osa pisze:Zastępowanie 503 przez 510 nie ma najmniejszego sensu, przynajmniej z punktu widzenia Żoliborza
Ale z punktu widzenia Tarchodworów już sens ma. Dla Żoliborza do Arkadii istnieje (bezpośredniejsze) 205. Więc bronienie 510 relacją os. Potok-Arkadia akurat sensu nie ma.
osa pisze: Tu by się przydało więcej kursów 116 (co 7-8 min), przynajmniej nie byłoby kłopotów z koordynacją z dziwacznym 510.
Póki co 503 nie jest koordynowane ze 116 i nie wiem, skąd by się to miało wziąć. Wzmacnianie 116 zamiast kolejnej linii jest generalnie dobre, tylko to wytłumacz to radnym Żoliborza, którzy pewnie wciąż płaczą po 515.
osa pisze:Dlatego niewykluczone, że najmniej szkodliwym rozwiązaniem byłoby utrzymanie 510 na obecnej trasie z niską częstotliwością w godzinach szczytu (zwłaszcza porannego) na wzór 521, a bardziej atrakcyjną w porach niekorkowych.
To byłby cokolwiek zgniły kompromis już w momencie wprowadzania
Obecne 521 nie jest dobrym rozwiązaniem i nie ma co go powielać.