Echa objazdĂłw linii na Andersa...

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Don Vito
Posty: 119
Rejestracja: 12 sty 2011, 10:52
Lokalizacja: Wa-wa Ursus
Kontakt:

Post autor: Don Vito » 23 lip 2011, 0:04

fraktal pisze:Myślałem, że użyjesz innego argumentu - że z tamtego przystanku, który był na dole łatwiej byłoby się dostać do metra. Bo jeśli o korki to Słomińskiego nie lepsza, lecz gorsza, sam pamiętam jak w korku tam nieraz stałem.
Ja nie mówię żeby tam przystanek był tylko żeby sobie zjeżdżał i ewentualnie stawał na żądanie tam gdzie kiedyś były przystanki za wiaduktem (na wysokości dawnych przystanków tramwajowych nie pamiętam jak się nazywał ten zespół przystankowy) a tak normalnie na górze tak jak teraz.

PS. A tam korki nie tworzyły się przez zmienioną organizacje ruchu podczas budowy? Obecnie zjeżdżając z wiaduktu na dół jechałem bez korków.
Linie do którymi podróżuje:
1, 2, 4, 6, 15, 17, 22, 23, 24, 26, 27, 28, 33, 35, 78, 103, 112, 114, 121, 122, 129, 177, 180, 184, 187, 191, 401, 409, 517, N01, N02, N35, N41, N43, N85, N91

wlv
Posty: 47
Rejestracja: 28 cze 2011, 20:38

Post autor: wlv » 23 lip 2011, 2:46

Don Vito pisze:157 po staremu przez Gdańską
Wszystko co jedzie pagórkami Górnego Marymontu tylko w celu obsługi 1 słupka przystankowego+1 wiaty będzie muchowozem, pakowanie tam linii zabierającej z Potoku pasażerów na samiutkie południe Żoliborza i Muranów nie ma swnsu. 157 przy złej koordynacji ze 116/niepunktualności jechałoby prawie puste do okolic Smoczej. Inne rozwiązania:
(i) dajemy sobie spokój ze zbiorkomem na Gdańskiej-Hłaski vel MPT ajentem na linii Metro Marymont-Gwiaźdista ;) :D
(ii) kręcimy potwora LIVE: 110: Cm. Północny-...-Słowackiego-Gdańska-Hłaski-Lektykarska-Podleśna-Klaudyny-...-Pl. Wilsona-Al. WP-...-Rondo Radosława/CH Arkadia. Mamy coś co nie jest tragicznym muchowozem.
tatra pisze:181 jest zbędne .121 to 4 brygadyktóre wożą muchy
Można zawsze 122 zapętlić na Wilsona, Gwiaździstą puścić 185+321(i napełnieniowo i socjalnie ten układ z autobusem na wschodnie Bielany, Wrzeciono, Wawrzyszew, Chomiczówkę na ZP GWIAŹDZISTA I KLAUDYNY jest potrzebny), a 181 zostawić tak jak jest z dokładnością do rozkładu i taboru, poza szczytem przypadkowy pasażer się przesiądzie.
tatra pisze:A tak na przyszłość to jeśli pojedzie tramwaj na Potok (te 2 przystanki do Wilsona wożił muchy)
Utrzymywanie infry tramwajowej do Potoku bez przedłużenia na Rudę(czyli pożenienia dowozów do metra z bezpośrednim połączeniem do Centrum dla większej ilości pasażerów) w epoce św. :mewa: nie ma najmniejszego sensu.
tatra pisze:to 4 linie autobusowe na tej trasie to zgroza.
Na jakiej trasie? Według kontekstu chodzi o Żoliborz-Muranów, co jest oczywiście absurdalne. 8-( Marymont-Żoliborz? To raczej zgroza urojona. (-X =; (-(

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8461
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 23 lip 2011, 10:39

Don Vito pisze:a nie mówię żeby tam przystanek był tylko żeby sobie zjeżdżał i ewentualnie stawał na żądanie tam gdzie kiedyś były przystanki za wiaduktem
Dla jednego przystanku, na którym i tak nikt nie wsiadał, chcesz upupić połączenie Bielany/Żoliborz - Centrum? Jeśli 116 ma do siebie przekonać pasażerów metra, to musi przejeżdżać jak najszybciej.
pawcio pisze:A tam nie ma po prawej stronie na torowisku obszaru wyłączonego z ruchu, po którym takie 116 da się objechać?
Biję się w piersi. Skrzyżowanie wygląda tak:
Obrazek
Samochody omijają 116 przez kostkę i torowisko, ale nie jest to najrówniejsza powierzchnia jaką widziałem ;)

Awatar użytkownika
Don Vito
Posty: 119
Rejestracja: 12 sty 2011, 10:52
Lokalizacja: Wa-wa Ursus
Kontakt:

Post autor: Don Vito » 23 lip 2011, 10:43

person pisze:Dla jednego przystanku, na którym i tak nikt nie wsiadał, chcesz upupić połączenie Bielany/Żoliborz - Centrum? Jeśli 116 ma do siebie przekonać pasażerów metra, to musi przejeżdżać jak najszybciej.


Napisałem ewentualnie więc może być ale nie musi...
Linie do którymi podróżuje:
1, 2, 4, 6, 15, 17, 22, 23, 24, 26, 27, 28, 33, 35, 78, 103, 112, 114, 121, 122, 129, 177, 180, 184, 187, 191, 401, 409, 517, N01, N02, N35, N41, N43, N85, N91

Awatar użytkownika
Bernard
(MANiak3333)
Posty: 10808
Rejestracja: 09 sie 2006, 21:15
Lokalizacja: Legionowo/Rembertów

Post autor: Bernard » 22 wrz 2011, 23:53

Obrazek

Żoliborz walczy o zlikwidowany przystanek autobusu

- Gdzie mamy teraz wsiadać do autobusów? - denerwują się mieszkańcy Żoliborza po niezapowiedzianej likwidacji przystanku przy ul. gen. Zajączka. Interweniują władze dzielnicy, protestuje nawet Zarząd Transportu Miejskiego.


Przystanek na ul. Mickiewicza jest nową ofiarą ciągnącej się od trzech lat odbudowy pobliskiego wiaduktu przy Dworcu Gdańskim. W zastępstwie wycofanych z niego tramwajów przy ul. gen. Zajączka zatrzymywały się autobusy 116 i 157. Ostatnio przeniesiono je bliżej pl. Inwalidów, bo trwał remont wysepki dla linii tramwajowych. Ta ku zaskoczeniu mieszkańców została jednak wyposażona od strony jezdni w bardzo wysoki krawężnik i odgrodzona solidną barierką. W okolicy gruchnęła wiadomość: autobusy już na ten przystanek nie wrócą.

- Korzystało z nich tak wielu pasażerów, że powinien zostać, nawet gdy w październiku znowu zaczną tędy kursować tramwaje - uważa żoliborski radny PiS Grzegorz Hlebowicz, który wczoraj poprosił o pomoc burmistrza dzielnicy Krzysztofa Buglę (PO). Ten, zdaniem radnego, zaczął już interweniować na własną rękę.Hlebowicz zwraca uwagę, że powstała kuriozalna sytuacja. Po likwidacji przystanku przy ul. gen. Zajączka autobusy jechałyby bez zatrzymywania ponad 1 km (między Dworcem Gdańskim a ul. Mierosławskiego za pl. Inwalidów). Potem dla odmiany zatrzymują się trzykrotnie zaledwie co kilkadziesiąt metrów w okolicach pl. Wilsona i na ul. Słowackiego.

- Zażądaliśmy utrzymania przystanków autobusowych przy ul. gen. Zajączka i wydłużenia ich wysepek do 40 m. Są tam niezbędne - podkreśla rzecznik ZTM Igor Krajnow. Winą obciąża firmę Planeta, która przygotowała wybrakowany projekt organizacji ruchu. Wyjaśnianiem sprawy zajął się Zarząd Miejskich Inwestycji Drogowych, który odpowiada za odbudowę wiaduktu przy Dworcu Gdańskim i przylegającego do niego odcinka ul. Mickiewicza.

Przy okazji rzecznik ZTM potwierdził informacje "Gazety", że oprócz linii 15 (do pętli Marymont-Potok) pojedzie tędy szóstka na nowej trasie z Marymonckiej (od pętli przy AWF) przez most Gdański na Pragę do pętli koło zoo.
http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34 ... obusu.html
102,105,109,115,157,183,500,514,N21,N24,N63,N71,723,731,736,L-9,L10,L11,S2,S3,S9,RL,R2,R9

Awatar użytkownika
ZaciszaniN
Posty: 4434
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
Kontakt:

Post autor: ZaciszaniN » 24 wrz 2011, 1:11

Wytłuszczonym drukiem powinno zostać wyróżnione ostatnie zdanie :P
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 25 paź 2011, 16:33

http://www.ztm.waw.pl/aktualnosci.php?i=566&c=100&l=1
ZTM pisze: Tramwaje wracają na wiadukt przy Dworcu Gdańskim
Obrazek
Dobra wiadomość dla pasażerów podróżujących z Żoliborza do Śródmieścia lub na Pragę. 27 października, po prawie 3-letniej przerwie, tramwaje wjadą na wiadukt w ciągu ul. Andersa. Przywrócony zostanie także ruch tramwajowy na ulicach: Mickiewicza i Słowackiego. Na tory wrócą więc linie 6 i 15.

Z powodu złego stanu wiaduktu przy Dworcu Gdańskim w lutym 2008 r. ograniczono na nim ruch tramwajowy. Wtedy zawieszona została linia 15 (w kwietniu 2008 r. została zlikwidowana). Ograniczenie ruchu niewiele jednak pomogło i w listopadzie tego samego roku ta przeprawa nad torami kolejowymi została ostatecznie zamknięta. Zarówno dla tramwajów, jak i autobusów. Zawieszono wtedy linię 6 a linie: 28 i 36 zostały skierowane na trasy objazdowe.

Autobusy miały jednak nieco więcej „szczęścia”. Gdy nad torami kolejowymi przerzucono konstrukcję tymczasową, od maja 2009 r. kursowały nią linie 116, 157 i N44. I choć ta pierwsza linia, ze względu na wprowadzone ograniczenia tonażowe, jeszcze w tym samym miesiącu została skierowana na trasę objazdową, to pozostałe dwie linie kursowały przez tymczasowy wiadukt aż do kwietnia 2010 r., kiedy rozpoczęła się generalna przebudowa wiaduktu. Przez cały czas przeprawa była niedostępna dla tramwajów.

Ruch autobusowy na wiadukcie został przywrócony ostatecznie w lipcu bieżącego roku. Korzysta z niego ponownie „tercet”: 116, 157 i N44. Na wiadukcie wciąż brakowało tramwajów. Teraz na wiadukt wracają i one. Tym samym przywrócony zostanie ruch tramwajowy na ciągu ulic: Andersa – Mickiewicza oraz na ul. Słowackiego między pl. Wilsona a ul. Popiełuszki.

Ponownie uruchomione zostają linie 6 i 15. Będą kursowały na trasach:

6: TWARDOWSKA - Marymoncka - Słowackiego - Mickiewicza - Andersa - Międzyparkowa - Słomińskiego - most Gdański - Jagiellońska - RATUSZOWA-ZOO

15: MARYMONT POTOK - Mickiewicza - Andersa - Marszałkowska - Nowowiejska - Filtrowa - Grójecka - al. Krakowska - P+R AL. KRAKOWSKA.

W związku z tym, że „piętnastka” będzie dojeżdżała do pętli przy al. Krakowskiej, swoją trasę zmieni linia 35. Zamiast na „PRALKę” będzie dojeżdżała na Wyścigi.

Uruchomione zostaną również przystanki:

05 i 06 DW.GDAŃSKI

03 TEATR KOMEDIA

03 i 04 GEN.ZAJĄCZKA

05 METRO MARYMONT

03 i 04 PL.INWALIDÓW

03 i 04 BOHOMOLCA

10, 11, 12, 13 i 14 PL.WILSONA

03, 04 i 05 MARYMONT-POTOK

02 i 03 TWARDOWSKA
(wytłuszczenie moje)
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Pan Piotr
(XXXX)
Posty: 865
Rejestracja: 26 sie 2007, 18:42
Lokalizacja: Warszawski Uniwersytet Medyczny

Post autor: Pan Piotr » 25 paź 2011, 17:12

A faktem, że 4 i 35 jadą dokładnie o tej samej godzinie w międzyszczycie i w dwuminutowym odstępie w szczycie to jakoś się nie chwalą :P

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7692
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 25 paź 2011, 17:29

Pan Piotr pisze:A faktem, że 4 i 35 jadą dokładnie o tej samej godzinie w międzyszczycie i w dwuminutowym odstępie w szczycie to jakoś się nie chwalą :P
Pan Busman przecież się nie myli.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Tranzystor

Post autor: Tranzystor » 25 paź 2011, 17:31

A nie ma konkretnej daty? Dziś już coś dłubali przy zwrotnicy na Pl. Wilsona, znaczy dobry znak. =D>

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 25 paź 2011, 17:35

Tranzystor pisze:A nie ma konkretnej daty? Dziś już coś dłubali przy zwrotnicy na Pl. Wilsona, znaczy dobry znak. =D>
Jest znana to 27 październik.

Awatar użytkownika
zeus
Posty: 822
Rejestracja: 03 kwie 2008, 20:21

Post autor: zeus » 25 paź 2011, 18:12

A wiadomo czy po zakończeniu remontu estakad nad Trasą Toruńską 16 wróci na Żerań?
N64 DW.Centralny...-Płochocińska-Jana Kazimierza- PKP Nieporęt/Białobrzegi

526 BRÓDNO PODGRODZIE - SZCZĘŚLIWICE

Tak dla budowy parkingów Park & Ride

Awatar użytkownika
Don Vito
Posty: 119
Rejestracja: 12 sty 2011, 10:52
Lokalizacja: Wa-wa Ursus
Kontakt:

Post autor: Don Vito » 25 paź 2011, 18:34

zeus pisze:A wiadomo czy po zakończeniu remontu estakad nad Trasą Toruńską 16 wróci na Żerań?
A co ma wiadukt Andersa do Żerania i Trasy Toruńskiej? To dwa różnie rejony miasta w sumie nijak ze sobą nie powiązane.

A wracając co tematu to dziwni mnie że dopiero od 27 będą tramwaje skoro już jutro wszystko będzie gotowe. Czyżby ktoś zaspał o jutrzejszym otwarciu wiadomo już od wczoraj, a przygotowanie wszystkiego chyba nie będzie trwało aż 48h czy godziny późno wieczorne by nocne nie starczą. Tym bardziej że czasu na przygotowanie wszystkiego było aż nadto. Tylko proszę nie piszcie mi że papierkowe procedury bo mnie szlag trafi.
Linie do którymi podróżuje:
1, 2, 4, 6, 15, 17, 22, 23, 24, 26, 27, 28, 33, 35, 78, 103, 112, 114, 121, 122, 129, 177, 180, 184, 187, 191, 401, 409, 517, N01, N02, N35, N41, N43, N85, N91

Awatar użytkownika
zeus
Posty: 822
Rejestracja: 03 kwie 2008, 20:21

Post autor: zeus » 25 paź 2011, 18:42

Don Vito pisze:A co ma wiadukt Andersa do Żerania i Trasy Toruńskiej? To dwa różnie rejony miasta w sumie nijak ze sobą nie powiązane.
A to, że jak zabrano brygady z 18 w celu przywrócenia 15 i 6 to chyba coś by się należało w zamian. Myślenie naprawdę nie boli
N64 DW.Centralny...-Płochocińska-Jana Kazimierza- PKP Nieporęt/Białobrzegi

526 BRÓDNO PODGRODZIE - SZCZĘŚLIWICE

Tak dla budowy parkingów Park & Ride

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 25 paź 2011, 18:43

To niech Cię trafia. Chciałbym zobaczyć Twoją minę, jakbyś np. był motorniczym i dowiedział się dziś o 22, że nie jedziesz na 7 rano na Okęcie na zmianę, tylko na 5 do zajezdni po wóz. O szczegółach, że trzeb do rozkładów dorobić służby, a do służb - grafiki, nie wspominając.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

ODPOWIEDZ