Modernizacje linii kolejowych w Polsce
Moderator: JacekM
Możesz się grzebać na Kwr. Uwaga! To gorsze od cegły!
[ Dodano: |8 Sty 2012|, 2012 00:58 ]
Co do linii do huty, to chyba przesadziłem, że będą tam jakieś pociągi pasażerskie.
[ Dodano: |8 Sty 2012|, 2012 00:58 ]
Co do linii do huty, to chyba przesadziłem, że będą tam jakieś pociągi pasażerskie.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
To lista tras katalogowych, a nie rozkład jazdy poc. towarowych.
W dodatku z RJ 2008-9. Obecnie katalogi są razem z zamówieniami IRJ w SKRJ. Bez podwójnie autoryzowanego dostępu nie zobaczysz.
PS. Do Łomży chyba jeszcze dojeżdżają zdawcze towarowe, ale to ruch w kompletnym zaniku. Stacja jest nieciekawie położona, bo jako "kieszeń" ze Śniadowa od Linii Ostrołęka - Łapy. Gdyby chcieć z Warszawy dojechać, to trzeba by via Wyszków, Ostrołękę i Śniadowo. Nieco za dużo kombinowania, biorąc pod uwagę stan tamtejszej infrastruktury.
W tej okolicy, w lecie odżyje na całości ruch na linii Ostrołęka - Małkinia, gdy wezmą się za roboty na 29 i cały węgiel do Ostrołęki na jakieś dwa miesiące pojedzie przez Ostrów Mazowiecką. Najpierw jednak, w pierwszej połowie lata, ta linia zostanie wyremontowana.
W dodatku z RJ 2008-9. Obecnie katalogi są razem z zamówieniami IRJ w SKRJ. Bez podwójnie autoryzowanego dostępu nie zobaczysz.
PS. Do Łomży chyba jeszcze dojeżdżają zdawcze towarowe, ale to ruch w kompletnym zaniku. Stacja jest nieciekawie położona, bo jako "kieszeń" ze Śniadowa od Linii Ostrołęka - Łapy. Gdyby chcieć z Warszawy dojechać, to trzeba by via Wyszków, Ostrołękę i Śniadowo. Nieco za dużo kombinowania, biorąc pod uwagę stan tamtejszej infrastruktury.
W tej okolicy, w lecie odżyje na całości ruch na linii Ostrołęka - Małkinia, gdy wezmą się za roboty na 29 i cały węgiel do Ostrołęki na jakieś dwa miesiące pojedzie przez Ostrów Mazowiecką. Najpierw jednak, w pierwszej połowie lata, ta linia zostanie wyremontowana.
Dlaczego pieprzone pierożki są dobre, a pieprzone życie już nie? (B. Schaeffer)
Historia uczy jednego - nigdy nikogo niczego nie nauczyła.
Historia uczy jednego - nigdy nikogo niczego nie nauczyła.
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36653
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Albo Łomża = Łomianki, albo gadacie, jak dziad z obrazemBJ pisze:Z tego, co się orientuję, to do Łomży nadal są czynne tory towarowe.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36653
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
I nie zastanowiło cię, że KwZ odpowiada ci o kolejce do Palmir i o bocznicy do huty?BJ pisze:Czy ja czegoś nie rozumiem oczywistego?
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Najpierw było pytanie...
a potem:
2 lata temu do Łomży z Białegostoku pojechał pociąg specjalny WOŚP...
Prędkość od Śniadowa do Łomży to 20km/h.
Poza tym linia do Łomży to taka odnoga. Zarówno do Ostrołęki i dalej do Warszawy, jak i do Łap i potem do Białegostoku koleją jest dalej niż po drogach.
Nawet, jakby linia 49 Śniadowo - Łomża, jak i 36 Ostrołęka - Łapy (od której 49 odchodzi) miałyby prędkość 90-100km/h (36 ma 80km/h do Łap i 30 do Ostrołęki ze Śniadowa), to i tak kolej nie byłaby konkurencyjna. Ewentualne dalekobieżne pociągi mogłyby się przyjąć, ale też raczej z trudem.
odpowiedź:A jest obecnie jakas linia modlin-plock?
[tak, jakby tory do Łomży miały cokolwiek wspólnego z Płockiem ]BJ pisze:Z tego, co się orientuję, to do Łomży nadal są czynne tory towarowe.
a potem:
To już zgłupiałem Palmiry, Łomża i Płock. Zupełnie bez sensu rozmowa koledzy...KwZ pisze:O jakich torach towarowych mówisz? Openstreetmap i RailMap milczą na ten temat. Ten drugi wspomina tylko o jakiejś kolejce do Palmir rozebranej w okolicach II WŚ, to chyba nie to ?
Nawet nie wiem, czy jeszcze w ogóle dojeżdżają. Może jakiś wungiel czasem targają. Wokół brak jakiś większych zakładów, które mogłyby cokolwiek wozić koleją...chester pisze:PS. Do Łomży chyba jeszcze dojeżdżają zdawcze towarowe
2 lata temu do Łomży z Białegostoku pojechał pociąg specjalny WOŚP...
Prędkość od Śniadowa do Łomży to 20km/h.
Poza tym linia do Łomży to taka odnoga. Zarówno do Ostrołęki i dalej do Warszawy, jak i do Łap i potem do Białegostoku koleją jest dalej niż po drogach.
Nawet, jakby linia 49 Śniadowo - Łomża, jak i 36 Ostrołęka - Łapy (od której 49 odchodzi) miałyby prędkość 90-100km/h (36 ma 80km/h do Łap i 30 do Ostrołęki ze Śniadowa), to i tak kolej nie byłaby konkurencyjna. Ewentualne dalekobieżne pociągi mogłyby się przyjąć, ale też raczej z trudem.