120Na SWING

Moderatorzy: JacekM, Dantte

piter67
Posty: 7
Rejestracja: 06 maja 2010, 2:21

Post autor: piter67 » 08 sie 2011, 22:32

Czy ktos wie kiedy przyszly 3138 i 3178 ? Na TW w aktualnosciach gdzies im to wypadlo:) Z gory dziekuje.

Tranzystor

Post autor: Tranzystor » 08 sie 2011, 22:46

piter67 pisze:Czy ktos wie kidy przyszly 3138 i 3178 ? Na TW w aktualnosciach gdzies im to wypadlo:) Z gory dziekuje.
3138 doszedł 28 listopada ubiegłego roku :D

beni
Posty: 2754
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 09 sie 2011, 4:38

Wyciąg z rozpiski:

60/27 Wa-wa 2010-11-23 wpis 25-11-2010 T811BNA023/3138

124/91 Wa-wa 2011-07-28 wpis 30-07-2011 T811BNA063/3178
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

piter67
Posty: 7
Rejestracja: 06 maja 2010, 2:21

Post autor: piter67 » 09 sie 2011, 17:20

Beni dzieki wielkie. Nie wiem co oznaczaja Twoje skroty 60/27 i 124/91ale dzieki za info. 3138 to 23 swing w Wawie a wiec ... 124 to chyba do dostarczenia , 91 to chyba ogolem wyprodukowane swingi... Nie moge polapac sie w Twoich skrotach:)

beni
Posty: 2754
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 09 sie 2011, 17:25

60 tramwaj opuszczający fabrykę i 27 Swing
W drugim przypadku tak samo.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

piter67
Posty: 7
Rejestracja: 06 maja 2010, 2:21

Post autor: piter67 » 09 sie 2011, 17:32

Beni, Bydgoszcz jest aktualna ? Kiedy ma byc realizowana?

Tranzystor

Post autor: Tranzystor » 09 sie 2011, 20:18

Czy w Swingach motorniczy ma możliwość ustawienia odpowiednio zapowiedzi przystanków? Bo np. dziś na Kole zapowiedzi przeleciały na Radiową, i na Maryninie ustawiły się odpowiednio. Albo w środku trasy zapowiedzi zaczynają lecieć od początku trasy.

Lonik
Posty: 491
Rejestracja: 30 cze 2010, 16:34
Lokalizacja: Otwock

Post autor: Lonik » 09 sie 2011, 20:49

Tranzystor pisze:Czy w Swingach motorniczy ma możliwość ustawienia odpowiednio zapowiedzi przystanków? Bo np. dziś na Kole zapowiedzi przeleciały na Radiową, i na Maryninie ustawiły się odpowiednio. Albo w środku trasy zapowiedzi zaczynają lecieć od początku trasy.
Motorniczy ma możliwość korekcji zapowiedzi, ale jest to syzyfowa robota, póki ZTM nie przeliczy ponownie odległości międzyprzystankowej z dokładnością do metra.

istvanek
Posty: 65
Rejestracja: 23 lis 2006, 22:05
Lokalizacja: W-wa Ndw

Post autor: istvanek » 10 sie 2011, 12:43

Lonik pisze:ZTM nie przeliczy ponownie odległości międzyprzystankowej z dokładnością do metra.
Za podanie prawidłowych odległości międzyprzystankowych na sieci TW zgodnie z umową odpowiedzialne są TW.

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 10 sie 2011, 16:20

co z tego, skoro w TW "nie stwierdzono dotychczas przypadku opisanej nieprawidłowości", polegającej na niezsynchronizowaniu zapowiedzi ze stanem faktycznym...
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
Pingwin
(2525)
Posty: 662
Rejestracja: 23 sty 2006, 11:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Pingwin » 11 sie 2011, 21:00

MeWa pisze:co z tego, skoro w TW "nie stwierdzono dotychczas przypadku opisanej nieprawidłowości", polegającej na niezsynchronizowaniu zapowiedzi ze stanem faktycznym...
No błagam jest to notoryczne. ale oczywiście motorowych pewnie mało to interesuje, nie odpisują wiec i TW nie wie ](*,) ](*,) ](*,)

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26914
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 11 sie 2011, 22:28

Powiem tak - swego czasu chciałem zrobić kontrolę priorytetów na Al. Reymonta. Motorowi odpytani - że nie wykrywa solówek, że wyjazdy z R-4 rano 10-minutowe korki tworzą itd.

Więc pytam centrali - czy są jakieś skargi, odpisy, interwencje. Nic! Ale czemu się dziwić - parę lat temu przez cały dzień nie był w ogóle przydzielany sygnał dla tramwajów na Dworcu Centralnym w relacji N-S. Łącznie 10, 16, 17, 19 i 33 miało pewnie z 90 brygad, na których jeździło pod 200 motorowych. Wiecie, ile było skarg na brak pałki?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 11 sie 2011, 22:32

Glonojad pisze: Wiecie, ile było skarg na brak pałki?
Mniej niż zero. Czyli w ogóle...

fraktal
Posty: 5654
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 11 sie 2011, 22:34

Może się po prostu boją, bo myślą, że jak zgłoszą oficjalnie, to się komuś narażą. Do mnie docierają takie ploty na temat TW, z których wynika, że na przykład kierowcy w MZA mają raj w porównaniu z nimi. Może to tylko plotki zresztą, ale siła plotki jest czasem ogromna.

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 12 sie 2011, 10:09

MeWa pisze:co z tego, skoro w TW "nie stwierdzono dotychczas przypadku opisanej nieprawidłowości", polegającej na niezsynchronizowaniu zapowiedzi ze stanem faktycznym...
Kurdę. Wszyscy wiedzą, ale nikt nic nie robi, bo oficjalnie nie wie nikt. I gwarancja się skończy i wszystkie przeróbki TW swoimi środkami będzie musiało robić?

Czy ktoś widział gdzieś w Polsce na prawdę dobrze działającą informację pasażerską? Ja jeszcze nie...

ODPOWIEDZ