120Na SWING
Wyciąg z rozpiski:
60/27 Wa-wa 2010-11-23 wpis 25-11-2010 T811BNA023/3138
124/91 Wa-wa 2011-07-28 wpis 30-07-2011 T811BNA063/3178
60/27 Wa-wa 2010-11-23 wpis 25-11-2010 T811BNA023/3138
124/91 Wa-wa 2011-07-28 wpis 30-07-2011 T811BNA063/3178
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
Motorniczy ma możliwość korekcji zapowiedzi, ale jest to syzyfowa robota, póki ZTM nie przeliczy ponownie odległości międzyprzystankowej z dokładnością do metra.Tranzystor pisze:Czy w Swingach motorniczy ma możliwość ustawienia odpowiednio zapowiedzi przystanków? Bo np. dziś na Kole zapowiedzi przeleciały na Radiową, i na Maryninie ustawiły się odpowiednio. Albo w środku trasy zapowiedzi zaczynają lecieć od początku trasy.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26915
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Powiem tak - swego czasu chciałem zrobić kontrolę priorytetów na Al. Reymonta. Motorowi odpytani - że nie wykrywa solówek, że wyjazdy z R-4 rano 10-minutowe korki tworzą itd.
Więc pytam centrali - czy są jakieś skargi, odpisy, interwencje. Nic! Ale czemu się dziwić - parę lat temu przez cały dzień nie był w ogóle przydzielany sygnał dla tramwajów na Dworcu Centralnym w relacji N-S. Łącznie 10, 16, 17, 19 i 33 miało pewnie z 90 brygad, na których jeździło pod 200 motorowych. Wiecie, ile było skarg na brak pałki?
Więc pytam centrali - czy są jakieś skargi, odpisy, interwencje. Nic! Ale czemu się dziwić - parę lat temu przez cały dzień nie był w ogóle przydzielany sygnał dla tramwajów na Dworcu Centralnym w relacji N-S. Łącznie 10, 16, 17, 19 i 33 miało pewnie z 90 brygad, na których jeździło pod 200 motorowych. Wiecie, ile było skarg na brak pałki?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Kurdę. Wszyscy wiedzą, ale nikt nic nie robi, bo oficjalnie nie wie nikt. I gwarancja się skończy i wszystkie przeróbki TW swoimi środkami będzie musiało robić?MeWa pisze:co z tego, skoro w TW "nie stwierdzono dotychczas przypadku opisanej nieprawidłowości", polegającej na niezsynchronizowaniu zapowiedzi ze stanem faktycznym...
Czy ktoś widział gdzieś w Polsce na prawdę dobrze działającą informację pasażerską? Ja jeszcze nie...