Eksploatacja jednotoru na Boernerowo
Moderator: Wiliam
20beta by lepiej brzmiało.MichalJ pisze:Oj, coś za głęboka woda z tą 20. Było na próbę zrobić 20bis Boernerowo-Koło na miesiąc czy dwa...
[ Dodano: |5 Maj 2011|, 2011 22:40 ]
Z-1 dlatego, że jest jeden tor z 18, a na Bemowie jednotor? To tylko u nas można wymyślić.ashir pisze:Myślałem o tym, żeby w razie co puścić Z-1pawcio pisze:Wszystko pięknie, ale gubisz połączenie Żerań-Wileniak.
Niech jeździ jak jeździ, ze skrótem do Koła najwyżej, a na Kole można postawić rezerwę 20f.
[ Dodano: |5 Maj 2011|, 2011 22:42 ]
No właśnie, może się trzeba udać po nauki do Elbląga?MeWa pisze:...w tym wiele z odcinkami jednotorowymi.
[ Dodano: |5 Maj 2011|, 2011 22:44 ]
Na razie to średnio działało jak był jeden tramwaj... A cztery, hoho, panie.Siecool pisze: Nie mogę się oprzeć temu pytaniu: jedna noc, cztery składy, czterech motorowych i próbujemy przegrzać system - np. jeden skład na Borneo, jeden na mijance WAT, jeden na Starym Bemowie, jeden na starcie jednotoru, wszyscy chcą jechać teraz-zaraz. Co zrobi system? Czemu te testy były prowadzone tak po łebkach, bez doprowadzania do sytuacji krytycznej? Czemu nie próbowano jednej nocy jeździć tam ile wlezie?
Ale się dołączam do pytania.
[ Dodano: |5 Maj 2011|, 2011 22:58 ]
Od poniedziałku będzie (szczyt popołudniowy) przyjeżdżać na Blizne z końcówką 4,Paweł D. pisze:Naniosłem kursy 20-ki na wykres aby zobaczyć czy są jakieś zapasy czasowe na mijankach ale rozkład jest tak napięty, że 1-2 minuty spóźnienia w godzinach szczytu rozwalają punktualność na kilka godzina robiąc efekt domina. Zainteresowani mogą sami ocenić:
[url=http://img200.imageshack.us/img200/2439/l20a.th.png]Obrazek[/URL]
czyli wat 6, bemowo - 8, boernerowo 9, gdzie ma 8 minut postoju, do 7, więc mijanka jest na bemowie 8, wat bez związku - 0, na fort wraca z 2. Teoretycznie więc opóźnienie z miasta może być 8-minutowe, kolejne 8 minut bufora jest na Boernerowie. Teoretycznie więc nic się nie powinno dziać.
Z tego też, co zauważyłem, cała panika rozchodzi się o pięciominutowy jednotor, na którym są 2 mijanki, a jeszcze trzecia na Boernerowie. No panowie i panie - gdzie my jesteśmy? Komputery sobie radzą z synchronizacją sekundową, a my tutaj 2 tramwajów na 3 mijanki nie jesteśmy w stanie włożyć?
ŁK
Dokładnie to jedna mijanka. Ale nie zostala skasowana, sygnalizacja na niej działała, tylko rozkład zakładał brak mijania.JaBaal pisze:A właściwie dlaczego te mijanki zostały wcześniej 'skasowane',
A chyba nadal coś szwankuje, dziś się na 20 z Bemowa nie doczekałem. Wczoraj wieczorem też jakieś stada się szlajały.
[ Dodano: |6 Maj 2011|, 2011 09:37 ]
I przez to tramwaj oczekujący stoi na... przejściach dla pieszychPlesim pisze:Powodem takiego podjeżdżania jest umiejscowienie czujników sygnalizacji.MeWa pisze:a powiedzcie mi - czemu tramwaje niektóre muszą tak blisko podjeżdżać sygnalizatora, aby uzyskać sygnał zezwalający na wjazd na jednotor, przez co motorniczy ledwo widzi światło?
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
a potem po zjeździe z odcinka zapala. Fajna sprawa - testowałempiotram pisze:Motorowy wysiada i przekręca kluczyk w skrzyneczce na słupie. Gasi wtedy lampkę co oznacza że odcinek jest zajęty.BJ pisze:Na czym polega jazda "na kluczyk i lampkę"?
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]