"Świderską"? Na razie ten przystanek nie istnieje, a drzewiej wykorzystanie "Starych Świdrów" było znikome. A po stronie Bielańskiej ominie "Zajezdnię Żoliborz" - już widzę te tłumy szlochające za przejeżdżającym autobusem 404...osa pisze:Chyba jednak więcej niż 2 przystanki ma omijać owo 404 (dodaj jeszcze te na lewym brzegu)
Most PĂłĹnocny - propozycje ZTM
Moderator: Wiliam
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
Z komunikatu ZTM: linia 404 - przystanki Nowodwory, Stefanika, Mehoffera, Tarchomin, Metro Młociny. Myślałem, że łatwo to obliczyć, ale jak widać nawet autochtoni mają z tym problem - zapowiadana linia 404 będzie omijać przystanki: Myśliborska, Porajów, projektowany u zbiegu trasy mostowej ze Świderską (jakoś tak lekko przeszliśmy nad brakiem połączenia osiedli przy tej ulicy z Metrem Młociny), Prozy (choć nie wiem, dlaczego zostaje ta nazwa) przy Marymonckiej i Zajezdnia Żoliborz. Sztuk 5-6. Cztery przystanki na początku trasy i jeden po długiej przerwie na końcu - dla mnie to klasyczna linia ekspresowa.
Pisałem.... 101 i 508 to obsłużą.osa pisze:linia 404 będzie omijać przystanki: Myśliborska, Porajów,
Pisałem "Świderska" - 101 i 508 to obsłużą.osa pisze:projektowany u zbiegu trasy mostowej ze Świderską
A mea clupa - aczkolwiek to to samo co "Zajezdnia Żoliborz" - 101 to obsłuży w trybie NŻ. Chociaż ja bym tego wcale nie tworzył - chyba, że klienci z Cm. Włoskiego zmartwychwstaną i będą czekali na autobus....osa pisze:Prozy
Pisałem - 101 to obsłuży.osa pisze:Zajezdnia Żoliborz.
Bo po drodze omija 5 przystanków z których 2 lub 3 (przystankowi "Świderska" znajdującemu się w szczerym polu za blokami nie wróżę wielkich nawałów pasażerów) będą wykorzystywane widmowo? Nie żartuj proszę.osa pisze:klasyczna linia ekspresowa.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
Tak, linia ekspresowa E-1 najbardziej pasuje:
- tworzy rodzinę ze 101,
- charakter rozmieszczenia przystanków tez bardzo adekwatny - odcinek bez przystanku ponad 4,5km.
Jeszcze garść uwag:
- całkowicie skasować 508, ktoś słusznie zauważył, że z Białołęki-Ratusz szybciej może być 511,
- puścić 510 przez Wisłostradę; z wyjątkiem popołudnia (kierunek z miasta) tak jest zdecydowanie najszybciej, nie dublujemy też 116; poza tym wielką niewiadomą są korki na Grocie po rozpoczęciu remontu
- od razu połączyć 195 z 503.
I może coś z tego będzie.
- tworzy rodzinę ze 101,
- charakter rozmieszczenia przystanków tez bardzo adekwatny - odcinek bez przystanku ponad 4,5km.
Jeszcze garść uwag:
- całkowicie skasować 508, ktoś słusznie zauważył, że z Białołęki-Ratusz szybciej może być 511,
- puścić 510 przez Wisłostradę; z wyjątkiem popołudnia (kierunek z miasta) tak jest zdecydowanie najszybciej, nie dublujemy też 116; poza tym wielką niewiadomą są korki na Grocie po rozpoczęciu remontu
- od razu połączyć 195 z 503.
I może coś z tego będzie.
- Aleksander2560
- (Aleksander2634)
- Posty: 2220
- Rejestracja: 23 gru 2005, 16:34
- Lokalizacja: Warszawa-Białołęka
-
- Posty: 12142
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Dziękuję za zrozumienie.Jarek pisze:Tak, linia ekspresowa E-1 najbardziej pasuje:
- tworzy rodzinę ze 101,
- charakter rozmieszczenia przystanków tez bardzo adekwatny - odcinek bez przystanku ponad 4,5km.
To prawda, że dubel ze 116 będzie krótszy, ale w ten sposób odcinasz od 510 megaważny przystanek dla tej linii, czyli osiedle Potok. Zresztą korki na moście Grota i tak 510 by według Twojej propozycji zaliczało, w dodatku niewiadomą jest termin zamknięcia zjazdów i wjazdów na most.Jarek pisze:Jeszcze garść uwag:
- puścić 510 przez Wisłostradę; z wyjątkiem popołudnia (kierunek z miasta) tak jest zdecydowanie najszybciej, nie dublujemy też 116; poza tym wielką niewiadomą są korki na Grocie po rozpoczęciu remontu.
Ursynów to nie moje rejony i niewykluczone, że ZTM ma taki plan, ale czy się tu za bardzo nie zagalopował? Te linie obsługują na Ursynowie inne osiedla.Jarek pisze:- od razu połączyć 195 z 503. I może coś z tego będzie.
Oba te warunki może spełniać linia 4xx. W dodatku 4xx a nie 5xx informuje, czy można się tej linii spodziewać poza szczytem, co E-1 robi znacznie słabiej.MichalJ pisze:Tylko o to, żeby miał numer:
1. zgodny z charakterystyką trasy
2. łatwiejszy do przyjęcia politycznie.
Już argumenty Jarka są sensowniejsze, ale dalej mnie nie przekonują.
Na Kowaliowej to albo będzie 508+511, albo 2x silniejsze 511, więc ona to zyskuje niewiele.Aleksander2560 pisze:to nowe 508 to dla mnie prywata pewnych ludzi z ZTMu, bo przecież w okolicach ZP Konwaliowa mieszka duża liczba ludzi związanych z tą firmą...
Os. Potok aż tak ważny nie jest. 510 ma łączyć Tarchodwory z KP i to powinien być priorytet. Bardziej boli Arkadia.osa pisze:ale w ten sposób odcinasz od 510 megaważny przystanek dla tej linii, czyli osiedle Potok.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Pasjonujecie sie czy to powinno byc 404 czy E-1... Ja natomiast juz nie moge doczekac sie porownania czasu przejazdu 101 i 404. Cos czuje, ze roznica bedzie "az" 3 minuty
Jeszcze refleksja nad nowym 508... coz ten twor pominie, ze zostaje jako 5xx? Kanał ż, obrazkowa (ktora i tak zaraz trzeba bedzie dodac, gdyż bloki powstaly), milenijna i zaj.żoliborz? Naprawde, skoro "to to" w ogole ma kursowac (choc ja akurat sukcesu tej linii nie wroze) to przy okazji zmiany trasy przestanmy sie wyglupiac i zrobmy z tego jakies 2xx.
PS. Doskonale wiadomo, ze Tarchodwory to ogromna sypialnia, gdzie nie ma nic oprocz blokow. Dotychczas cala rodzinka (dwoje malych dzieci w tym jedno wozkowe) jezdzilismy sobie 510 do Arkadii (gdzie jest dla Bialoleki najblizsze kino) oraz galerie handlowe (CH Targowek w ogole nie licze, gdyz skomunikowane jest ono z Tarchominem w sposob skandaliczny). Lubilismy jezdzic takze 503 do Rozdroza i spacerowac po Lazienkach.
Ja rozumiem, ze uklad komunikacyjny kształtuje sie pod DP w szczycie, ale zabranie (przed uruchomieniem na Tmin 17stki) 510 z Arkadii, gdzie pasazerowie glosuja za takim polaczeniem nogami, to juz przesada.
![:dance: :dance:](./images/smilies/eusa_dance.gif)
Jeszcze refleksja nad nowym 508... coz ten twor pominie, ze zostaje jako 5xx? Kanał ż, obrazkowa (ktora i tak zaraz trzeba bedzie dodac, gdyż bloki powstaly), milenijna i zaj.żoliborz? Naprawde, skoro "to to" w ogole ma kursowac (choc ja akurat sukcesu tej linii nie wroze) to przy okazji zmiany trasy przestanmy sie wyglupiac i zrobmy z tego jakies 2xx.
PS. Doskonale wiadomo, ze Tarchodwory to ogromna sypialnia, gdzie nie ma nic oprocz blokow. Dotychczas cala rodzinka (dwoje malych dzieci w tym jedno wozkowe) jezdzilismy sobie 510 do Arkadii (gdzie jest dla Bialoleki najblizsze kino) oraz galerie handlowe (CH Targowek w ogole nie licze, gdyz skomunikowane jest ono z Tarchominem w sposob skandaliczny). Lubilismy jezdzic takze 503 do Rozdroza i spacerowac po Lazienkach.
Ja rozumiem, ze uklad komunikacyjny kształtuje sie pod DP w szczycie, ale zabranie (przed uruchomieniem na Tmin 17stki) 510 z Arkadii, gdzie pasazerowie glosuja za takim polaczeniem nogami, to juz przesada.
-
- Posty: 155
- Rejestracja: 30 paź 2011, 16:19
- Lokalizacja: Warszawa-Bemowo
404 vs E-1
Ta linia powinna mieć numerek E-1, zgadzam się z osa - odcinek 4,5km bez przystanku to wystarczający argument za "ekspresowością", ale ważniejszy jest inny przytoczony tu argument - magia linii ekspresowej w powszechnym odczuciu mieszkańców
Można się z tego śmiać lub nie, ale jeśli będą jakieś protesty, to będą one moim zdaniem w większości dotyczyć właśnie faktu, że "są podwyżki biletów, i na dodatek likwiduje się dwa (!!) ekspresy jednocześnie"
Nadanie tej nowej 404 numerku E-1 pozostawiłoby mieszkańcom ten "komfort psychiczny", że chociaż jedną ekspresówkę mają. To naprawdę działa![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Łatwo byłoby te zmiany przeforsować.
Mam nadzieję, że wraz z trendem kasowania ekspresów nie zlikwidują E-2, choć mam coraz większe obawy
Ta linia powinna mieć numerek E-1, zgadzam się z osa - odcinek 4,5km bez przystanku to wystarczający argument za "ekspresowością", ale ważniejszy jest inny przytoczony tu argument - magia linii ekspresowej w powszechnym odczuciu mieszkańców
Można się z tego śmiać lub nie, ale jeśli będą jakieś protesty, to będą one moim zdaniem w większości dotyczyć właśnie faktu, że "są podwyżki biletów, i na dodatek likwiduje się dwa (!!) ekspresy jednocześnie"
Nadanie tej nowej 404 numerku E-1 pozostawiłoby mieszkańcom ten "komfort psychiczny", że chociaż jedną ekspresówkę mają. To naprawdę działa
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Łatwo byłoby te zmiany przeforsować.
Mam nadzieję, że wraz z trendem kasowania ekspresów nie zlikwidują E-2, choć mam coraz większe obawy
Bo to ekspres przecież, 4,5 km bez przystankusprokett pisze:Cos czuje, ze roznica bedzie "az" 3 minuty
![:P :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
E-2 też jest imo do kasacji. Po doprowadzeniu metra do Ratusza Bemowo.paolo11051 pisze:Mam nadzieję, że wraz z trendem kasowania ekspresów nie zlikwidują E-2, choć mam coraz większe obawy
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
-
- Posty: 155
- Rejestracja: 30 paź 2011, 16:19
- Lokalizacja: Warszawa-Bemowo
Dlaczego piszesz, że to nie jest ważny przystanek dla 510? Otóż zapewniam Cię, że właśnie jest ważny. Okoliczne bloki całymi latami wsiadały tu w stronę Arkadii, nie mówiąc już o dojeździe do Dworca Centralnego. Przystanek Osiedle Potok jest też ważnym i w miarę wygodnym punktem przesiadkowym w stronę szkół na Bielanach i ze 157, 181, 185 w stronę Tarchomina/NowodworówKwZ pisze:Os. Potok aż tak ważny nie jest. 510 ma łączyć Tarchodwory z KP i to powinien być priorytet. Bardziej boli Arkadia.osa pisze:ale w ten sposób odcinasz od 510 megaważny przystanek dla tej linii, czyli osiedle Potok.