Most Północny - propozycje ZTM

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
sprokett
Posty: 330
Rejestracja: 25 sty 2011, 14:05

Post autor: sprokett » 06 sty 2012, 19:07

do KwZ: (OT) Skarysz i Szczesliwice (pomimo swoich niewatpliwych walorow) nie umywaja sie do Łazienek i ich otoczenia. Mysle, ze o trafnosci tego co napisalem, swiadczy liczba osob odwiedzajacych Łazienki i okolice oraz pozostałe warszawskie parki. Tyle, pozdrawiam na dzis (i wracam do dzieciakow).

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10651
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 06 sty 2012, 19:09

Mimo że mam bezpośredni i krótszy dojazd do Łazienek, nie bywam tam zbyt często. Dzisiaj w Szczęśliwickim było trochę ludzi, nawet wyciąg narciarski działał ( 8-( ).
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27424
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 06 sty 2012, 19:24

KwZ pisze:nawet wyciąg narciarski działał ( 8-( ).
Toć stok jest całoroczny.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26847
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 06 sty 2012, 19:36

Całorocznie pusty dodajmy...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Doman
Posty: 109
Rejestracja: 22 sie 2006, 16:18
Lokalizacja: Warszawa Ursynów

Post autor: Doman » 07 sty 2012, 9:58

Czytając na temat sporu o bezpośrednie połączenie Tarchodworów z Arkadią w postaci 510:

- w dobie tego co jest planowane, to ja osobiście wolałabym 17stkę do Zajezdni Żoliborz i tam przesiadka w planowane 101, 404 lub 508 niż próbó\ować się przebić przez dostosowywany do potrzeb trasy expresowej Most Grota. A po oddaniu linii tramwajowej, ktora bedzie praktycznie lada moment, to temat w ogóle zniknie. Uwazam, ze ta dyskusja jest zwyczajnie niepotrzebna.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26847
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 07 sty 2012, 10:30

Lada moment? :-"
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10651
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 07 sty 2012, 11:29

Doman pisze:ja osobiście wolałabym 17stkę do Zajezdni Żoliborz i tam przesiadka w planowane 101, 404 lub 508
Rozumiem, że spacer z Metra Młociny z 404 (i 508 pewnie też) do Zajezdni gratis?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 07 sty 2012, 11:57

Doman pisze:A po oddaniu linii tramwajowej, ktora bedzie praktycznie lada moment, to temat w ogóle zniknie
Minimum trzy lata? :-"
Glonojad pisze:Lada moment? :-"
Może miał na myśli ten socjalny ogryzek, który będzie służył mieszkańcom paru bloków sąsiadujących z TMP? O ile oczywiście miasto kupi dwukierunkowce... :-k
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26847
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 07 sty 2012, 13:43

@Pawel D.: nie ztm mialem na mysli, a naszego (juz bylego) uzytkownika :)

@wolfchen: ile by tych wowow musialo byc i kiedy, by odpalic na nich 17 do Mysliborskiej?!
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Os0
Posty: 1644
Rejestracja: 01 sie 2011, 18:11
Lokalizacja: Nowodwory

Post autor: Os0 » 07 sty 2012, 13:46

A jakieś przecieki może są kiedy o nową decyzję środowiskową będzie ZTM się starał?
:mewa: 2 17 186 211 233 509 516 518 N01 N03 N13

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 07 sty 2012, 13:55

Glonojad pisze:ile by tych wowow musialo byc i kiedy, by odpalic na nich 17 do Mysliborskiej?!
Ze 20 co najmniej... Ale bardziej mi chodziło o jakikolwiek tramwaj na Tarcho ;)
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8424
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 07 sty 2012, 14:21

KwZ pisze: Nie jeżdżę tamtędy tramwajem, więc nie wiem, ale przecież jedyne skrzyżowanie tramów jest z Podleśną, więc tam powinien być szybki tramwaj i tak. Czy nie dlatego wybudowano go po zewnętrznej stronie Marymonckiej?
Jest jeszcze choćby wyjazd z AWFu i nieszczęsny przejazd przy Zabłocińskiej (a już niedługo może i z autostradą Duracza).
Niemniej obawiam się, że gdy budowano tramwaj do Młocin, to nie przejmowano się ruchem aut ;)

Paweł D.
Posty: 5311
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 07 sty 2012, 15:07

person pisze:
KwZ pisze: Nie jeżdżę tamtędy tramwajem, więc nie wiem, ale przecież jedyne skrzyżowanie tramów jest z Podleśną, więc tam powinien być szybki tramwaj i tak. Czy nie dlatego wybudowano go po zewnętrznej stronie Marymonckiej?
Jest jeszcze choćby wyjazd z AWFu i nieszczęsny przejazd przy Zabłocińskiej (a już niedługo może i z autostradą Duracza).
Niemniej obawiam się, że gdy budowano tramwaj do Młocin, to nie przejmowano się ruchem aut ;)
W tej chwili na Marymonckiej mamy osygnalizowane:
1. Wyjście z lasu ul. Przy Agorze,
2. Wyjście z lasu przyst. Las Bielański,
3. Skrzyżowanie z Dewajtis,
4. Skrzyżowanie przy AWF,
5. Skrzyżowanie z Podleśną,
6. Przejście przez tory przy Żeromskiego.
Do pełni szczęścia brakuje jeszcze świateł przy wyjściu z lasu na wysokości Doryckiej i dojazdu do strzelnicy za Cm. Włoskim no i Zabłocińskiej.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10651
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 07 sty 2012, 15:09

Co nie znaczy, że nie możemy teraz się przejmować ;-)
person pisze:Jest jeszcze choćby wyjazd z AWFu
To jest wyjazd z posesji, powinien być całkowicie podporządkowany tramwajom.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Paweł D.
Posty: 5311
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 07 sty 2012, 15:14

Jednak nie, to jest skrzyżowanie z Al. Zjednoczenia, której przedłużeniem jest wjazd na teren AWF-u.

ODPOWIEDZ