SKM w Warszawie
Moderator: JacekM
http://www.ztm.waw.pl/bazaS/20110917/S1/TRASY.HTMNxo pisze:Dziś w Otwocku na tablicy SKM wyczytałem ze będa prowadzone jakieś prace na odcinku Falenica Wawer w weekendy 17-18 i 24-25. i ze cześć kursów będzie wycięta ale po wiecej informacji odsyłają na strony www a tam pustka czy ktoś sie orientuje jaki bedzie rozkład SKM / KM
i zanowu profesjonalna informacja w pociągach SKM
Pięknie obklejone szyby z informacja ze od 16.10.2011 zmienia się rozkład S1 i S2 więcej informacji na stronie www.ztm.waw.pl
oczywiście na stronie nic nie ma na ten temat
Pięknie obklejone szyby z informacja ze od 16.10.2011 zmienia się rozkład S1 i S2 więcej informacji na stronie www.ztm.waw.pl
oczywiście na stronie nic nie ma na ten temat
Rozkład linii S-1.ZTM pisze:Pasażerowie Szybkiej Kolei Miejskiej i Kolei Mazowieckich dojeżdżający do centrum Warszawy z Otwocka i Wawra, muszą przygotować się na utrudnienia. 5 listopada rozpoczną się roboty torowe między Falenicą a Wawrem. Na tym odcinku pociągi będą kursowały tylko po jednym torze. Część z nich będzie kursowało na skróconej trasie. Prace zakończą się 17 listopada.
W czasie robót pociągi między Warszawą Falenicą a Warszawą Wawrem będą kursowały tylko po jednym torze. Pociągi w każdym kierunku będą kursowały przez ok. 30-40 minut, potem kierunek ruchu zostanie odwrócony. W godzinach porannego szczytu priorytet będą miały pociągi kursujące do centrum Warszawy. W godzinach szczytu popołudniowego uprzywilejowany zostanie kierunek przeciwny.
W związku z tym, że przepustowość linii kolejowej zostanie mocno ograniczona, część pociągów Szybkiej Kolei Miejskiej na linii S1 będzie kursowała na trasach skróconych: Pruszków – Warszawa Gocławek oraz Pruszków – Warszawa Wschodnia – Pruszków. W tej sytuacji największy ciężar obsługi tej linii spadnie na Koleje Mazowieckie. W związku z tym na wniosek Zarządu Transportu Miejskiego KM wydłużą dwa swoje składy. Obecnie kursują one jako pociągi złożone z dwóch jednostek EZT. Od 5 listopada będą to składy potrójne. Jednym z nich będzie pociąg wyruszający z Otwocka do Warszawy o godz. 7.00.
W czasie prac torowych wszystkie bilety z taryfy ZTM będą honorowane w pociągach KM kursujących na linii otwockiej, łącznie z biletami jednorazowymi i czasowymi. Honorowane będą także wszystkie uprawnienia do przejazdów ulgowych i bezpłatnych. Z kolei w pociągach SKM na linii S1 (na odcinku od Warszawy Zachodniej do Otwocka) będą honorowane wszystkie bilety z taryfy KM uprawniające do przejazdów pociągami KM na linii otwockiej.
Bilety „kartonikowe” z paskiem magnetycznym, które nie będą skasowane w momencie rozpoczęcia podróży pociągiem KM, będą musiały (niezwłocznie po wejściu do pociągu) „skasowane” przez kierownika pociągu. Kierownik pociągu zalegalizuje bilety wpisując ręcznie na ich odwrocie stosowną informację.
Dodatkowo ZTM skieruje również do obsługi linii 521, kursującej wzdłuż linii kolejowej, dodatkowe autobusy. Będą one, w godzinach porannego szczytu, kursowały jako tzw. „wtyczki” (kursy nieujęte w rozkładach jazdy na przystankach) na trasie skróconej: Falenica – rondo Wiatraczna. Do tego warto wspomnieć, że linia 521 będzie obsługiwana (przez cały dzień) wyłącznie przez autobusy przegubowe.
Rozkład linii S-2.
- Colony
- Posty: 2932
- Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
- Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
- Kontakt:
Taka jest prawda. Warszawa sobie poradzi bez tego bez problemu, ale satelity już nie bardzo. Do wyborów samorządowych daleko, ale sądzę że te przemysłowe ilości pasażerów szybko wymuszą powrót SKM bez względu na koszty. Tak jak powiedział Person, tutaj tak jak w przypadku wspólnego biletu stracą tylko samorządy.
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)
Dzisiaj po raz pierwszy jechałem do Legionowa S-9 i same wrażenia z jazdy jak najbardziej pozytywne. Elfik ladniutki, czysciutki, jedzie się w miare sprawnie ale co dziwi to fakt że kursem o 12:39 do Legionowa jechała naprawdę garsta osob ktora zmieściłaby się do szynobusa. Tragedią natomiast jest to że wszystkie stacje sa po prostu w szczerym polu, ta linia kolejowa nie ma absolutnie żadnego powiazania z Warszawą i jeszcze przez dlugie lata raczej tutaj się nic nie zmieni. (co po częsci wyjasnia ta mizerna liczbe ozób niespotykaną chociazby na linii siedleckiej)
Cóż.. póki co ten długaśny, 6-wagonowiec jest faktycznie trochę za długi na międzyszczyt, ale w szczycie jest najlepszym rozwiązaniem. Poza nim 3-4-wagonowiec to powinno być max. Ale SKM ich też za wiele nie ma. Trzeba by rozwalać obiegi, robić podsyły... Może pokombinują jak system się rozwinie.
- Solaris U10
- Posty: 2716
- Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26
Wystarczy pozamieniać z S1, gdzie w 14 WE stoi po 100 osób w weekendy (w Ursusie)...przewoz pisze:Cóż.. póki co ten długaśny, 6-wagonowiec jest faktycznie trochę za długi na międzyszczyt, ale w szczycie jest najlepszym rozwiązaniem. Poza nim 3-4-wagonowiec to powinno być max. Ale SKM ich też za wiele nie ma. Trzeba by rozwalać obiegi, robić podsyły... Może pokombinują jak system się rozwinie.