Majusi pisze: Nośne hasło, społeczeństwo kupi chyba, że tak jak zaraz po wprowadzeniu buspasa nad TŁ będziemy się zastanawiać jak z tego pasztetu wyjść
To ktoś chce go zlikwidować?
Majusi pisze:Z powyższego wnioskuję, że wszystko działa idealnie i tylko pozostała sygnalizacja. No cóż.
Nie! Ale tu dyskutujemy o sygnalizacji właśnie.
Majusi pisze:Wzrost natężenia ruchu i nie podążający za nim rozwój infrastruktury
Jaki rozwój infrastruktury proponujesz dla tramwajów? Tzn. załapałem, że gdzieniegdzie można by zrobić pętlę wykrywającą tramwaj. Coś jeszcze? Dlaczego to ma być inwestycja w infrastrukturę, a nie mniej kosztowne dostosowanie sygnalizacji?
Majusi pisze:Powiedzcie od razu, że chcecie przyspieszyć rozkład
Cały czas to mówimy. Np. s. 20:
Jarek pisze:Plany sygnalizacji nie mogą ulegać zmianie. Jesli tak, to tworzymy nowe rozkłady, co wymaga współpracy jednostek miejskich. Ile razy tworząc program sygnalizacji pomyślałeś o konieczności uwzglednienia jego wpływu na r.j.?
Majusi pisze:wprowadzenie bezwzględnych priorytetów spowoduje pogorszenie warunków ruchu dla innych uczestików (pieszych i rowerzystów też).
Jestem ciekaw, w jaki sposób dla rowerzystów i zwłaszcza pieszych? Czy może rowerzyści częściej utrzymują średnią prędkość 30 niż 25 km/h?
Majusi pisze:Ja w swoich projektach piszę - przekroczona przepustowość.
Ale gdy kolejka samochodów nie jest opróżniona w czasie zielonego, to moment pojawienia się fazy nie wpływa na przepustowość. Jedynie rozbicie koordynacji może zmniejszyć przepustowość.