Most Północny - propozycje ZTM

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Aleksander2560
(Aleksander2634)
Posty: 2220
Rejestracja: 23 gru 2005, 16:34
Lokalizacja: Warszawa-Białołęka

Post autor: Aleksander2560 » 06 sty 2012, 17:29

person pisze:Co wnosi do dyskusji? Wpierw piszesz o połączeniu Tarchodworów z centrum handlowym i kinem. Odpowiedziałem, że z tych osiedli do CH i kina na Pradze dowozi 509. Po czym ty nagle odpalasz, że 509 nie jeździ Świderską.
Czy obecnie mieszkańcy osiedli przy takich ulicach jak Odkryta, Milenijna, Ćmielowska, Pomorska itp. itd. mają bezpośredni dojazd do najbliższego, dużego CH i przybytku X muzy? Przez ile przejść i z iloma przesiadkami mieszkańcy tamtych rejonów muszą zapieprzać aby wydać trochę złotówek?
Czyż z 516 jest taka straszna przesiadka do 510? Nie wydaje mi się...
person pisze:Ja naprawdę jestem świadom, że utrata bezpośredniego połączenia w interesującej relacji boli (aczkolwiek od dziecka byłem przyzwyczajany do przesiadek). Również dostrzegam potencjał pasażerotwórczy jaki posiada Arkadia.
Niemniej uważam, ze nie potrafisz w tym temacie wyjść poza ramy partykularnego interesu.
Hmm, spróbuj postawić się na Jego miejscu, dwójka dzieci wózkowych...chciałoby Ci się jechać z kilkoma przesiadkami czy bezpośrednio?

Z tego co mi wiadomo to komunikacja jest dla ludzi, także w DS, a nie ludzie dla komunikacji...
Miejskie Zakłady Autobusowe m. st. Warszawy
ul. Włościańska 52
01-710 Warszawa

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 06 sty 2012, 17:29

sprokett pisze:
Szeregowy_Równoległy pisze:Właśnie to mi w 510 przeszkadza, że to taka taksówka dla Tarchodworów w relacji dom - zakupy. I to nie do najbliższego centrum handlowego (Marki?), tylko do Arkadii.
A jaka jest oferta komunikacyjna dla Tarchomina do najblizszego CH (Targowek)?
Jest 126. Moim zdaniem powinno wystarczyć, przecież też jeździ co 20 minut. A jak ktoś ma kaprys (tak, to jest kaprys) jechać przez pół miasta, to niech się przesiada, a nie wymaga taksówki na koszt miasta.
sprokett pisze:508 i 510 porownujesz? :D
W porownaniu do metra to 508 takze jezdzi puste:)
Tak, porównuję. Bo z 510 ostatnio dość często korzystam. Po południu, w relacji Anielewicza - Tarchomin. Tłoku nie ma. Punktualności też nie ma. Jest za to ileś zmarnowanych (moim zdaniem) solówek. Swoją drogą piszesz, że przy Arkadii do 510 wsiada tłum, szkoda, że nie uwzględniasz tego, że spora część tego tłumu ewakuuje się przy M Marymont, bo mają jednoperonową przesiadkę w 116, więc równie chętnie wsiedliby (a przynajmniej powinni) w takie 205. W popołudniowym szczycie każdy autobus na Tarchomin przy Parku Kaskada czy przy Potoku powinien mieć zajęte miejsca siedzące, a parę osób powinno stać. Jedynym, który nie spełnia tych warunków jest 510.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10654
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 06 sty 2012, 17:30

sprokett pisze:i Ty te wszystkie psiary porownujesz z Łazienkami Królewskimi i ich bezposrednim otoczeniem? Błagam #-o
Park Skaryszewski to też "psiara"? Szczęśliwicki? I masz ich wybór, bardzo szeroki wybór.
Aleksander2560 pisze:To niech jeździ 47 z Tarchomina do MM, i sprawa załatwiona. 17stka zostaje do MM i koniec dyskusji.
Najwyraźniej plany są takie, żeby nie dzielić tej linii na dwie. Oraz nie zostawiać Marymonckiej bez dojazdu do centrum. Oraz nie zostawiać Marymonckiej bez tramwajów poza szczytem.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
sprokett
Posty: 330
Rejestracja: 25 sty 2011, 14:05

Post autor: sprokett » 06 sty 2012, 17:35

Szeregowy_Równoległy pisze:st 126. Moim zdaniem powinno wystarczyć, przecież też jeździ co 20 minut. A jak ktoś ma kaprys (tak, to jest kaprys) jechać przez pół miasta, to niech się przesiada, a nie wymaga taksówki na koszt miasta.
Bartek - ogarnij sie!
1. 126 nie jezdzi ze starego Tarchomina
2. jazda tym "cudem" to jest dopiero kaprys - czas przejazdu z NDW do CH Targowek okolo 50min.

bartoni722
Posty: 12142
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 06 sty 2012, 17:37

Akurat się ze sprokettem zgodzę - jazda 126 to większy kaprys niż jazda do Arkadii. :D
Do Targówka to może coś do FSO+132, ale może niech się lepiej znający wypowiedzą.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 06 sty 2012, 17:37

sprokett pisze:Pytam setny raz... Jaka role dla Tarchomina ma spelniac 17stka, skoro się ją tam planuje? A jakiej roli dla Tarchomina nie spelnia 510 skoro planuje sie kasacje w tej samej relacji? Sorry, bardziej łopatologicznie nie potrafie!
Wiem, że potrafisz, teraz ci się najwyraźniej nie chce :P
510 nie jest sensownym połączeniem Tarchomina z ciągiem JP2. Z centralnym też nie. Ba, nawet dojazd do Feminy w celu przesiadki na Wolę nie jest atrakcyjny z uwagi na nieprzewidywalność. O relacji powrotnej wolę nie wspominać, skoro na Anielewicza potrafi mieć kwadrans w plecy, to znaczy, że coś jest źle. 17 na pewno będzie regularniejsza, co - jak wiesz - jest dość istotne przy planowaniu podróży. Szczególnie tych, gdzie chcemy być gdzieś na czas, jak praca czy szkoła. Czy dworzec, bo pociągi z reguły są słabo skomunikowane z 510. O możliwości bezpośredniej i relatywnie szybkiej jazdy dalej niż do centralnego nie wspominam, bo nie chcę w truizm popadać. Bardziej łopatologicznie nie potrafie! :)
sprokett pisze:Bartek - ogarnij sie!
1. 126 nie jezdzi ze starego Tarchomina
2. jazda tym "cudem" to jest dopiero kaprys - czas przejazdu z NDW do CH Targowek okolo 50min.
Przepraszam, odszczekuję... nie spojrzałem w rozkład. Faktycznie, 126 to jakiś żart.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10654
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 06 sty 2012, 17:38

Szeregowy_Równoległy pisze:więc równie chętnie wsiedliby (a przynajmniej powinni) w takie 205.
Chyba 17 :>
sprokett pisze:2. jazda tym "cudem" to jest dopiero kaprys - czas przejazdu z NDW do CH Targowek okolo 50min.
38 37, chyba że doliczasz korki (ale wtedy doliczaj i te dla 510 na Grocie). A w połowie drogi masz inne CH.

Awatar użytkownika
sprokett
Posty: 330
Rejestracja: 25 sty 2011, 14:05

Post autor: sprokett » 06 sty 2012, 17:39

Szeregowy_Równoległy pisze:Jedynym, który nie spełnia tych warunków jest 510.
znaczy, ze 17stka na T-min nie jest potrzebna taaaak?

[ Dodano: |6 Sty 2012|, 2012 17:40 ]
KwZ pisze:Park Skaryszewski to też "psiara"? Szczęśliwicki? I masz ich wybór, bardzo szeroki wybór.
w porownaniu z Łazienkami - owszem psiara. Co prawda nie tak wielka jak ta cala reszta, ktora wymieniles, ale wciaz psiara.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 06 sty 2012, 17:41

Aleksander2560 pisze: 17stka zostaje do MM i koniec dyskusji.
Pierwszy zagłosuję, żeby ją w takim układzie do Potockiem (Metra Marymontu) skrócić. Do Metra Młociny jest ona po prostu najzwyczajniej w świecie zbędna.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27433
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 06 sty 2012, 17:41

sprokett pisze: znaczy, ze 17stka na T-min nie jest potrzebna taaaak?
Ty naprawdę bardzo nie chcesz nic zrozumieć.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

bartoni722
Posty: 12142
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 06 sty 2012, 17:41

KwZ pisze: A w połowie drogi masz inne CH.
Chodzi Ci o Marywilską?
sprokett pisze: w porownaniu z Łazienkami - owszem psiara. Co prawda nie tak wielka jak ta cala reszta, ktora wymieniles, ale wciaz psiara.
Przecież Białołęka to bardzo urokliwa okolica na spacery, a ty musisz do Łazienek jeździć?!
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Awatar użytkownika
sprokett
Posty: 330
Rejestracja: 25 sty 2011, 14:05

Post autor: sprokett » 06 sty 2012, 17:44

KwZ pisze:38, chyba że doliczasz korki (ale wtedy doliczaj i te dla 510 na Grocie). A w połowie drogi masz inne CH.
wzialem pierwszy lepszy kurs 126 z NDW (o 14:00) - przy CHT jest 14:52.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10654
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 06 sty 2012, 17:44

sprokett pisze:znaczy, ze 17stka na T-min nie jest potrzebna taaaak?
Przecież cały czas ci tłumaczymy, że nie z powodu CH Arkadii.
Co ciekawe, też jestem zwolennikiem zostawienia 510 do CH Arkadia, ale bucostwo i patrzenie tylko na własną dupę mnie jednak wścieka.
sprokett pisze:w porownaniu z Łazienkami - owszem psiara. Co prawda nie tak wielka jak ta cala reszta, ktora wymieniles, ale wciaz psiara.
Powiedziałbym coś, ale dostałbym punkty.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
Aleksander2560
(Aleksander2634)
Posty: 2220
Rejestracja: 23 gru 2005, 16:34
Lokalizacja: Warszawa-Białołęka

Post autor: Aleksander2560 » 06 sty 2012, 17:45

KwZ pisze:Najwyraźniej plany są takie, żeby nie dzielić tej linii na dwie. Oraz nie zostawiać Marymonckiej bez dojazdu do centrum. Oraz nie zostawiać Marymonckiej bez tramwajów poza szczytem.
Uściślę, chodziło mi o 17tke na obecnej trasie, w sensie do Metra Młociny, więc Marymoncka ma silny dojazd zarówno do centrum jak do węzła przesiadkowego z metrem, a także ma kursy w godzinach szczytu.

Ciekaw tylko jestem, czy kosztem wydłużenia na Tarcho nie będzie pocięcie częstotliwości, bo wagonów brak czy inne dyrdymały, w końcu ze Służewca na Tarchomin jakiejś 70 minut jazdy w jedną stronę, o ile nie więcej...
fik pisze:Uważam, że przy łącznej częstotliwości w okolicach 1,5 minuty nie mają innego wyjścia.
Hmm, zatem może warto pomyśleć by nawet w tak napiętej częstotliwości stada zniknęły? Wkurza często widok 2ch czy 3ch składów na trasie tch linii, jeden jedzie pełny a w tamtych dwóch wiatry wieją...
fik pisze:"Kole mi oczy" nie "prawda", tylko chamstwo i prostactwo, jakie prezentujesz.
Kolejna bzdura...spójrz w swój ogródek zanim zaczniesz "oceniać" innych...
bartoni722 pisze:Do Targówka to może coś do FSO+132, ale może niech się lepiej znający wypowiedzą.
Hmm, a jak dojdziesz ze 132 do CH Targówek?
Miejskie Zakłady Autobusowe m. st. Warszawy
ul. Włościańska 52
01-710 Warszawa

Awatar użytkownika
sprokett
Posty: 330
Rejestracja: 25 sty 2011, 14:05

Post autor: sprokett » 06 sty 2012, 17:45

fik pisze:sprokett napisał/a:
Jaka role dla Tarchomina ma spelniac 17stka, skoro się ją tam planuje?


Dokładnie taką samą, jak spełnia dziś.
a to wybudowali tramwaj na T-minie? czekaj, az wyjrze przez okno;)

ODPOWIEDZ