Przystanki na żądanie - idea, teoria, zasady
Moderatorzy: Poc Vocem, Wiliam
-
- Posty: 5143
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
Pomiary i pomiary zeby zrobi przystanek nz, a nikomu nie przeszkadza burdel jaki panuje z przystankami. Zeby system byl przyjazny pasazerom powinno byc jasne, ze jak przystnek jest staly dla jedne lini czarnej to i dla pozostalych tez jest staly. A juz skandalem jest balagan z przystankami dla lini czerwonych, sa przystanki gdzie jedne 5xx maja jako staly inne jako nz a jeszcze inne wcale sie tam nie zatrzymuja. Za to jak trzeba zmienic trase to pomiary sa "fuj"i liczy sie nos i doswiadczenie.Jarek pisze:Widocznie ktoś zapomniał zrobić pomiary albo nie zdążył i ktoś inny bał się podpisać zlecenie bez tych pomiarów.
Zaraz, zaraz chyba oddalamy się od tematu w tym testowaniu (moim zdaniem) przystanków na żądanie chodzi o linie normalne a nie kolorowe. Wiecie dobrze że są linie gdzie po godz 18 nikt nie jeździ. U niemraszków są linie gdzie po godz 20 wszystkie przystanki są "na żądanie". Co sądzicie o takim rozwiązaniu? 

Lepsze jutro było wczoraj
U Niemraszków z zasady przystanki są NŻ. Autobus zatrzymuje się tam, gdzie oczekuje jakiś pasażer lub ktoś z wozu klepnie STOP i całkiem dobrze z tym żyją. U nas niedasię.Czekista pisze:U niemraszków są linie gdzie po godz 20 wszystkie przystanki są "na żądanie". Co sądzicie o takim rozwiązaniu?
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 27035
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Z reguły różnice między maksymalną i minimalną strefą w rozkładowym czasie przejazdu nie przekraczają tam 10%.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36956
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Co musi świadczyć o znacznej skali ułatwień w ruchu.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 27035
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Musi, ale nie zawsze świadczy.Bastian pisze:Co musi świadczyć o znacznej skali ułatwień w ruchu.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
A nie wystarczyłoby do nazwy danego przystanku dodać po prostu NŻ? Swoją drogą inżynierstwo z MZA faktycznie ma z tym problemy, UTRATA-SKŁAD, chociaż krańcowa, dla 338 dalej jest NŻ.
Nie mogę znaleźć odpowiedniejszego tematu, więc pisze tu.
Myślę, że po upadku FSO na Żeraniu, przystanek "Dyrekcja FSO" dla 509 powinien zostać bezzwłocznie zawieszony w funkcjonowaniu.
Zaś dla nowego 422, skoro uruchomiony został ZP "Rondo Daszyńskiego", to powinien z rozkładu tej linii zniknąć ZP "Karolkowa".
Myślę, że po upadku FSO na Żeraniu, przystanek "Dyrekcja FSO" dla 509 powinien zostać bezzwłocznie zawieszony w funkcjonowaniu.
Zaś dla nowego 422, skoro uruchomiony został ZP "Rondo Daszyńskiego", to powinien z rozkładu tej linii zniknąć ZP "Karolkowa".
117 119 130 138 167 168 174 210 318 504 N36 N37
Zmienianie komunikacji miejskiej należy zacząć od zmieniania ZTMu.
Zmienianie komunikacji miejskiej należy zacząć od zmieniania ZTMu.