Casus "Edwarda" - koniec ekspresĂłw?
Moderator: Wiliam
-
- Posty: 155
- Rejestracja: 30 paź 2011, 16:19
- Lokalizacja: Warszawa-Bemowo
Jeśli to prawda, to byłby to chyba największy absurd jaki można sobie wyobrazić.
Ja oczywiście nic na ten temat nie wiem, ale już gdzieś (chyba nie na wawkomie) pisałem, że zakrańcowanie 512 na Górczewskiej pachnie mi zamachem na Edwarda.
I to właśnie 512 niepotrzebnie wydłużono do Os. Górczewska, a E-2 jest moim zdaniem jedną z najlepszych linii w tej części Warszawy
Ja oczywiście nic na ten temat nie wiem, ale już gdzieś (chyba nie na wawkomie) pisałem, że zakrańcowanie 512 na Górczewskiej pachnie mi zamachem na Edwarda.
I to właśnie 512 niepotrzebnie wydłużono do Os. Górczewska, a E-2 jest moim zdaniem jedną z najlepszych linii w tej części Warszawy
jesli to ironia to spoko, lecz jesli nie to wiec ze to glupi pomyslja0306 pisze:A nie lepiej E-2 w 501 a 422 w 522?
[ Dodano: |9 Sty 2012|, 2012 14:30 ]
E-2 juz dawno stracilo charakter linii ekspresowej, stoi non stop w korkach. Jesli ZTM postanowil skasowac wszystkie Ekspersowe linie to chwala mu za to!paolo11051 pisze:E-2 jest moim zdaniem jedną z najlepszych linii w tej części Warszawy
Bemowo ma tramwaje i 171 wystarczy.
na Stegny dla Batumi czy dla Stegny?
Tam jest 189, jest 148. Z Sobieskiego-Stegny i Bemowa.
422 jako 522 potrzebne jest Nowemu Wilanowi.
Co do 519 to nadal brakuje linii do Starych kabat z jedna brygadą i Linii do Powsina co 15-20 minut. Ja bym wolał wtedy do Powsina 130 i/lub 180. Albo na Waflową tak jak N81 dac 180 a 130 na Powsin Park Kultury. 180 przez Obwodnicę. Wtedy 519 możae iść zamiast 422 na Odcinek Wilanów-Śródmieście. I 422 do piachu.
Co do pytan 180 miałoby obsługiwać całe osiedle Powsin i Powsinek a 130 zawozić do Parku Kultury.
130 jest za słabe na Nowy Wilanów.
Tam jest 189, jest 148. Z Sobieskiego-Stegny i Bemowa.
422 jako 522 potrzebne jest Nowemu Wilanowi.
Co do 519 to nadal brakuje linii do Starych kabat z jedna brygadą i Linii do Powsina co 15-20 minut. Ja bym wolał wtedy do Powsina 130 i/lub 180. Albo na Waflową tak jak N81 dac 180 a 130 na Powsin Park Kultury. 180 przez Obwodnicę. Wtedy 519 możae iść zamiast 422 na Odcinek Wilanów-Śródmieście. I 422 do piachu.
Co do pytan 180 miałoby obsługiwać całe osiedle Powsin i Powsinek a 130 zawozić do Parku Kultury.
130 jest za słabe na Nowy Wilanów.
nasza-klasa
maratonypolskie
radiopolska
wawkom.waw
facebook
fotka
sympatia
Randkologia
Apokalipsy.fora.pl
maratonypolskie
radiopolska
wawkom.waw
fotka
sympatia
Randkologia
Apokalipsy.fora.pl
do czego? Miasteczko Wilanow mialoby 217 do metra i 116 na Trakt wystarczyja0306 pisze:422 jako 522 potrzebne jest Nowemu Wilanowi.
no to 239 z <M> Wilanowska i po sprawie! 130 jesli nie na Wawer to niech w Wilanowie juz zostanie. 180 rowniez zostawic w Wilanowie! Policz czas przejazdu z Chomiczówki na Powsinja0306 pisze:Co do 519 to nadal brakuje linii do Starych kabat z jedna brygadą i Linii do Powsina co 15-20 minut. Ja bym wolał wtedy do Powsina 130 i/lub 180. Albo na Waflową tak jak N81 dac 180 a 130 na Powsin Park Kultury. 180 przez Obwodnicę.
116, no ale nie wiem czy ZTM da 116 oberek przez Nowy Wilanów na Wilanów Stary. Czy tam prosto na Branickiego.
217 Mają ale ono ma oddzielna rolę a zapychanie Metra na Wilanowskiej z 3 stron, patrz 165 709 i 710 już chyba wystarczy.
Wiele osób myśli o tym by 130 zamiast 519 poszło na Powsin i 519 skrócić do Wilanowa, Starego lub Nowego w obecnym momencie.
239 Tak do Starych Kabat ale z Wilanowa Starego i jedna brygada tylko.
180 z Chomiczówki na Powsin jechałoby z godzinę, ale dowoziłoby zamiast 519 do Śrómieścia Foksal/Pl.Trzech Krzyży. Poza tym Powsin będzie tez się rozbudowywać tak jak Bielawa i Nowy Wilanów, wcześniej czy później. 1 Linia za 519 może tam nie starczyć. Nie licze samej Pętli 519 dzisiaj.
217 Mają ale ono ma oddzielna rolę a zapychanie Metra na Wilanowskiej z 3 stron, patrz 165 709 i 710 już chyba wystarczy.
Wiele osób myśli o tym by 130 zamiast 519 poszło na Powsin i 519 skrócić do Wilanowa, Starego lub Nowego w obecnym momencie.
239 Tak do Starych Kabat ale z Wilanowa Starego i jedna brygada tylko.
180 z Chomiczówki na Powsin jechałoby z godzinę, ale dowoziłoby zamiast 519 do Śrómieścia Foksal/Pl.Trzech Krzyży. Poza tym Powsin będzie tez się rozbudowywać tak jak Bielawa i Nowy Wilanów, wcześniej czy później. 1 Linia za 519 może tam nie starczyć. Nie licze samej Pętli 519 dzisiaj.
nasza-klasa
maratonypolskie
radiopolska
wawkom.waw
facebook
fotka
sympatia
Randkologia
Apokalipsy.fora.pl
maratonypolskie
radiopolska
wawkom.waw
fotka
sympatia
Randkologia
Apokalipsy.fora.pl
-
- Posty: 155
- Rejestracja: 30 paź 2011, 16:19
- Lokalizacja: Warszawa-Bemowo
Przepraszam, w jakich korkach stoi E-2 chociażby między NŚ a Nowym Bemowem? (mówię o tym odcinku, bo z niego korzystam)195 pisze: E-2 juz dawno stracilo charakter linii ekspresowej, stoi non stop w korkach
Rano na buspasie na Górczewskiej? Bo popołudniu na pewno nie, wracam E-2 na Bemowo około 3 razy w tygodniu, i z ostatnich dwóch lat kojarzę 2 (słownie=DWA) prawdziwe korki na Górczewskiej - raz w 2010r jak 30 listopada spadł śnieg, i kilka tygodni temu jak przy Wola Parku doszło do śmiertelnego potrącenia kobiety.
Korki to sobie niektórzy kierowcy na życzenie fundują - pchają się w zapchane Leszno, zamiast to ominąć Młynarską czy chociażby Okopową
Naprawdę, na przystanek Synów Pułku spod Uniwersytetu wolę E-2 i tramwaj niż 105 i cokolwiek. Jest szybciej nawet jak przepuszczę 105 na KP.
Najwięcej czasu WSZYSTKIE linie (jeśli to prawda, to przyszłe 402 też) tracą na lewoskręcie z Bankowego w Solidarności. Już pisałem o tym kiedyś, że wystarczyłoby wydłużyć ten lewoskręt o kilka sekund, by mieć pewność, że autobus z przystanku zaliczy ten lewoskręt po maksymalnie dwóch fazach. Teraz jak ma pecha to mieści się dopiero na trzeciej.
Jeśli w ZTM istnieje jakiś bzdurny dogmat kasowania ekspresów, to jest to według mnie absurdalne, E-2 ma bardzo dobre zapełnienie i spełnia swoją rolę dobrze.
Niepotrzebne było wydłużenie 512 do Górczewskiej, brygadochłonne i zbędne.
A E-2 powinno jak najbardziej zostać.
To był właśnie niecny plan ZTMu. Damy 512, będzie potem można zlikwidować E-2. Przecież nie dali 512 na Bemowo po to by mogło sobie po buspasie jeździć. Wierzy ktoś w to? Likwidują E-4 i E-8 to i czas na E-2, by pozbyć się ekspresówek w stolicy.Niepotrzebne było wydłużenie 512 do Górczewskiej, brygadochłonne i zbędne.
M1 6 33 112 171 181 184 523 E-2 701