Komunikacja miejska na Dolnym Mokotowie

Moderator: Wiliam

dzidek
Posty: 7761
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 25 lis 2011, 17:43

Zawsze wydawało mi się, że to właśnie CH Reduta jest łatwiejszym partnerem do rozmów i współpracy w kwestii komunikacji a tu Blue City zrobiło niespodziankę. Po wycofaniu 136 nie spodziewałem się, że coś z Rakowca jeszcze dojedzie na ten kraniec. Łatwiej było powalczyć o 157/228 do Reduty. Dobra decyzja. Chociaż jak zauważono do Beresteckiej linia miałaby większe wzięcie w godzinach szczytu tyle, że wówczas w pozostałych godzinach już tak potrzebna by nie była. Może w związku z budową kolejnych biurowców między Śmigłowca a PKP Al. Jerozolimskie a także przy węźle Łopuszańska linia 172 kiedyś pojedzie jeszcze dalej i dotrze do nowego krańca Krańcowa.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27567
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 25 lis 2011, 22:01

dzidek pisze: a także przy węźle Łopuszańska linia 172 kiedyś pojedzie jeszcze dalej i dotrze do nowego krańca Krańcowa.
...i zawiezie mnie z domu do pracy. :ziew:

Bardzo kiepska zmiana - niepotrzebny dubel 228, bardzo ciasny kraniec, dodatkowe utrudnienia w Jerozolimskich.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
primoż
Posty: 4093
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: tenmiasto w tenkraju

Post autor: primoż » 25 lis 2011, 22:09

fik pisze:Bardzo kiepska zmiana - niepotrzebny dubel 228, bardzo ciasny kraniec, dodatkowe utrudnienia w Jerozolimskich.
Może to jest wstęp do pocięcia 228, a w konsekwencji do uwalenia?

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27567
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 25 lis 2011, 22:12

Jeszcze gorzej.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

alojzy
Posty: 1316
Rejestracja: 10 maja 2007, 9:08

Post autor: alojzy » 25 lis 2011, 22:35

Bastian pisze:
drapka pisze:Ale czasem bywa tak, że ludzie mają wrażenie bycia jednak wpychanymi w to mniejsze zło.
To nieuniknione. Wszystko jest jakimś rachunkiem zysków i strat... I zawsze będą poszkodowani pasażerowie, tworzący najmniejszy potok. Dużo ludzi jeździ na Trakt, połączenie przetrwało i jest porządne. Gdyby jeździło ich tam mniej, prędzej to połączenie by zniknęło, bardziej by stracili. I mieliby prawo do narzekania, wiadomo, ale tak to jest.
Pełna zgoda. Stąd moje boje o 107 na Górny Mokotów, które byłoby pewnym ersatzem za 112, 114 i 125, na których gruzach powstało, oraz za 118 i 218 na Kazimierzowskiej. Jedna linia za pięć, bilans wychodzi więc chyba na plus...

dzidek
Posty: 7761
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 25 lis 2011, 23:33

fik pisze:
dzidek pisze: a także przy węźle Łopuszańska linia 172 kiedyś pojedzie jeszcze dalej i dotrze do nowego krańca Krańcowa.
...i zawiezie mnie z domu do pracy. :ziew:
Po skończeniu prac w Jerozolimskich przydałby się częsty autobus dowożący z Włoch do dworca Zachodniego czy stacji PKP al. Jerozolimskie bo chyba za taki nie można uznać słabego 187? :)

Łukasz
Posty: 11055
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 25 lis 2011, 23:35

dzidek pisze:
fik pisze: ...i zawiezie mnie z domu do pracy. :ziew:
Po skończeniu prac w Jerozolimskich przydałby się częsty autobus dowożący z Włoch do dworca Zachodniego czy stacji PKP al. Jerozolimskie bo chyba za taki nie można uznać słabego 187? :)
Ale dlaczego 172? Też uważam, że to kiepska zmiana - w ogóle coś komuś nie leży ta pętla przy Zachodnim.

Ktoś zapłacił, ktoś ma - pewnie ważne było, żeby jeszcze przed świętami.
ŁK

dzidek
Posty: 7761
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 25 lis 2011, 23:40

Łukasz pisze:
dzidek pisze:Po skończeniu prac w Jerozolimskich przydałby się częsty autobus dowożący z Włoch do dworca Zachodniego czy stacji PKP al. Jerozolimskie bo chyba za taki nie można uznać słabego 187? :)
Ale dlaczego 172? Też uważam, że to kiepska zmiana - w ogóle coś komuś nie leży ta pętla przy Zachodnim.
Zapewniłoby podobną relację jak kiedyś 173 do Łopuszańskiej. Nie ma blisko kończącej innej linii z podobną częstotliwością a na nową zapewne ZTM nie znajdzie brygad.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36836
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 25 lis 2011, 23:41

alojzy pisze:Stąd moje boje o 107 na Górny Mokotów, które byłoby pewnym ersatzem za 112, 114 i 125, na których gruzach powstało, oraz za 118 i 218 na Kazimierzowskiej. Jedna linia za pięć, bilans wychodzi więc chyba na plus...
Kiepski żart. Bardzo kiepski. Po co komu taki ersatz? Żeby z Kazimierzowskiej pojechać na Kruczą? Na patelnię? Na Nowolipki? :bredzisz:
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27567
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 25 lis 2011, 23:41

dzidek pisze:
Po skończeniu prac w Jerozolimskich przydałby się częsty autobus dowożący z Włoch do dworca Zachodniego czy stacji PKP al. Jerozolimskie bo chyba za taki nie można uznać słabego 187? :)
191. :ziewa:
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

dzidek
Posty: 7761
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 25 lis 2011, 23:46

fik pisze:
dzidek pisze:
Po skończeniu prac w Jerozolimskich przydałby się częsty autobus dowożący z Włoch do dworca Zachodniego czy stacji PKP al. Jerozolimskie bo chyba za taki nie można uznać słabego 187? :)
191. :ziewa:
Myślisz, że wszyscy z Łopuszańskiej/Kleszczowej będą z buta zasuwać do przystanku Mikołajska? A jeśli proponujesz 191 na Kleszczowej to zdecydowanie jestem przeciw ;)

alojzy
Posty: 1316
Rejestracja: 10 maja 2007, 9:08

Post autor: alojzy » 25 lis 2011, 23:48

Bastian pisze:
alojzy pisze:Stąd moje boje o 107 na Górny Mokotów, które byłoby pewnym ersatzem za 112, 114 i 125, na których gruzach powstało, oraz za 118 i 218 na Kazimierzowskiej. Jedna linia za pięć, bilans wychodzi więc chyba na plus...
Kiepski żart. Bardzo kiepski. Po co komu taki ersatz? Żeby z Kazimierzowskiej pojechać na Kruczą? Na patelnię? Na Nowolipki? :bredzisz:
Nie żart. Jak już pisałem, dla wielu starszych ludzi zamieszkujacych te okolice liczy się bezpośrednie połaczenie, a nie czas przejazdu.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27567
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 25 lis 2011, 23:52

dzidek pisze: Myślisz, że wszyscy z Łopuszańskiej/Kleszczowej będą z buta zasuwać do przystanku Mikołajska
Myślę, że szukasz tanich wymówek dla własnego wygodnictwa.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

dzidek
Posty: 7761
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 25 lis 2011, 23:54

fik pisze:
dzidek pisze: Myślisz, że wszyscy z Łopuszańskiej/Kleszczowej będą z buta zasuwać do przystanku Mikołajska
Myślę, że szukasz tanich wymówek dla własnego wygodnictwa.
Aha czyli jeśli ludzie mają przejść około 300 metrów z Białobrzeskiej do Grójeckiej to jest problem i potrzebują autobusu a jeśli przeszło 700 metrów z Kleszczowej do Popularnej to już nie ma problemu? I kto tu pisze o własnym wygodnictwie? :-"

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27567
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 25 lis 2011, 23:57

dzidek pisze:Aha czyli jeśli ludzie mają przejść około 300 metrów z Białobrzeskiej do Grójeckiej to jest problem i potrzebują autobusu a jeśli przeszło 700 metrów z Kleszczowej do Popularnej to już nie ma problemu?
Zacytuj.


PS. Na Kleszczowej są autobusy. Cztery. Niestety, żaden nie jeździ na Rakowiec :(
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

ODPOWIEDZ