Bujać to my.Fort Radiowo pisze:107 ma full zapełnienie na swoich SU10 i nawet SU12 i to właśnie w rejonie Stegny- Legia Stadion.
422, 501 i 519
Moderator: Wiliam
Tak czytam tą biegunkę pomysłów i nie wiadomo śmiać się czy płakać.
Ale zacznijmy od tego:
Co do 519 zgoda.
107 - a wiesz w ogóle czemu ten autobus krańcuje na Stegnach? Odpowiem Ci - ponieważ na odcinku, na którym linia ta realizuje swoje zadania krańca nie było. Piaseczyńska już nie istnieje, Chełmska przy dawnej zajezdni z jakichś powodów nie przeszła (zresztą omijałaby wówczas te kilka przystanków na samej Chełmskiej).
130 nie omija ważnych przystanków w rejonie DWC. Jego powinno tam nie być.
W związku z tym że Twoja diagnoza jest błędna to i rozwiązania do niczego.
107 Powsin (co 12, czyli tyle co 519) - Esperanto. Powiedz mi chłopie, jak Ty sobie wyobrażasz podstawową linię z Marszałkowskiej na Sobieskiego na dwunastometrowcach? Pasażerowie na dachu? Poza tym co to w ogóle za pomysł ciągnięcia linii jeszcze dalej?
130 czyli z jednej strony 519 wydłużamy, z drugiej skracamy - sztuka dla sztuki?
E-1 powiedz mi, czy naprawdę uważasz że jak wymyślisz ominięcie Dolnej to tworzysz jakąś wartość dodaną?
W rezultacie zamiast 422, 501 i 519 obsługujące krańce Powsin, Stegny, ŚOB mamy 107, 130, 501 i E-1 obsługujące Powsin, Wilanów, ŚOB i Stegny. To NIC nie zmienia poza zwiększeniem burdelu i wkurwem pasażerów na dachu 107 (jeśli chcesz "racjonalizować" tabor do Powsina).
119 - Mokotów odpowiada Ci przyjaźnie "wsadź sobie to w dupę" natomiast regularne 107 zmieniamy na dużo mniej regularne od strony zachodniej 159. Same korzyści. No i nic nie zakrańcujesz przy Kierbedzia, więc "krótkie 2xx" robi się 2xx Stegny - Czerniakowska - Pl. Zawiszy. Baaaardzo fajne.
Ogółem - do kosza.
I jeszcze uwagi:
107 problem bo puste na Sobieskiego. Ktoś, kto to pisze to chyba właśnie się urwał z choinki. Przecież już tworząc 107 z góry wiadomo było że na Sobieskiego będzie puste ale celowo miało jeździć te 8 przystanków bo NIE MA GDZIE ZAKRAŃCOWAĆ w rejonie Chełmskiej.
52 se ne vrati - tych pętli już nie ma, kończenie 159 na Zawiszy raczej tylko może zaszkodzić (urwanie dalszego potoku). Korki były, są i będą, szczególnie w rejonie budowy metra. Po powstaniu miliona różnych dowozówek na Daszyńskiego uważam że 159 zwiększy znacząco swoje napełnienie.
Że 519 i 501 jest problemem na DWC. Ile stanowisk zajmują obecnie obie te linie? DWA. Ile autobusów zmieści się na dwóch połączonych stanowiskach na DWC? TRZY. Powinno wystarczyć. Jakie linie powinny być zabierane z odcinka MDM - DWC? Takie, które łączą odległe krańce miasta ciągami tranzytowymi. Czy Śródmieście i Dolny Mokotów to odległy kraniec miasta? NIE. Ile przesiadek fundujesz pasażerom z Dolnego Mokotowa czyli dzielnicy odległej od DWC o 4 km w linii prostej? DWIE. Siadaj, pała, nie odrobiłeś lekcji Jasiu.
Ogółem - ogarnijcie się najpierw a potem piszcie cokolwiek, byle z sensem.
Ale zacznijmy od tego:
Może Ty nie jesteś cwelem człowiekiem tylko kosmitą, wali mnie to. Ale jak masz jakiś problem, frustrację, to forum nie jest miejscem wylewania ich w postaci pisania co ślina na język przyniesie.195 pisze:ZTM w moich oczach traci, bo przez to ze sa te reformy i te cwele ludzie ktorzy nie maja zielonego pojecia o komunikacji wpieprzaja sie w zmienianie tras i powstaje gowno!
Otóż Twoja diagnoza jest w większości bzdurą. 422 nie jeździ za rzadko dla Miasteczka póki co i nie ma za długiej trasy - nie da rady wszystkiego zakrańcować w Centrum i nie ma to zresztą sensu.Pan Piotr pisze:Po przeczytaniu postów z tego tematu nasuwa się taka myśl. Że problemem poza:
422 ( kursuje tylko w dni robocze i za rzadko do Miasteczka Wilanów, a trasa za długa )
519 ( niepotrzebne przeguby w Powsinie )
107 ( pustawe na odc. Stegny - Chełmska, bo bezsensowny dojazd do Centrum z perspektywy Stegien, a do Sielc szybciej 187 ) i
130 ( omija ważne przystanki w rejonie DWC )
Co do 519 zgoda.
107 - a wiesz w ogóle czemu ten autobus krańcuje na Stegnach? Odpowiem Ci - ponieważ na odcinku, na którym linia ta realizuje swoje zadania krańca nie było. Piaseczyńska już nie istnieje, Chełmska przy dawnej zajezdni z jakichś powodów nie przeszła (zresztą omijałaby wówczas te kilka przystanków na samej Chełmskiej).
130 nie omija ważnych przystanków w rejonie DWC. Jego powinno tam nie być.
W związku z tym że Twoja diagnoza jest błędna to i rozwiązania do niczego.
107 Powsin (co 12, czyli tyle co 519) - Esperanto. Powiedz mi chłopie, jak Ty sobie wyobrażasz podstawową linię z Marszałkowskiej na Sobieskiego na dwunastometrowcach? Pasażerowie na dachu? Poza tym co to w ogóle za pomysł ciągnięcia linii jeszcze dalej?
130 czyli z jednej strony 519 wydłużamy, z drugiej skracamy - sztuka dla sztuki?
E-1 powiedz mi, czy naprawdę uważasz że jak wymyślisz ominięcie Dolnej to tworzysz jakąś wartość dodaną?
W rezultacie zamiast 422, 501 i 519 obsługujące krańce Powsin, Stegny, ŚOB mamy 107, 130, 501 i E-1 obsługujące Powsin, Wilanów, ŚOB i Stegny. To NIC nie zmienia poza zwiększeniem burdelu i wkurwem pasażerów na dachu 107 (jeśli chcesz "racjonalizować" tabor do Powsina).
119 - Mokotów odpowiada Ci przyjaźnie "wsadź sobie to w dupę" natomiast regularne 107 zmieniamy na dużo mniej regularne od strony zachodniej 159. Same korzyści. No i nic nie zakrańcujesz przy Kierbedzia, więc "krótkie 2xx" robi się 2xx Stegny - Czerniakowska - Pl. Zawiszy. Baaaardzo fajne.
Ogółem - do kosza.
I jeszcze uwagi:
107 problem bo puste na Sobieskiego. Ktoś, kto to pisze to chyba właśnie się urwał z choinki. Przecież już tworząc 107 z góry wiadomo było że na Sobieskiego będzie puste ale celowo miało jeździć te 8 przystanków bo NIE MA GDZIE ZAKRAŃCOWAĆ w rejonie Chełmskiej.
52 se ne vrati - tych pętli już nie ma, kończenie 159 na Zawiszy raczej tylko może zaszkodzić (urwanie dalszego potoku). Korki były, są i będą, szczególnie w rejonie budowy metra. Po powstaniu miliona różnych dowozówek na Daszyńskiego uważam że 159 zwiększy znacząco swoje napełnienie.
Że 519 i 501 jest problemem na DWC. Ile stanowisk zajmują obecnie obie te linie? DWA. Ile autobusów zmieści się na dwóch połączonych stanowiskach na DWC? TRZY. Powinno wystarczyć. Jakie linie powinny być zabierane z odcinka MDM - DWC? Takie, które łączą odległe krańce miasta ciągami tranzytowymi. Czy Śródmieście i Dolny Mokotów to odległy kraniec miasta? NIE. Ile przesiadek fundujesz pasażerom z Dolnego Mokotowa czyli dzielnicy odległej od DWC o 4 km w linii prostej? DWIE. Siadaj, pała, nie odrobiłeś lekcji Jasiu.
Ogółem - ogarnijcie się najpierw a potem piszcie cokolwiek, byle z sensem.
Bardzo interesujące to wszystko...Kraniec "KIERBEDZIA" też nie istnieje ?Zebra pisze:107 - a wiesz w ogóle czemu ten autobus krańcuje na Stegnach? Odpowiem Ci - ponieważ na odcinku, na którym linia ta realizuje swoje zadania krańca nie było. Piaseczyńska już nie istnieje, Chełmska przy dawnej zajezdni z jakichś powodów nie przeszła (zresztą omijałaby wówczas te kilka przystanków na samej Chełmskiej).
Linia 155: 1966-2011
155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)
WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.
155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)
WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.
To może ja napisze moje wypociny.
107 od Chełmskiej po trasie 195 do Natolina.
119 przez Dolna
172 Stegny
130 + 501 + 519 519 Dw. Centralny - Wilanów ( po trasie 519 )
239 Wilanowska - Powsin
195 Kasacja
107 od Chełmskiej po trasie 195 do Natolina.
119 przez Dolna
172 Stegny
130 + 501 + 519 519 Dw. Centralny - Wilanów ( po trasie 519 )
239 Wilanowska - Powsin
195 Kasacja
The fire, baby. It'll burn us both. There's no place in this world for our kind of fire. My warrior woman. My Valkyrie. You'll always be mine.
Always
...and never.
Always
...and never.
-
- (XXXX)
- Posty: 865
- Rejestracja: 26 sie 2007, 18:42
- Lokalizacja: Warszawski Uniwersytet Medyczny
Może trochę grzeczniej?Zebra pisze:Tak czytam tą biegunkę pomysłów i nie wiadomo śmiać się czy płakać.
Ale zacznijmy od tego:Może Ty nie jesteś cwelem człowiekiem tylko kosmitą, wali mnie to. Ale jak masz jakiś problem, frustrację, to forum nie jest miejscem wylewania ich w postaci pisania co ślina na język przyniesie.195 pisze:ZTM w moich oczach traci, bo przez to ze sa te reformy i te cwele ludzie ktorzy nie maja zielonego pojecia o komunikacji wpieprzaja sie w zmienianie tras i powstaje gowno!
Tak, tylko z Czerniakowskiej na Chełmską ludzie zasadniczo jeżdżą 141 co 8-15 min., dalej na trasie 107 jest ROZBRAT, WIEJSKA, a z PIĘKNEJ to już na Chełmską są autobusy kursujące Traktem tj. przystanek DOLNA lub CHEŁMSKA ( 116,166,195,503 // 180 ).Zebra pisze:Otóż Twoja diagnoza jest w większości bzdurą. 422 nie jeździ za rzadko dla Miasteczka póki co i nie ma za długiej trasy - nie da rady wszystkiego zakrańcować w Centrum i nie ma to zresztą sensu.Pan Piotr pisze:Po przeczytaniu postów z tego tematu nasuwa się taka myśl. Że problemem poza:
422 ( kursuje tylko w dni robocze i za rzadko do Miasteczka Wilanów, a trasa za długa )
519 ( niepotrzebne przeguby w Powsinie )
107 ( pustawe na odc. Stegny - Chełmska, bo bezsensowny dojazd do Centrum z perspektywy Stegien, a do Sielc szybciej 187 ) i
130 ( omija ważne przystanki w rejonie DWC )
Co do 519 zgoda.
107 - a wiesz w ogóle czemu ten autobus krańcuje na Stegnach? Odpowiem Ci - ponieważ na odcinku, na którym linia ta realizuje swoje zadania krańca nie było. Piaseczyńska już nie istnieje, Chełmska przy dawnej zajezdni z jakichś powodów nie przeszła (zresztą omijałaby wówczas te kilka przystanków na samej Chełmskiej).
130 nie omija ważnych przystanków w rejonie DWC. Jego powinno tam nie być.
Co do 422 to nie wiem czy sytuację, w której linia się czasami spóźnia po kilkadziesiąt minut, przy częstotliwości 20 minut, uważasz za optymalną. Wg. mnie takowa nie jest.
Zebra pisze: W związku z tym że Twoja diagnoza jest błędna to i rozwiązania do niczego.
107 Powsin (co 12, czyli tyle co 519) - Esperanto. Powiedz mi chłopie, jak Ty sobie wyobrażasz podstawową linię z Marszałkowskiej na Sobieskiego na dwunastometrowcach? Pasażerowie na dachu? Poza tym co to w ogóle za pomysł ciągnięcia linii jeszcze dalej?
Nie wyobrażam sobie, bo nie byłaby to podstawowa linia z Marszałkowskiej na Sobieskiego.
W projekcie jest wyraźnie mowa o przegubowym 130 z ŚOB przez Centrum do CH Blue City, co przy okazji by poprawiło sytuację na zatłoczonym odcinku: Centrum-RZS.
Co do taboru 12-metrowego na odcinku: Wilanów - Powsin to taki jest wystarczający.
Z jednej strony 519 ma słabą frekwencję, więc warto skrócić, z drugiej przy okazji wydłużając linię o kilka przystanków, z czego dużą część BUS-PASEM dałoby się załatwić inną komunikacyjną potrzebęZebra pisze: 130 czyli z jednej strony 519 wydłużamy, z drugiej skracamy - sztuka dla sztuki?
Zmienia się, bo eliminujemy słabe, długie i spóźniające się 422, wycofujemy przeguby z Powsina. Tabor na samym Sobieskiego pozostałby bez zmian. Poza tym zniknęłaby pustawa dotychczasowa wersja 107 na Sobieskiego.Zebra pisze: E-1 powiedz mi, czy naprawdę uważasz że jak wymyślisz ominięcie Dolnej to tworzysz jakąś wartość dodaną?
W rezultacie zamiast 422, 501 i 519 obsługujące krańce Powsin, Stegny, ŚOB mamy 107, 130, 501 i E-1 obsługujące Powsin, Wilanów, ŚOB i Stegny. To NIC nie zmienia poza zwiększeniem burdelu i wkurwem pasażerów na dachu 107 (jeśli chcesz "racjonalizować" tabor do Powsina).
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36836
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
To akurat sam już kiedyś proponowałem (przy silnym 195 po ursynowskiej trasie 503)
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
A to do kogo piszesz?Pan Piotr pisze:Może trochę grzeczniej?Zebra pisze:Tak czytam tą biegunkę pomysłów i nie wiadomo śmiać się czy płakać.
Ale zacznijmy od tego: Może Ty nie jesteś cwelem człowiekiem tylko kosmitą, wali mnie to. Ale jak masz jakiś problem, frustrację, to forum nie jest miejscem wylewania ich w postaci pisania co ślina na język przyniesie.
Bo sens 107 kończy się przy Gagarina względnie przy Chełmskiej i tam powinny te autobusy powiedzmy że krańcować (sam jestem gorącym zwolennikiem wysłania ich na Siekierki). Nie należy oczekiwać, żeby na dwóch końcowych przystankach sensownej części trasy autobus jechał pełen. Kolejna sprawa - nikt przy zdrowych zmysłach nie będzie jechał z Pięknej na Chełmską przez Ujazdów chyba że jest osobą niepełnosprawną i łatwiej mu wsiąść w 107 na rogu niż iść kilkaset metrów do PTK lub Rozdroża. Nie wiem co chcesz udowodnić tym argumentem - 107 na górze nie jest po to, żeby być alternatywą dla linii jadących Alejami Ujazdowskimi.Pan Piotr pisze:Tak, tylko z Czerniakowskiej na Chełmską ludzie zasadniczo jeżdżą 141 co 8-15 min., dalej na trasie 107 jest ROZBRAT, WIEJSKA, a z PIĘKNEJ to już na Chełmską są autobusy kursujące Traktem tj. przystanek DOLNA lub CHEŁMSKA ( 116,166,195,503 // 180 ).Zebra pisze:Otóż Twoja diagnoza jest w większości bzdurą. 422 nie jeździ za rzadko dla Miasteczka póki co i nie ma za długiej trasy - nie da rady wszystkiego zakrańcować w Centrum i nie ma to zresztą sensu.
Co do 519 zgoda.
107 - a wiesz w ogóle czemu ten autobus krańcuje na Stegnach? Odpowiem Ci - ponieważ na odcinku, na którym linia ta realizuje swoje zadania krańca nie było. Piaseczyńska już nie istnieje, Chełmska przy dawnej zajezdni z jakichś powodów nie przeszła (zresztą omijałaby wówczas te kilka przystanków na samej Chełmskiej).
130 nie omija ważnych przystanków w rejonie DWC. Jego powinno tam nie być.
1) Nie ruszysz jej z części wolskiej, skąd poleciało 506.Pan Piotr pisze:Co do 422 to nie wiem czy sytuację, w której linia się czasami spóźnia po kilkadziesiąt minut, przy częstotliwości 20 minut, uważasz za optymalną. Wg. mnie takowa nie jest.
2) Nie wiem kiedy masz kilkudziesięciominutowe dziury.
3) Nie przetniesz tej linii na pół w centrum bo nie ma gdzie zakrańcować.
4) Zastąpienie jej 159 na odcinku wolskim nie przejdzie.
Ale OK, mieszkam w MW więc mi to rybka, jak ktoś chce mi fundować silniejszą linię zamiast 422 to świetnie.
Uważam że pchanie linii z Wilanowa przez Al. Jerozolimskie do RZS to nie jest dobry pomysł, szczególnie, jeśli prowadzi to do mnożenia bytów. A prowadzi zgodnie z Twoimi pomysłami: 107 prosto Marszałkowską na 12 metrach, 130 w lewo i może w takcie ze 158? Do tego 501 i jeszcze kawałek dalej E-1. Tak jak napisałem w poście inicjującym wątek - mamy problem trzech dublujących się linii, Ty robisz z niego problem pięciu (107, 130, 501, E-1 plus w bonusie 130/158). Ja uważam że likwidacja kursów skróconych 501 była krokiem w dobrym kierunku. Aczkolwiek przyznaję, pomysł żeby wzmocnić Al. Jerozolimskie czymś z tego kierunku jest do rozważenia o czym dalej.Pan Piotr pisze:W projekcie jest wyraźnie mowa o przegubowym 130 z ŚOB przez Centrum do CH Blue City, co przy okazji by poprawiło sytuację na zatłoczonym odcinku: Centrum-RZS.
Co do taboru 12-metrowego na odcinku: Wilanów - Powsin to taki jest wystarczający.
Jest prostsza wersja:Pan Piotr pisze:Zmienia się, bo eliminujemy słabe, długie i spóźniające się 422, wycofujemy przeguby z Powsina. Tabor na samym Sobieskiego pozostałby bez zmian. Poza tym zniknęłaby pustawa dotychczasowa wersja 107 na Sobieskiego.
130 Powsin - Sobieskiego - Dolna - Al. Niepodległości - trasa 167 - Blue City
501 1xx Stegny - DWC - RZS
519 DWC - Wilanów.
422: Osobiście wyciągnął bym 116 do MW co by załatwiło cały problem, 422 wówczas przestaje być potrzebne na południu. Połączenie Pałacu w Wilanowie z Traktem zapewni 180.
Niestety jest tutaj maluśki problem - czy Powsin z proboszczem na czele zaakceptuje 130.
-
- Posty: 1767
- Rejestracja: 08 sty 2009, 9:03
- Lokalizacja: Warszawa-Ursynów (Zachodni)
I nie jest to glupia propozycja, bo laczymy dwie linie w jedna, z ktorych obcinamy najmniej obciazane odcinki amen.Bastian pisze:To akurat sam już kiedyś proponowałem (przy silnym 195 po ursynowskiej trasie 503)
Domino2001 pisze: Nominacja do działu "Humor"
Ech...chester pisze:Jezusmaryja, chłopie nie poć się już więcej.
The fire, baby. It'll burn us both. There's no place in this world for our kind of fire. My warrior woman. My Valkyrie. You'll always be mine.
Always
...and never.
Always
...and never.
Zaraz - robisz linię 107 po trasie Esperanto - Natolin Północny, przez Bankowy, Piękną, Czerniakowską, Dolną, Sobieskiego, Dolinę S., a następnie te wszystkie wywijasy, które na Ursynowie robi 195 (a jest to tu jedna z bardziej wywiniętych na spółkę ze 136 linii) zamiast 195? Bo tak oryginalnie napisałeś (107 od Chełmskiej po trasie 195, a 195 do kasacji). Pytanie tylko znów (podobnie jak przy niedawnej propozycji 107) - po CeHa Ursynowowi linia kręcąca się jak gówno w przeręblu po Warszawie? Chyba nie po to, by na Plac Bankowy dojechać? 195 ma jakiś sens - jest linią na Trakt. A 107 ma być linią tak naprawdę dokąd? Aby sobie do PR III dojechać? (gdy tak naprawdę są dużo szybsze sposoby).groov pisze:I nie jest to glupia propozycja, bo laczymy dwie linie w jedna, z ktorych obcinamy najmniej obciazane odcinki amen.Bastian pisze:To akurat sam już kiedyś proponowałem (przy silnym 195 po ursynowskiej trasie 503)
Powiedz mi dalej, gdzie Ty obcinasz "najmniej obciążone odcinki" w 107 i 195, skoro pierwszą WYDŁUŻASZ, a drugiej odrąbujesz praktycznie odcinek Dolna - Pl. Piłsudskiego, czyli core destynacji tej linii?
Dlaczego pieprzone pierożki są dobre, a pieprzone życie już nie? (B. Schaeffer)
Historia uczy jednego - nigdy nikogo niczego nie nauczyła.
Historia uczy jednego - nigdy nikogo niczego nie nauczyła.