pomysł,ZaciszaniN pisze:... na Mokotowie mogłoby załatwić 239 na trasie Powsin - trasa 519 - Wilanów - trasa 117 - Rakowiecka-Kościół na solówki z częstotliwością 117.
zalety:
- zachowanie Wilanów - Wałbrzyska - GM - szpital (o tym było wielokrotnie),
- dojazd do metra z Powsina (do M Służew jedzie się szybciej niż do M Wilanowska),
wada:
- linia nieekspediowana
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36112
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Co jest argumentem za tym, że zastępstwa za 141 nie trzeba - są rezerwy.marsos pisze:Na ten temat cisza... A może by tak przy okazji zrobić porządek z 401/189? Obecna sytuacja jest taka, że 189 jest zwykle przeładowane, a 401 jest zwykle duuuuuużo pustszeesm pisze:Co w ogóle zastąpi/zostanie wzmocnione za 141 na Wałbrzyskiej i Al. Lotników?
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
[ Dodano: |8 Lut 2011|, 2011 09:27 ]

Można faktycznie pomyśleć nad przejazdem przez centrum. Pytanie tylko czy to się czasowo opłaca?
No chyba jednak maLipa pisze:
Każdy dodatkowy autobus z Sobieskiego do Politechniki by się przydał, a z Sobieskiego na Trakt to E-2 nie ma jakiś powalającej frekwencji.
Można faktycznie pomyśleć nad przejazdem przez centrum. Pytanie tylko czy to się czasowo opłaca?