Kolej w aglomeracji warszawskiej
Moderator: JacekM
1) nie wszystko się mieści na średnicy
2) pociągi przyspieszone (niektóre) - celowo omijające przystanki podmiejskie.
I tak z tych pociągów często korzysta masa ludzi (choćby z tego Flirta przyspieszonego) którym nie przeszkadza obecność tych pociągów na DC, a wręcz przeciwnie, czasem pomaga (np jak ktoś wysiada na przystankach bliżej JP2).
2) pociągi przyspieszone (niektóre) - celowo omijające przystanki podmiejskie.
I tak z tych pociągów często korzysta masa ludzi (choćby z tego Flirta przyspieszonego) którym nie przeszkadza obecność tych pociągów na DC, a wręcz przeciwnie, czasem pomaga (np jak ktoś wysiada na przystankach bliżej JP2).
Pociągi na lotnisko im. F . Chopina będą na
początku kursować średnio co 15 minut, a nie co 10 . Do tego co czwarty
będzie należał do Kolei Mazowieckich.
http://www.rynek-kolejowy.pl/27529/Poci ... adrans.htm
początku kursować średnio co 15 minut, a nie co 10 . Do tego co czwarty
będzie należał do Kolei Mazowieckich.
http://www.rynek-kolejowy.pl/27529/Poci ... adrans.htm
"tylko" co kwadrans? Chyba ktoś na głowę upadł. Już teraz 175 co 10 minut odjeżdża z MPL z garstką pasażerów - pociąg wystarczyłby tu spokojnie co 20 min. (rzadsza częstotliwość mogłaby już odstraszać...). Ciekawe jak w tym układzie wypadnie częstotliwość na linii radomskiej i czy te dwie odnogi będą miały jakiś sensowny takt.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26930
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Przypominam, że nie mówimy o jednej linii, lecz o trzech w co najmniej dwóch relacjach. To już będzie de facto co 30 (i to przy dobrej koordynacji Skmki legionowskiej z kiblem legionowskim, co może PLK przerosnąć) czyli właśnie częstotliwość odstraszająca.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Myślę, że z Okęcia pociągi mogłyby kursować nawet co 5 minut ale... do Zachodniego. Dalej jest zapchana średnica. Jestem ciekaw które pociągi mogłyby zostać wyrzucone ze podmiejskiej średnicówki by dać miejsce połączeniom z Okęcia. A i jeszcze jedno - pan Sz. pewnie by chciał więcej pociągów bo to pieniądze od przewoźników ale nie ma na nie miejsca.
Co 30/60/120? Chyba w mieście nie o taką częstotliwość chodzi.jasiu pisze:Zgoda, tylko że Służewiec i Żwirki będą miały oprócz tego pociągi z Piaseczna.fik pisze:Przecież to nie MPL zapewni większość pasażerów, tylko Służewiec i Żwirki.
Dlaczego pieprzone pierożki są dobre, a pieprzone życie już nie? (B. Schaeffer)
Historia uczy jednego - nigdy nikogo niczego nie nauczyła.
Historia uczy jednego - nigdy nikogo niczego nie nauczyła.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26930
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Znaczy te, o których nie wiadomo, kiedy przyjadą, na który peron, na jakich stacjach (w sensie handlowym ) się zatrzymują a 10-minutowych spóźnień i tak się nawet nie zapowiada?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.