Ale są światła przy Bagateli.chester pisze: Ale to ciut inna natura. Masz szczęście po prostu, że korek z Placu Na Rozdrożu zatrzymywany jest przy Bagateli. Przepustowość tego skrzyżowania jest aktualnie mniejsza, niż Spacerowej/Belwederskiej, więc z tego korzystasz. Gdyby przy Bagateli nie było świateł, zatrzymanie przed Spacerową/Gagarina byłoby takie same dla Belwederskiej, jak dla Spacerowej.
Belwederska/Gagarina/Spacerowa
Moderator: Wiliam
Wydłużą skręt w Spacerową? Ale nie sp...aprają przy tym przejazdu z góry Belwederską? Niby jest Bagatela, która trochę to kanalizuje, ale czasem do przekroczenia masy krytycznej niewiele trzeba i zakorkowac się może i tam.Jarek pisze:To się niebawem zmieni. Nowy program czeka na zatwierdzenie u IR
Popatrz, jaka franca!
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26840
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Sądzę, że obecnie Belwederska może mieć długie otwarcie ze względu na pieszych. Zachodni wlot ma dwie jezdnie rozdzielone szeroką wyspą a do tego wylot przecież.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
W zasadzie to powinni zrobić tą od lat obiecywaną śluzę. Wtedy można skrócić zielone dla Belwederskiej od Wilanowa. I wydłużyć tą fazę dla Spacerowej w Gagarina. A najlepiej to bus-pasy wytyczyć dokładnie tak jak ma torowisko być. Łącznie ze wspólnym pasem autobusowym na Spacerowej zarówno dla 131 i reszty jak i 519 i reszty. No bo dwóch torów to tam raczej nie będzie. Ale oczywiście nikt się nie odważy .
Tak dla tych, którzy uważają, że świateł dla Belwederskiej nie można ani o 2 sekundy skrócić, "bo piesi", zmierzyłem dzisiaj:
Przejście przez Spacerową: 55 metrów, 37 sekund zielonego dla pieszych. 0.67 sekundy na przejście jednego metra.
Przejście przez Czerniakowską przy Gagarina: 36 metrów, 16 sekund zielonego dla pieszych.
0.44 sekundy na każdy metr.
Zmierzę jeszcze w dzień roboczy...
Przejście przez Spacerową: 55 metrów, 37 sekund zielonego dla pieszych. 0.67 sekundy na przejście jednego metra.
Przejście przez Czerniakowską przy Gagarina: 36 metrów, 16 sekund zielonego dla pieszych.
0.44 sekundy na każdy metr.
Zmierzę jeszcze w dzień roboczy...
Co oni tam kombinują? Dlaczego teraz? Lata temu śluzy dla autobusów obiecywali i nic. A teraz tramwaj się szykuje a jakieś ruchy robią już teraz... A niedawno "Gazeta" pisała, ze tam w ogóle rondo będzie .ZTM pisze:Czasowa zmiana lokalizacji przystanku SPACEROWA 04
od 05.10.2015 (poniedziałek) od godz. 07:00
W związku z przebudową sygnalizacji świetlnej i układu drogowego na skrzyżowaniu ulic Belwederska/Gagarina/Spacerowa od 05.10.2015 r. od godz. około 07:00 do odwołania zawiesza się funkcjonowanie przystanku SPACEROWA 04.
W jego zastępstwie uruchamia się przystanek SPACEROWA 54, zlokalizowany przy ul. Spacerowej około 60 m za podstawową lokalizacją na istniejącym chodniku.
Na skrajnie lewym pasie Spacerowej w kierunku centrum leży jakieś coś blokujące ten obszar do ruchu ale nie całkowicie. Zacząłem się zastanawiać czy tam kontrpasa dla autobusów nie wyznaczą ale to chyba niemożliwe...
Drobna kosmetyka właściwie - dodanie drugiego pasa do skrętu w lewo z południa na zachód i przejazdy dla rowerów przez wszystkie jezdnie.
No i bardzo dobrze! Już dawno powinni tak zrobić kosztem nawet przepustowości na wprost. Jednakowo długie zielone dla kierunku z południa, lewy do skrętu, środkowy w obu kierunkach i prawy do jazdy na wprost i w prawo.
I jeszcze takie obserwacje: o 16 korek na Spacerowej i Goworka do samej Puławskiej. A parę dni temu: 116 podjeżdża na przystanek na końcówce zielonego. Zapala się zielone dla Spacerowej i dwie pięćsetki też wbijają na przystanek. Z jaką prędkością pokonały te skrzyżowanie i ile pojazdów za nimi jeszcze przejechało to się chyba domyślacie. Ten przystanek naprawdę wpływa na przepustowość skrzyżowania! Może i w stopniu niewielkim, ale przy tych korkach wszystko się liczy.
I jeszcze takie obserwacje: o 16 korek na Spacerowej i Goworka do samej Puławskiej. A parę dni temu: 116 podjeżdża na przystanek na końcówce zielonego. Zapala się zielone dla Spacerowej i dwie pięćsetki też wbijają na przystanek. Z jaką prędkością pokonały te skrzyżowanie i ile pojazdów za nimi jeszcze przejechało to się chyba domyślacie. Ten przystanek naprawdę wpływa na przepustowość skrzyżowania! Może i w stopniu niewielkim, ale przy tych korkach wszystko się liczy.
Tam trzeba po prostu zmienić program sygnalizacji świetlnej, zwiększając długość otwarcia dla wlotu Spacerowej. Inaczej wiele się nie zmieni. Dziś korek od Puławskiej był nawet o 14:40, ale to może przez zamknięcie Ujazdowskich dla ruchu.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears
Od południa będzie dodany nowy pas (kosztem parkowania). Dwa w lewo, jeden prosto, jeden prosto i w prawo.
Jak będzie zmieniona sygnalizacja - nie wiem, ale tam od lat pokutuje priorytet dla jazdy Belwederską z północy, kompletnie niewykorzystany, bo skrzyżowanie z Bagatelą nie dostarcza tylu pojazdów.
Jak będzie zmieniona sygnalizacja - nie wiem, ale tam od lat pokutuje priorytet dla jazdy Belwederską z północy, kompletnie niewykorzystany, bo skrzyżowanie z Bagatelą nie dostarcza tylu pojazdów.
Słyszałem legendę jakoby na długość otwarcia północnego wlotu miała wpływ rosyjska ambasada... ale bardziej podejrzewałbym już hotel poselski, jeśli w ogóle coś w tej materii.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears
To nie jest jedyne skrzyżowanie które zaraz będzie przebudowane by za 3-4 lata ponownie zostać przebudowanym ze względu na budowę linii tramwajowej do Wilanowa, jakoś na dniach ma się rozpocząć przebudowa Banacha ze Żwirkami To dopiero jest marnowanie publicznych pieniędzyTGM pisze:Co oni tam kombinują? Dlaczego teraz? Lata temu śluzy dla autobusów obiecywali i nic. A teraz tramwaj się szykuje a jakieś ruchy robią już teraz...ZTM pisze:Czasowa zmiana lokalizacji przystanku SPACEROWA 04
od 05.10.2015 (poniedziałek) od godz. 07:00
W związku z przebudową sygnalizacji świetlnej i układu drogowego na skrzyżowaniu ulic Belwederska/Gagarina/Spacerowa od 05.10.2015 r. od godz. około 07:00 do odwołania zawiesza się funkcjonowanie przystanku SPACEROWA 04.
W jego zastępstwie uruchamia się przystanek SPACEROWA 54, zlokalizowany przy ul. Spacerowej około 60 m za podstawową lokalizacją na istniejącym chodniku.
Zastanawiam się tylko czy przez te 3-4 lata (które znając nasze realia mogą się znacznie rozciągnąć) inwestycja w tę niewielką przebudowę się nie zwróci, na co są moim zdaniem realne szanse.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears