Solarisy 2011+2012
Wrażenia z dzisiejszej jazdy wozem #8553 na -/171 są ogólnie pozytywne.Dobrze,estetycznie rozplanowane wnętrze przedziału pasażerskiego.Ergonomiczne fotele,oraz poręcze.Co do różnic w porównaniu z poprzednimi seriami : obłe duże przyciski : "STOP" umieszczone na poręczach,dwie lampki nad każdą parą drzwi,pokrętło wyjścia awaryjnego przesunięte na prawy bok maszyny drzwiowej.
Mniejsze,cieńsze i estetyczniejsze plastikowe uchwyty wiszące na poręczach.Co do tego konkretnego wozu-NIE działały wewnętrzne podwieszane ekrany LCD,Pan Kanpik zapowiadał przystanki ( i to podwójnie...zapewne promocja ). Boczne elektrodechy działały bez zarzutu.Dosyć obiektywnie oceniając- wóz bez większych zarzutów i wad.Gdyby tylko ta "najnowocześniejsza,pionierska w Polsce informacja pasażerska'"w pełni działała...
to byłby szczyt szczęścia-dla pasażerów
Mniejsze,cieńsze i estetyczniejsze plastikowe uchwyty wiszące na poręczach.Co do tego konkretnego wozu-NIE działały wewnętrzne podwieszane ekrany LCD,Pan Kanpik zapowiadał przystanki ( i to podwójnie...zapewne promocja ). Boczne elektrodechy działały bez zarzutu.Dosyć obiektywnie oceniając- wóz bez większych zarzutów i wad.Gdyby tylko ta "najnowocześniejsza,pionierska w Polsce informacja pasażerska'"w pełni działała...
to byłby szczyt szczęścia-dla pasażerów
Linia 155: 1966-2011
155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)
WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.
155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)
WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.
-
- Posty: 132
- Rejestracja: 29 maja 2007, 13:16
andrzej_suse10 pisze:powtórzę pytanie - jak z dynamiką tych solarisów? Czuć poprawę w stosunku do poprzednich dostaw?
Jeździłem SU12 z Ostrej na 146 i według mnie autobus jest zdecydowanie dynamiczniejszy od np serii 18xx.drapka pisze:A w kwestii siedzeń - czy posiada on jakieś "półtoraki"?
Co do półtoraków, to ma za kierowcą na kole dwa półtoraki jak poprzednie SU12 18xx
MotorMan
-
- Posty: 3305
- Rejestracja: 02 kwie 2006, 13:08
- Lokalizacja: Warszawa-Bródno
Ponieważ temat Rozdysponowanie jest zamknięty to pisze to tu:
Na Ostrą przyjechały lub w nst tygodniu przyjadą wszystkie 36 sztuk nowych u12 wiec chciałbym spytać kiedy ta zajezdnia ma zamiar oddać swoje jelcze i ikarusy?Pytam bo dzisiaj słyszałem jak kierowca przez telefon żalił sie pewnie swojemu koledze ze Ostrobramska trzyma tyle solówek a na Stalowej nie ma co wysyłać i jeżdżą przeguby na liniach solówkowych typu 127,338,169 coś ktoś wie na ten temat?
Na Ostrą przyjechały lub w nst tygodniu przyjadą wszystkie 36 sztuk nowych u12 wiec chciałbym spytać kiedy ta zajezdnia ma zamiar oddać swoje jelcze i ikarusy?Pytam bo dzisiaj słyszałem jak kierowca przez telefon żalił sie pewnie swojemu koledze ze Ostrobramska trzyma tyle solówek a na Stalowej nie ma co wysyłać i jeżdżą przeguby na liniach solówkowych typu 127,338,169 coś ktoś wie na ten temat?
Biedny moderator jak nie może sobie poradzić zamyka kolejne tematy.Brawo
- gregory5576
- Posty: 1257
- Rejestracja: 21 lut 2006, 11:22
- Lokalizacja: BIAŁOŁĘKA, TARCHOMIN
- Kontakt:
-
- Posty: 1222
- Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
- Lokalizacja: Piastów
Lepiej widać jak jest od strony chodnika jak coś stoi za nim.Szeregowy_Równoległy pisze:Gdzie również mi to nie pasuje, miałem nadzieję, że w manach był to jednorazowy wyskok.Walas pisze: Przecież to samo co w MANach 34xx
[ Dodano: Czw 24 Lis, 2011 ]
Przesadzasz. Przecież Solaris to dawny Neoplan Polska, a 6430 to chyba jeszcze był numerowany na zasadzie druga-cyfra-rok, nie?Glonojad pisze:Po info o solarisie z 1994 roku zwatpilem.
Zastosowanyw nich silnik elektryczny jest swoistym perpetuum mobile –wykorzystuje do swego napedu energie odzyskiwana podczas hamowania autobusu.
Obawiam się że swoistym dopisała korekta
ŁK
-
- Posty: 1222
- Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
- Lokalizacja: Piastów
Dziś rano jadąc do pracy zatrzymałem się za 8500 na 186 - wcześniej nie widziałem żadnego nowego Solarisa nawet z daleka. Wyświetlacz rzeczywiście fajny, ale co do silnika (jego brzmienia) to nie zauważyłem najmniejszej różnicy ze starymi. (poza 83xx z wersją silnika S2) które już lepiej brzmiały od obecnie nowych. Gdyby nie to że dane techniczne są już dostępne powiedziałbym że to ciągle ten sam silnik.
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Zarządowi jakoś mierzenie odległości międzyprzystankowych nie wychodzi. Dalej się zastanawiam, czy istnieje jakakolwiek linia, na której błędów nie ma. Inna sprawa, że Macrosystem po słynnej aktualizacji ma problemy z dopuszczalną tolerancją. Powinien zerować odległość do przystanku przy otwarciu drzwi, teoretycznie to robi, ale jeżeli przystanek jest dalej, niż w Macrosystemie, i np. otworzy się drzwi przy wskazaniu "-90 metrów", to te 90 metrów zostanie ukradzione z odległości do kolejnego przystanku i spowoduje zbyt wczesne odczytanie go. Przed aktualizacją problemu z tym nie było.Pawel_ pisze:normą jest, że Knapik oszukuje ludzi,