Przystanki na żądanie - idea, teoria, zasady

Moderatorzy: Poc Vocem, Wiliam

Krzysiek_S
Posty: 5143
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 21 lut 2011, 14:13

Czemu razem z przystankiem Pielęgniarek nż nie dostał przystanek Pomiechowska i Trakt Lubelski Las?
Uzasadnienie :
Na Pomiechowskiej nż jest 213, a na Trakcie wszystko oprócz 305 i 119.
Zostawienie przystanku takiego i takiego dla linii stałych jest dla mnie bez sensu.

Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 2963
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Jarek » 21 lut 2011, 16:43

Widocznie ktoś zapomniał zrobić pomiary albo nie zdążył i ktoś inny bał się podpisać zlecenie bez tych pomiarów.

zzz
Posty: 1060
Rejestracja: 21 sty 2008, 22:46

Post autor: zzz » 21 lut 2011, 22:21

Jarek pisze:Widocznie ktoś zapomniał zrobić pomiary albo nie zdążył i ktoś inny bał się podpisać zlecenie bez tych pomiarów.
Pomiary i pomiary zeby zrobi przystanek nz, a nikomu nie przeszkadza burdel jaki panuje z przystankami. Zeby system byl przyjazny pasazerom powinno byc jasne, ze jak przystnek jest staly dla jedne lini czarnej to i dla pozostalych tez jest staly. A juz skandalem jest balagan z przystankami dla lini czerwonych, sa przystanki gdzie jedne 5xx maja jako staly inne jako nz a jeszcze inne wcale sie tam nie zatrzymuja. Za to jak trzeba zmienic trase to pomiary sa "fuj"i liczy sie nos i doswiadczenie.

Czekista
Posty: 1
Rejestracja: 23 lut 2011, 16:15

Post autor: Czekista » 23 lut 2011, 16:27

Zaraz, zaraz chyba oddalamy się od tematu w tym testowaniu (moim zdaniem) przystanków na żądanie chodzi o linie normalne a nie kolorowe. Wiecie dobrze że są linie gdzie po godz 18 nikt nie jeździ. U niemraszków są linie gdzie po godz 20 wszystkie przystanki są "na żądanie". Co sądzicie o takim rozwiązaniu? :?:
Lepsze jutro było wczoraj

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7876
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 23 lut 2011, 16:29

Czekista pisze:U niemraszków są linie gdzie po godz 20 wszystkie przystanki są "na żądanie". Co sądzicie o takim rozwiązaniu? :?:
U Niemraszków z zasady przystanki są NŻ. Autobus zatrzymuje się tam, gdzie oczekuje jakiś pasażer lub ktoś z wozu klepnie STOP i całkiem dobrze z tym żyją. U nas niedasię.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 23 lut 2011, 20:33

Pytanie tylko jak z przystosowaniem rozkładów? :-k Czy nie byłoby narzekań, że autobus zbyt się wlecze, bo zostawiona została prowizja pod zatrzymanie? :-k
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 27035
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 23 lut 2011, 23:17

Z reguły różnice między maksymalną i minimalną strefą w rozkładowym czasie przejazdu nie przekraczają tam 10%.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36956
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 23 lut 2011, 23:37

Co musi świadczyć o znacznej skali ułatwień w ruchu.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 27035
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 24 lut 2011, 7:05

Bastian pisze:Co musi świadczyć o znacznej skali ułatwień w ruchu.
Musi, ale nie zawsze świadczy.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Gontar
(Rav5202)
Posty: 2284
Rejestracja: 15 paź 2009, 19:42
Lokalizacja: Warszawa - Witolin

Post autor: Gontar » 24 lut 2011, 21:43

Ideologia o której tu mowa wchodzi powolij w życie: Gmina Stare Babice postanowiła zmienić prawie wszystkie przystanki na warunkowe. =D> Kierowcy z R5 i Mobilisu od dawna tak jeżdżą...

SG
Posty: 1974
Rejestracja: 25 lis 2010, 12:39
Lokalizacja: ZEA Woronicza

Post autor: SG » 26 lut 2011, 23:51

Nie da się zrobić tak że jeśli jest przystanek na żądanie to w sterowniku obok pełnej nazwy przystanku wyświetlało się równieź "NŻ" ? Naprawdę patrzenie co przystanek w rozkład czy następny jest na żądanie czy nie jest męczące tyczy się to głównie lini podmiejskich.

Flash8222
Posty: 7967
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 27 lut 2011, 10:01

Zapytaj się elektryków lub informatyków z MZA... Poza tym, ja nie widzę problemu.

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 27 lut 2011, 11:20

A nie wystarczyłoby do nazwy danego przystanku dodać po prostu NŻ? Swoją drogą inżynierstwo z MZA faktycznie ma z tym problemy, UTRATA-SKŁAD, chociaż krańcowa, dla 338 dalej jest NŻ.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
rosier
Posty: 349
Rejestracja: 04 lip 2008, 23:33
Lokalizacja: te durne pomysły ZTMu?

Post autor: rosier » 01 mar 2011, 18:51

Nie mogę znaleźć odpowiedniejszego tematu, więc pisze tu.
Myślę, że po upadku FSO na Żeraniu, przystanek "Dyrekcja FSO" dla 509 powinien zostać bezzwłocznie zawieszony w funkcjonowaniu.
Zaś dla nowego 422, skoro uruchomiony został ZP "Rondo Daszyńskiego", to powinien z rozkładu tej linii zniknąć ZP "Karolkowa".
117 119 130 138 167 168 174 210 318 504 N36 N37

Zmienianie komunikacji miejskiej należy zacząć od zmieniania ZTMu.

reserved
Posty: 14837
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 12 mar 2011, 17:41

Przystanek 'Dobra' dla linii 118 i 150 ewidentnie nadaje się do unażądowienia.

ODPOWIEDZ