Bastian pisze:sprokett pisze:Czemu piszesz ewidentną nieprawde?
Pracowałeś (podobnie jak ja w ZTM), wiec powinieneś wiedzieć, że chodzilo o mieszkańców z okolic ZP Os.Potok oraz Wspolnoty Mieszkaniowej "Elbląska".
Postulatów o PKP Koło z T-mina było faktycznie kilka (jak pisałem, też bym tam zatrzymał 404), ale nie pamiętam choćby jednego o pozostałe przystanki!
Biorąc pod uwagę, że
równocześnie nie spędziliśmy tam ani jednego dnia, twoje założenie, że wiesz wszystko (albo że ja powinienem wiedzieć wszystko z czasu, kiedy siedziałeś tam ty) jest co najmniej dziwne.
Który Sąd wlepia karę odsiadki w ZTMie?
Łukasz pisze:IMO akurat 133 to powinno pojechać na Metro Młociny, ma całkiem niezłą trasę do tego, tylko jak zrobić, żeby nie jeździli nim Tarchominianie!
![:idea: :idea:](./images/smilies/icon_idea.gif)
Nie puszczać trasą przez Tarchomin, Grrrr.
osa pisze:Powoli, proszę, z tym skracaniem 510. Ta linia musi zostać przynajmniej na odcinku do Arkadii, bo jest tu dobrze wykorzystywana.
Tak.
osa pisze:Ja uważam jednak, że 511 powinno podjeżdżać do Metra Młociny, odbierając pasażerów z siedemsetek legionowsko-jabłonnowskich i zapewniając szybszy transport do metra (na pierwszą stację) mieszkańcom Dąbrówki.
Przyjeżdżającym siedemsetkami od strony Nieporętu + innym wsiadającym przy Konwaliowej do metra zostałoby właśnie 510, 503 (fakt, że gorzej to wygląda w drodze powrotnej, ale za priorytet uważam szczyt poranny) i jeszcze jedna linia.
511 jadące do Młocin+przesiadka+metro do Marymontu to jest dłużej niż 511 do Marymontu+przesiadka w metro. W ogóle oddanie mostu Północnego i skierowanie linii do metra Młociny powoduje, że ... ludzie sumarycznie będą do Centrum jechać dłużej i wcale nie bardziej niezawodnie w stosunku do obecnych tras autobusowych.
sprokett pisze:Mnie raczej martwi co innego, bo przy zalozeniu, ze 404 na skroty przez t-min i bez licznych przystankow na trasie, jest na ochocie tylko 5 min wczesniej niz 186, to cos tu jest grubo nie tak (albo rozklad 186 to wielka "nierealna"pardubicka, albo rozklad 404 to kondukt pogrzebowy).
To drugie, bo popatrz na rozkład jazdy 186 i 503 na odcinku Mehoffera - Konwaliowa: 2 minuty różnicy.
KwZ pisze:sprokett pisze:mysliborska stoi od swiatowida do obrazkowej.
swiderska stoi od polowy pomiedzy swietoslawskiego a porajow do obrazkowej.
A ja sobie zapamiętałem Tarchodwory jako niemające wewnętrznych korków (dopiero na skrzyżowaniu z Modlińską)
![8-(](./images/smilies/eusa_shifty.gif)
W takim razie wszelkie próby koordynacji 1xx z 3xx odpadają i 3xx traci rację bytu. Ała
![płacze :placze:](./images/smilies/placze.gif)
Otwarcie mostu Północnego spowoduje odkorkowanie odcinka Porajów - TMP (ew. TMMS-C) i co za tym idzie pozostała część Myśliborskiej powinna się odkorkować. Na most jest także wjazd od Świderskiej (z południa), więc też na Świderskiej powinno być luźniej niż teraz. No i nie wszyscy kierowcy jadący teraz Mysliborską, pojadą TMP - część dalej będzie jechać w kierunku Konwaliowej i tam na Modlińską, co w świetle udrożnienia Modlińskiej na odc. TMP - Grota (po oddaniu TMP) karze myśleć, ze jadący teraz "skrótem przez Myśliborską" nie będą kombinować, tylko pojadą Modlińską. Finalnie autobusy na Myśliborskiej nie powinny jechać w megakorku.
Co do braku relacji Myśliborska - TMP (w stronę Modlińskiej), to za małe odległości międzywęzłowe (przeplatanie) + niweleta TMP spowodowały, że tych relacji nie ma.