Moderator: Wiliam
-
ja0306
- Posty: 615
- Rejestracja: 02 lut 2006, 15:44
- Lokalizacja: Warszawa-Natolin Zachodni
Post
autor: ja0306 » 09 sty 2012, 13:45
A czy 345 będzie całodzienne czy szczytowe jak 327?
A co do 168 to korki i tak ma Trasa Siekierkowska/Most oraz Czerniakowska.
A i dlaczego to nie jest połączone ze zmianami dla 113/521, 147, 137/173 oraz 213 i 215?
nasza-klasa
maratonypolskie
radiopolska
wawkom.waw
facebook
fotka
sympatia
Randkologia
Apokalipsy.fora.pl
-
pawcio
- Posty: 25436
- Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
- Lokalizacja: Os. Wilga
Post
autor: pawcio » 09 sty 2012, 13:46
ja0306 pisze:A co do 168 to korki i tak ma Trasa Siekierkowska/Most oraz Czerniakowska.
To nic w porównaniu z bałaganem na Marsa i Strażackiej.
ja0306 pisze:dlaczego to nie jest połączone ze zmianami dla 113/521, 147, 137/173 oraz 213 i 215?
Bo Wawer się wypiął na swoje projekty zmian.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
MichalJ
- Posty: 15236
- Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33
Post
autor: MichalJ » 09 sty 2012, 13:53
I mu się zaserwowało paradowanie 119 tam i nazad na złość?
A w ogóle to czy te zmiany w Rembertowie są zaakceptowane przez dzielnicę w takim samym trybie, jak próbowano uzyskać akceptację w dzielnicy Wawer? I czy pytał ktoś o te zmiany na Mokotowie i Gocławiu (Pradze Pd.)?
-
pawcio
- Posty: 25436
- Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
- Lokalizacja: Os. Wilga
Post
autor: pawcio » 09 sty 2012, 13:56
Zawsze pisma do dzielnic chodziły. Są one zresztą najczęstszym źródłem ich przepływu do prasy. Pewnie teraz też były. Aczkolwiek zakładam, że większość uzgodnień zmian pochodzi z czasów konsultacji wawerskich, bo już wówczas się mówiło, że Rembertów swój fragment kupuje.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
ja0306
- Posty: 615
- Rejestracja: 02 lut 2006, 15:44
- Lokalizacja: Warszawa-Natolin Zachodni
Post
autor: ja0306 » 09 sty 2012, 14:08
Aha,Wawer jak widać, Wesoła też, odporne na nowe zmiany.
nasza-klasa
maratonypolskie
radiopolska
wawkom.waw
facebook
fotka
sympatia
Randkologia
Apokalipsy.fora.pl
-
Pawel_
- Sierściuch
- Posty: 8295
- Rejestracja: 01 maja 2007, 18:08
- Lokalizacja: Zagłębie Szklane :-)
Post
autor: Pawel_ » 09 sty 2012, 16:08
pawcio pisze:To nic w porównaniu z bałaganem na Marsa i Strażackiej.
To będzie potwór. Potwór, który wiecznie będzie stał w korkach. Dobrze, że na Gocławiu jest ekspedycja i jest szansa, iż to jakoś będzie jeździło...
-
Tranzystor
Post
autor: Tranzystor » 09 sty 2012, 16:33
A czemu ten wytwór ma być
345? Ze
145 ma nie wiele wspólnego, co innego gdyby startował z Wiatracznej. Powinno być
368
-
michael112
- Posty: 2850
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Post
autor: michael112 » 09 sty 2012, 16:48
343, jeśli już. Ze 168 nie będzie miał po zmianach wiele wspólnego. Ale to tak na marginesie.
-
fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27445
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Post
autor: fik » 09 sty 2012, 16:55
Jeśli już, to 353, skoro podstawową cechą tej linii będzie obsługa Mokrego Ługu.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
-
PiotrekP
- Posty: 3498
- Rejestracja: 04 wrz 2006, 19:17
Post
autor: PiotrekP » 09 sty 2012, 17:45
No i przykro mi, ale to powinno być 327 i jechać na Kolonię, eeech
-
ja0306
- Posty: 615
- Rejestracja: 02 lut 2006, 15:44
- Lokalizacja: Warszawa-Natolin Zachodni
Post
autor: ja0306 » 09 sty 2012, 18:01
Dołączam, 327-numer popieram. Ale chyba nie ma co pchać dalej Al.Sztandarów i Frontową i Czerwonych Beretów do Rembertowa Kolonii.
nasza-klasa
maratonypolskie
radiopolska
wawkom.waw
facebook
fotka
sympatia
Randkologia
Apokalipsy.fora.pl
-
Wolfchen
- (Busmann)
- Posty: 14790
- Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Wolfchen » 09 sty 2012, 18:27
PiotrekP pisze:No i przykro mi, ale to powinno być 327 i jechać na Kolonię
Kolonia przecież będzie miała 143... Po co jej jeszcze 33x?
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
-
Staad
- Posty: 88
- Rejestracja: 14 sie 2006, 13:46
Post
autor: Staad » 09 sty 2012, 18:33
Czyli zamiast 515, będzie kolejna linia która zatrzymuje się na tak ważnych przystankach jak kanał gocławski czy wał miedzeszyński. 515 i 415 omijało najwięcej przystanków od ronda wiatraczna do politechniki ( kanał gocławski,międzynarodowa, wał miedzeszyński, torwar i rozbrat). Zamiast tego wciska się kolejna linię, która zatrzymuje się na każdym przystanku (w godzinach szczytu zawsze znajdzie się ktoś, kto wsiada bądź wysiada na przystankach "na żądanie") i to tłumacząc małą oszczędnością czasu. Kto uwierzy w takie marne wytłumaczenie? To już lepiej było zmodyfikować trasę 515.
SPINNING WORLD
-
KwZ
- Posty: 10659
- Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
- Lokalizacja: z Parku Odkrywców
Post
autor: KwZ » 09 sty 2012, 18:36
Staad pisze:To już lepiej było zmodyfikować trasę 515.
Co masz na myśli? Kasacja 415 i podbicie 515 to nie modyfikacja trasy?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
-
Staad
- Posty: 88
- Rejestracja: 14 sie 2006, 13:46
Post
autor: Staad » 09 sty 2012, 18:41
Mam na myśli zostawienie z Rembertowa do GUS linii pospiesznej a nie zwykłej.
SPINNING WORLD