Remont Ĺrednicy 2011/2012
Moderator: JacekM
Nie można. Dotyczy to m.in. wjazdu do tunelu na Powiślu. Skład nie zdążył by się rozpędzić i musiałby powtarzać procedurę uruchamiania, a to może potrwać - niedopuszczalne w ruchu podmiejskim co 3-4 minuty.
[ Dodano: |14 Lip 2011|, 2011 10:01 ]
Tak na marginesie dostałem informację, że w PLK o tym wydarzeniu nie wiedzą
[ Dodano: |14 Lip 2011|, 2011 10:01 ]
Tam już i tak jest wszystko na granicy, podtrzymywane odbojnikami.kajo pisze:można zastosować mniejszy margines bezpieczeństwa
Tak na marginesie dostałem informację, że w PLK o tym wydarzeniu nie wiedzą
Dziwne- ja po raz pierwszy usłyszałem tą informację od kolegi, którego żona pracuje w biurach ZLK Warszawa.Tak na marginesie dostałem informację, że w PLK o tym wydarzeniu nie wiedzą
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
Obowiązkowy prześwit między pociągiem a siecią to 20 cm przy push&pullach jest coś koło 15cm. Jest to zapas na "ruchy" sieci. Jeśli zrobimy sztywną sieć to można by ten zapas zmniejszyć do 10 cm na przykład.przewoz pisze:Tam już i tak jest wszystko na granicy, podtrzymywane odbojnikami.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Tego zapasu nie ruszysz tak łatwo (przepisy). Mi chodziło o miejsce między siecią a stropem - brak takowego. A dla wpuszczenia push-pulli musi się zrobić ponad 7cm wyżej.
No ja mówię - kolega od sieci sztywnej w Tunelu wie dobrze, co się da wstawić. Z reszta nawet na zdjęciach dobrze widać, że taka niska ta sieć nie jest.
No ja mówię - kolega od sieci sztywnej w Tunelu wie dobrze, co się da wstawić. Z reszta nawet na zdjęciach dobrze widać, że taka niska ta sieć nie jest.
Przepisy da się ruszyć, wystarczy odpowiednie lobby i jazda.przewoz pisze:Tego zapasu nie ruszysz tak łatwo (przepisy). Mi chodziło o miejsce między siecią a stropem - brak takowego. A dla wpuszczenia push-pulli musi się zrobić ponad 7cm wyżej.
No ja mówię - kolega od sieci sztywnej w Tunelu wie dobrze, co się da wstawić. Z reszta nawet na zdjęciach dobrze widać, że taka niska ta sieć nie jest.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
ile to czasu zajmie? Wszystkie uzgodnienia? Dwa lata? Więcej?kajo pisze:Przepisy da się ruszyć, wystarczy odpowiednie lobby i jazda.przewoz pisze:Tego zapasu nie ruszysz tak łatwo (przepisy). Mi chodziło o miejsce między siecią a stropem - brak takowego. A dla wpuszczenia push-pulli musi się zrobić ponad 7cm wyżej.
No ja mówię - kolega od sieci sztywnej w Tunelu wie dobrze, co się da wstawić. Z reszta nawet na zdjęciach dobrze widać, że taka niska ta sieć nie jest.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
Dobre lobby (gazety itd.) to można ten proces skrócić do miesiąca, dwóch.MeWa pisze:ile to czasu zajmie? Wszystkie uzgodnienia? Dwa lata? Więcej?
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
mam wrażenie, że to złudne przeświadczenie. Ile MI wydawało rozporządzenie z guzkami dla metra? Ile trwało przywracanie zielonych strzałek?kajo pisze:Dobre lobby (gazety itd.) to można ten proces skrócić do miesiąca, dwóch.MeWa pisze:ile to czasu zajmie? Wszystkie uzgodnienia? Dwa lata? Więcej?
Poza tym tutaj nawet nie ma tak wyraźnego interesu publicznego, które przemawiałoby za skutecznym lobby.
Zresztą zamiast usłyszeć, czy margines bezpieczeństwa można znieść, czy nie, wolałbym wpierw, żeby ktoś wpierw napisał, czy obecny margines jest zasadny, jakie jest pole manewru itp.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
Z tego co słyszałem to obecny margines jest jak najbardziej zasadny ze względu na ruchy sieci trakcyjnej, przy sztywnej sieci problem ten prawie nie występuje.MeWa pisze:Zresztą zamiast usłyszeć, czy margines bezpieczeństwa można znieść, czy nie, wolałbym wpierw, żeby ktoś wpierw napisał, czy obecny margines jest zasadny, jakie jest pole manewru itp.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26931
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Skoro obecny margines uzasadniony jest bezpieczeństwem, to nie widzę chętnego, który by z radością pod ograniczeniem tego marginesu się podpisał. Bo, jeśli jednak coś się stanie, wina będzie tego, co podciął marginesy.
Niestety, bezpieczeństwo w technice jest jak Hitler w dyskusjach internetowych - kończy sprawę.
Niestety, bezpieczeństwo w technice jest jak Hitler w dyskusjach internetowych - kończy sprawę.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Ale marginesy dla sieci sztywnej mogą być inne, bo nie trzeba chronić przed poruszaniem się drutu w pionie. To jest tak, jakbyś mówił, że nikt się nie podpisze pod podniesieniem vmax dla osobówek do 140 km/h, bo autobusy mają tylko 100 km/h i bezpieczeństwo najważniejsze.
Ja mogę tylko przypuszczać, że polskie przepisy nie mają (na razie?) osobnych parametrów dla sieci sztywnej, bo takiej sieci nigdy nie było.
Ja mogę tylko przypuszczać, że polskie przepisy nie mają (na razie?) osobnych parametrów dla sieci sztywnej, bo takiej sieci nigdy nie było.