Porządki na południu (117, 519)

Moderator: Wiliam

BJ
(BJ.2052)
Posty: 6065
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 08 lut 2011, 0:41

Ale na Odyńca rzucam też super fajne 107, na Racławickiej jest nadpodaż teraz, a no umówmy się - odc. Rakowiec-Sasanki bez wypierdka typu 301 przeżyje, tym bardziej przy wzmocnionych nie tak dawno 175 i 504 (to trochę dawniej, ale jednak).

Lipa
Posty: 1487
Rejestracja: 06 sty 2008, 1:54

Post autor: Lipa » 08 lut 2011, 0:43

No właśnie sęk w tym, że 107 na Odyńca super fajne nie jest... A odcinek Rakowiec-Sasanki to właśnie największy generator pasażerów 301, którzy chcą dojechać do metra.

BJ
(BJ.2052)
Posty: 6065
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 08 lut 2011, 0:48

Czemu nie jest super fajny?
Poza tym kto o zdrowych zmysłach stamtąd jedzie do metra 301, które kursuje rzadko, nieregularnie i do tego metra jest daleko?
Wielu relacji się spodziewałem w odpowiedzi, ale nie takiej.
Jeśli ktoś chce jechać na południe, to jedzie 504, a jeśli na północ to 175/504/188. A na Mokotów to jest 172 z Rakowca.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36112
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 08 lut 2011, 0:54

BJ pisze:Czemu nie jest super fajny?
Poza tym kto o zdrowych zmysłach stamtąd jedzie do metra 301, które kursuje rzadko, nieregularnie
A teraz pomyśl. Nabierz głęboko powietrza i pomyśl.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

esm
Posty: 169
Rejestracja: 25 cze 2006, 20:27
Lokalizacja: Natolin

Post autor: esm » 08 lut 2011, 1:21

ZaciszaniN pisze:Obie linie na Mokotowie mogłoby załatwić 239 na trasie Powsin - trasa 519 - Wilanów - trasa 117 - Rakowiecka-Kościół na solówki z częstotliwością 117.
Dobra idea.

Co w ogóle zastąpi/zostanie wzmocnione za 141 na Wałbrzyskiej i Al. Lotników?

Awatar użytkownika
ZaciszaniN
Posty: 2297
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
Kontakt:

Post autor: ZaciszaniN » 08 lut 2011, 2:15

BJ pisze:Poza tym kto o zdrowych zmysłach stamtąd jedzie do metra 301, które kursuje rzadko, nieregularnie i do tego metra jest daleko?
Wielu relacji się spodziewałem w odpowiedzi, ale nie takiej.
Jeśli ktoś chce jechać na południe, to jedzie 504, a jeśli na północ to 175/504/188. A na Mokotów to jest 172 z Rakowca.
No i tu bardzo rozmijasz się z prawdą. Moja Mama jest przy zdrowych zmysłach i dlatego z biurowców przy Novotelu jeździ właśnie 301 (zawsze w dużym ścisku w godzinach 16-18), a nie 175 i spółka, które stoją w korku od Banacha do Pl. Zawiszy. Alternatywa w postaci 301 (141) jest dobra, pomimo wąskiego gardła przed Wołoską i koniecznością dojścia do Metra.
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.

marsos
Posty: 4
Rejestracja: 08 lut 2011, 1:46

Post autor: marsos » 08 lut 2011, 2:30

esm pisze:Co w ogóle zastąpi/zostanie wzmocnione za 141 na Wałbrzyskiej i Al. Lotników?
Na ten temat cisza... A może by tak przy okazji zrobić porządek z 401/189? Obecna sytuacja jest taka, że 189 jest zwykle przeładowane, a 401 jest zwykle duuuuuużo pustsze i to na całym długim odcinku, gdzie trasy obu linii pokrywają się. Wygląda na to, że dzieje się tak z powodu niezatrzymywania się 401 na kilku przystankach. Nie może też obecnie być mowy o koordynacji tych linii, choć w praktyce rzadko się zdarza, aby 401 wyprzedziło 189 - pewnie wynika to z liberalniejszych rozkładów na 401 lub większych korków na 189 w nie-wspólnym fragmencie. Stąd mój pomysł, aby "rozrzedzić" 401, z zasileniem na odcinku Ursus-AlKrakowska (jednokierunkowo(?) w zależności od rodzaju szczytu, przez najbardziej uczęszczaną godzinę), a odzyskane autobusy skierować na 189. Ewentualnie "uzwyklić" 401, tu zysk byłby mniejszy.
Reasumując: wolę krócej poczekać na 189 i podróżować nim w lepszych warunkach, niż czekać na 401. Czy ktoś też tak uważa?

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14765
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 08 lut 2011, 6:04

BJ pisze:BTW 217 zostaje?
No chyba nie chcesz zostawić MW na samym 422 (które ma szansę zmienić się w 522 lub 222 - o ile obecne 222 zmieni się w 144) :-k
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 | 36 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 414 | 523 | N43

mariow
Posty: 2649
Rejestracja: 13 lut 2007, 16:10
Lokalizacja: Warszawa Ursus

Post autor: mariow » 08 lut 2011, 6:05

A co to za idiotyczny pomysł. A po co ursusowi mocniejsza linia tylko na odcinku do al.krakowskiej?
PURA VIDA!

BJ
(BJ.2052)
Posty: 6065
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 08 lut 2011, 7:11

Bastian pisze:A teraz pomyśl. Nabierz głęboko powietrza i pomyśl.
Mam do czynienia z 301 codziennie i nie jeździ to to punktualnie, z regularnością lepiej, ale dalej dość kijowo.
ZaciszaniN pisze:No i tu bardzo rozmijasz się z prawdą. Moja Mama jest przy zdrowych zmysłach i dlatego z biurowców przy Novotelu jeździ właśnie 301 (zawsze w dużym ścisku w godzinach 16-18), a nie 175 i spółka, które stoją w korku od Banacha do Pl. Zawiszy. Alternatywa w postaci 301 (141) jest dobra, pomimo wąskiego gardła przed Wołoską i koniecznością dojścia do Metra.
Skoro jest to taki znaczący potok, to może warto pokombinować coś z obecnym 301, które by sobie pojechało na lotnisko?
To luźna propozycja. Po prostu uważam, że ten potok powinien być obsłużony, ale inną linią niż 141...

[ Dodano: |8 Lut 2011|, 2011 07:12 ]
Wolfchen pisze:No chyba nie chcesz zostawić MW na samym 422 (które ma szansę zmienić się w 522 lub 222 - o ile obecne 222 zmieni się w 144)
Chcę. 522 w koordynacji z 519 razem co 6/7.5//10.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14765
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 08 lut 2011, 7:30

BJ pisze:522 w koordynacji z 519 razem co 6/7.5//10.
A co do metra? 8-(
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 | 36 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 414 | 523 | N43

BJ
(BJ.2052)
Posty: 6065
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 08 lut 2011, 8:41

Byloby 522 do Centrum, a wiekszosc osob stamtad jedzie raczej do Centrum.
Dla tych, co chca na poludnie lub dalej na polnoc - Metro Politechnika, do ktorej by sie jechalo pewnie ~kwadrans.

marsos
Posty: 4
Rejestracja: 08 lut 2011, 1:46

Post autor: marsos » 08 lut 2011, 9:14

ZaciszaniN pisze:... na Mokotowie mogłoby załatwić 239 na trasie Powsin - trasa 519 - Wilanów - trasa 117 - Rakowiecka-Kościół na solówki z częstotliwością 117.
Dobry pomysł,
zalety:
- zachowanie Wilanów - Wałbrzyska - GM - szpital (o tym było wielokrotnie),
- dojazd do metra z Powsina (do M Służew jedzie się szybciej niż do M Wilanowska),
wada:
- linia nieekspediowana

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36112
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 08 lut 2011, 9:18

marsos pisze:
esm pisze:Co w ogóle zastąpi/zostanie wzmocnione za 141 na Wałbrzyskiej i Al. Lotników?
Na ten temat cisza... A może by tak przy okazji zrobić porządek z 401/189? Obecna sytuacja jest taka, że 189 jest zwykle przeładowane, a 401 jest zwykle duuuuuużo pustsze
Co jest argumentem za tym, że zastępstwa za 141 nie trzeba - są rezerwy.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

banan33
Posty: 85
Rejestracja: 16 cze 2008, 9:58

Post autor: banan33 » 08 lut 2011, 9:27

[ Dodano: |8 Lut 2011|, 2011 09:27 ]
Lipa pisze:
Każdy dodatkowy autobus z Sobieskiego do Politechniki by się przydał, a z Sobieskiego na Trakt to E-2 nie ma jakiś powalającej frekwencji.
No chyba jednak ma (-X
Można faktycznie pomyśleć nad przejazdem przez centrum. Pytanie tylko czy to się czasowo opłaca?

ODPOWIEDZ