Skreślenia ze stanu - kasacje, sprzedaż

Moderatorzy: JacekM, Dantte

beni
Posty: 2741
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 01 mar 2011, 19:22

rosier pisze:Czy oprócz 6714, 6718, 6719 i 6721 znane są bliżej dalsze numery Neoplanów przeznaczonych na żyletki ?
Do tej pory skreślono ze stanu 6710, 6714, 6718, 6719, 6721, 6771, 6816, 6870.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

Filozof
Posty: 40
Rejestracja: 25 mar 2006, 9:35

Post autor: Filozof » 01 mar 2011, 19:26

7770 szykowany w zaświaty.

beni
Posty: 2741
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 01 mar 2011, 19:45

Nie tylko ten. Po oględzinach okazało się że wszytko pod spodem rozsypuje się w proch stąd proszę się nie dziwić jak zaczną masowo znikać te wynalazki. Tylko co w zamian dla Redutowej już przy niskiej sprawności tych cudów techniki. Były dnie gdzie na 46 jelczy padło w ciągu dnia 31 lub 35 sztuk. Masakra.

Seria 77xx i 78xx ma być przetrzebiona selekcja prawie zakończona trochę połatać chcą serie 79xx aby do tego Euro przetrzymały.

Dlaczego nie ma konsekwencji w zakupach i kasacjach są miasta gdzie np. ustalany jest plan zakupów na zasadzie.

Mamy na stanie 30 autobusów i rok 2011 w tym:

1998 rok 5 sztuk
1999 rok 18 sztuk
2000 rok 7 sztuk

w roku 2011 mamy możliwość zakupienia 11 autobusów czyli aby odmłodzić tabor kasuje lub sprzedaje rocznik 1998 i 6 wozów w nie najlepszym stanie z roku 1999. Itd.

Dlaczego u nas nie ma konsekwencji kupią 100 przegubów, a kasują 80 z różnych roczników a i ostatnio typów. A i tak mają nie dosyt wozów sprawnych i tak jest za każdym razem. Brak konsekwencji w odmładzaniu taboru wierzcie że prowadząc statystyki taboru można dojść do wniosku że stolica prócz ajentów ma najwięcej wozów w rezerwie.

Stan na dziś do ruchu na sztywno ma być 1105 wozów ilostan wynosi 1385 wozów czyli rezerwa wynosi 280 wozów co na zakład w przeliczeniu wychodzi po 56 wozów.

Dlatego tak się dzieje bo naprawy po kolizji czy wypadku trwają miesiącami. Ustalanie budżetu na remont danego wozu trwa tygodniami i tak wozy stoją i kwitną aż papier nabierze mocy. Przez to poleciało sporo wozów które miały iść do remontu ale z racji tego iż gryzły glebę od bardzo dawno wóz przekwitł i nadawał się na żyletki.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

tompop
Posty: 18
Rejestracja: 12 lut 2011, 9:17
Lokalizacja: waw

Post autor: tompop » 01 mar 2011, 21:24

Na razie skasowano: 6710,6714,6718,6719,6721,6773,6870. 6771 i 6816 żyją ,a z 6773 to sam nie wiem ale chyba kasacja

Awatar użytkownika
snooker
Posty: 1460
Rejestracja: 31 maja 2010, 13:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: snooker » 01 mar 2011, 21:45

tompop pisze: 6771 i 6816 żyją
Ten drugi jeździł dzisiaj rano na 184.

Awatar użytkownika
Czotyk
Posty: 2285
Rejestracja: 02 paź 2010, 23:03
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: Czotyk » 01 mar 2011, 22:05

Wg. przegubowca 5170 jeździ a 5161 skasowany. Coś tu chyba nie gra :-k
Obrazek
^^ widzicie go? On rozpędza się do 300 km/h a pendolino 200 km/ na 80 km...

Awatar użytkownika
Aleksander2560
(Aleksander2634)
Posty: 2220
Rejestracja: 23 gru 2005, 16:34
Lokalizacja: Warszawa-Białołęka

Post autor: Aleksander2560 » 01 mar 2011, 22:30

Czotyk pisze:Wg. przegubowca 5170 jeździ a 5161 skasowany. Coś tu chyba nie gra :-k
Na odwót to się zgodzę ;)
Miejskie Zakłady Autobusowe m. st. Warszawy
ul. Włościańska 52
01-710 Warszawa

Awatar użytkownika
Czotyk
Posty: 2285
Rejestracja: 02 paź 2010, 23:03
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: Czotyk » 01 mar 2011, 22:35

Aleksander2560 pisze:Na odwót to się zgodzę ;-)
Może ktoś się pomylił? :-)
Obrazek
^^ widzicie go? On rozpędza się do 300 km/h a pendolino 200 km/ na 80 km...

tomek0409
Posty: 158
Rejestracja: 13 wrz 2008, 18:05

Post autor: tomek0409 » 02 mar 2011, 1:59

beni pisze:Dlatego tak się dzieje bo naprawy po kolizji czy wypadku trwają miesiącami. Ustalanie budżetu na remont danego wozu trwa tygodniami i tak wozy stoją i kwitną aż papier nabierze mocy.
Jak wyglada ten proces i dlaczego tak dlugo trwa?

alojzy
Posty: 1316
Rejestracja: 10 maja 2007, 9:08

Post autor: alojzy » 02 mar 2011, 9:14

beni pisze:
rosier pisze:Czy oprócz 6714, 6718, 6719 i 6721 znane są bliżej dalsze numery Neoplanów przeznaczonych na żyletki ?
Do tej pory skreślono ze stanu 6710, 6714, 6718, 6719, 6721, 6771, 6816, 6870.
A co z nadpalonym 6773 ?

SG
Posty: 1974
Rejestracja: 25 lis 2010, 12:39
Lokalizacja: ZEA Woronicza

Post autor: SG » 02 mar 2011, 12:28

Filozof pisze:7770 szykowany w zaświaty.
A co ja wyżej napisałem?

radeom
Posty: 4231
Rejestracja: 22 lis 2007, 17:29

Post autor: radeom » 02 mar 2011, 15:50

Napisałeś o tym w innym temacie.

bartoni722
Posty: 12142
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 11 mar 2011, 18:59

Napisze mi ktoś do kiedy dowód ma 3144? Była kiedyś informacja, ale w tym starym temacie.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Awatar użytkownika
Desert
Zbanowany
Posty: 3030
Rejestracja: 23 lis 2007, 16:09
Lokalizacja: 100-(L)ica

Post autor: Desert » 11 mar 2011, 19:50

Kwiecień
Obrazek
"Jak coś wiem to wiem, a jak czegoś nie wiem to mógłbym wiedzieć czyli i tak wiem, jeżeli się mylę to przepraszam, bo mógłbym się mylić, ale ja się nie mylę."

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 11 mar 2011, 21:47

bartoni722 pisze:Napisze mi ktoś do kiedy dowód ma 3144? Była kiedyś informacja, ale w tym starym temacie.
1205 :arrow: 15 maj 2011
2418 :arrow: chyba jakoś nie długo :-k
3144 :arrow: 19 kwiecień 2011

ODPOWIEDZ