Echa objazdĂłw linii na Andersa...

Moderator: Wiliam

fraktal
Posty: 5502
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 13 lip 2011, 20:20

MeWa pisze:ale to tylko jeśli zapytałbyś dawnych pasażerów 520 - a jakakolwiek ankieta tylko wśród dawnych pasażerów 520 chyba nie miałaby jakiejkolwiek wartości poznawczej
Tak prawdę mówiąc, ponieważ w głosach internautów dominuje sprawa 520 z przystanku Aspekt na Chomikach, to żeby być w zgodzie z tematem, należałoby grozić skróceniem 33 do Piasek. :razz:

Awatar użytkownika
Drivter1234
Posty: 513
Rejestracja: 12 sie 2008, 18:10
Lokalizacja: Wawa Bielany

Post autor: Drivter1234 » 13 lip 2011, 23:58

MeWa pisze:
Glonojad pisze:Bo szkoda na to autobusów. I tyle.
i szkoda pieniędzy.
Tym bardziej, że są rejony, które zasługują na jąkolwiek komunikację.
Jasne... Lepiej wozy wysyłać np. na 575 :D Muchom świetnie się jeździ :D

reserved
Posty: 14642
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 14 lip 2011, 0:04

Zaraz tu będzie odpowiedź że to linia polityczna itd. i wracamy do punktu wyjścia. ;-)

Awatar użytkownika
Drivter1234
Posty: 513
Rejestracja: 12 sie 2008, 18:10
Lokalizacja: Wawa Bielany

Post autor: Drivter1234 » 14 lip 2011, 0:08

reserved pisze:Zaraz tu będzie odpowiedź że to linia polityczna itd. i wracamy do punktu wyjścia. ;-)
No nie ;) Aż tak źle to nie będzie, tylko nie lubię argumentów o trwonieniu pieniędzy skoro w innym miejscu robi się to na potęgę :-" O-) Poza tym raczej obstaję przy swoim czyli metro nigdy nie było, nie jest i nie będzie z gumy ;)

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27440
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 14 lip 2011, 0:14

Drivter1234 pisze: Poza tym raczej obstaję przy swoim czyli metro nigdy nie było, nie jest i nie będzie z gumy ;)
Z gumy nie są także takie rzeczy jak moje biurko, kolumna Zygmunta, wiaty przystankowe albo bloki na Nowodworach, jak również pewnie trochę innych rzeczy. Tylko... co chcesz nam przekazać?
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Drivter1234
Posty: 513
Rejestracja: 12 sie 2008, 18:10
Lokalizacja: Wawa Bielany

Post autor: Drivter1234 » 14 lip 2011, 0:21

fik pisze:
Drivter1234 pisze: Poza tym raczej obstaję przy swoim czyli metro nigdy nie było, nie jest i nie będzie z gumy ;)
Z gumy nie są także takie rzeczy jak moje biurko, kolumna Zygmunta, wiaty przystankowe albo bloki na Nowodworach, jak również pewnie trochę innych rzeczy. Tylko... co chcesz nam przekazać?
Że wszystkich z tych dzielnic nie da rady wepchnąć do metra które i tak jeździ co 2,5 minuty ;) i jak by nie było jest zapchane O-)

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27440
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 14 lip 2011, 1:10

I jak powróci 520, to nagle przestanie być? :>
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
groov
Posty: 341
Rejestracja: 10 gru 2006, 2:54
Lokalizacja: Dolny Mokotów

Post autor: groov » 14 lip 2011, 7:55

Wymyslanie takich populistycznych hasel nt. powrotu 520 jest nieuzasadnione. To tak jakbym chcial jezdzic z Pulawskiej na Ursynow starymi liniami czerwonymi zamiast dojechac do metra. Nie bede wypisywal najrozniejszych mozliwych kombinacji szybkiego dojazdu do centrum, bo to sie mija z celem, ale oferta jest bogata. Poza tym macie polaczenia z wiekszoscia duzych osiedli i tak serio mowiac, to narzekajcie dalej to skonczycie jak Rembertow :)

kajo
Posty: 2796
Rejestracja: 03 lut 2007, 16:17
Lokalizacja: Warszawa-Rakowiec

Post autor: kajo » 14 lip 2011, 8:30

Drivter1234 pisze:Że wszystkich z tych dzielnic nie da rady wepchnąć do metra które i tak jeździ co 2,5 minuty ;) i jak by nie było jest zapchane O-)
Podobno metro może jeździć co 1,5 minuty:)
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.

Awatar użytkownika
Drivter1234
Posty: 513
Rejestracja: 12 sie 2008, 18:10
Lokalizacja: Wawa Bielany

Post autor: Drivter1234 » 14 lip 2011, 11:15

kajo pisze:
Drivter1234 pisze:Że wszystkich z tych dzielnic nie da rady wepchnąć do metra które i tak jeździ co 2,5 minuty ;) i jak by nie było jest zapchane O-)
Podobno metro może jeździć co 1,5 minuty:)
Ja bym zrobił jeszcze lepiej, żeby jeździło co 30 sekund :D Albo w ogóle niech postawią pociągi wzdłuż całej linii metra i niech sobie ludzie przechodzą po całej linii metra pociągami, niech wychodzą tam gdzie chcą, a wrażenie będzie że metro wciąż bez żadnej przerwy :D Chociaż trzeba by było zrobić jakieś podesty pomiędzy wagonikami :D

[ Dodano: |14 Lip 2011|, 2011 11:26 ]
fik pisze:I jak powróci 520, to nagle przestanie być? :>
Skoro alternatywy brak to trudno żeby ludzie piechotą chodzili bo mają tylko metro. Generalnie jak by była alternatywa to myślę że cieszyła by się popularnością O-) Układ komunikacyjny jest jednoznaczny, wepchać wszystkich do metra i metrem.

Awatar użytkownika
groov
Posty: 341
Rejestracja: 10 gru 2006, 2:54
Lokalizacja: Dolny Mokotów

Post autor: groov » 14 lip 2011, 11:39

Ursynów się nauczyl podrozowac metrem, to i Bielany sie naucza z czasem ;)
The fire, baby. It'll burn us both. There's no place in this world for our kind of fire. My warrior woman. My Valkyrie. You'll always be mine.
Always
...and never.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8461
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 14 lip 2011, 11:57

Drivter1234 pisze:Skoro alternatywy brak
Aha. Czemu piszesz nieprawdę?
Tramwaje - z linią 35 na czele - nie dowożą z Bielan do centrum, tak?

drapka
Posty: 3535
Rejestracja: 29 lip 2008, 17:21
Lokalizacja: tutejszy

Post autor: drapka » 14 lip 2011, 12:03

groov pisze:Ursynów się nauczyl podrozowac metrem, to i Bielany sie naucza z czasem ;)
Ursynowowi to zająło niewiele czasu - bo natychmiast linie takie jak 502, 505, 508 zaczęły śwecić pustkami i po paru miesiącach zostały skasowane lub przetrasowane. Inną sprawą było znalezienie proporcji między tym, co nad i pod ziemią, zwłaszcza w przypadkach, w których metro niekoniecznie na pierwszy rzut oka było wygodniejsze. Trwało to kilkanaście lat, ale z Bielanami powinno to pójść szybiej. Po części dlatego, że w 1995 roku inny był ustrój Warszawy, po częsci dlatego, że Bielany dostały gotową całość I linii, a Ursynów metrem mógł dojeżdżać najpierw do Politechniki, potem co kilka lat kawałek dalej - i każdy kawałek powodował kolejne zmiany.
Popatrz, jaka franca!

Awatar użytkownika
groov
Posty: 341
Rejestracja: 10 gru 2006, 2:54
Lokalizacja: Dolny Mokotów

Post autor: groov » 14 lip 2011, 12:12

Tez bym tak nie generalizowal. Wczesniej komunikacja na Bielanach byla stworzona w ten sposob by komunikowala z Wilsoniakiem. Prawda jest ze ciezko jest porownac Bielany z Ursynowem, co nie zmienia faktu ze placz o 520 jest w jakis sposob uzasadniony :P
The fire, baby. It'll burn us both. There's no place in this world for our kind of fire. My warrior woman. My Valkyrie. You'll always be mine.
Always
...and never.

fraktal
Posty: 5502
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 14 lip 2011, 12:15

person pisze:
Drivter1234 pisze:Skoro alternatywy brak
Aha. Czemu piszesz nieprawdę?
Tramwaje - z linią 35 na czele - nie dowożą z Bielan do centrum, tak?
No 35 to nie z Chomików raczej (chodzi mi o przystanek Aspekt, a nie o al. Reymonta), ale 33 to jak najbardziej. I też dowozi do centrum (kino Femina to ścisłe centrum, dworzec centralny to ścisłe centrum), kursuje w godzinach szczytu prawie tak samo często jak metro... tyle że jest od metra wolniejsza. Ale na pewno nie można mówić, że nie ma żadnej alternatywy, jeśli ktoś nie potrzebuje pojazdów niskopodłogowych, bo w tym drugim przypadku jest niestety, trochę gorzej....

ODPOWIEDZ