Casus "Edwarda" - koniec ekspresĂłw?

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Colony
Posty: 2932
Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
Kontakt:

Post autor: Colony » 09 sty 2012, 11:32

Doszły mnie słuchy (spoza środowiska forumowego), że ktoś planuje zmienić E-2 w 4xx, albo zupełnie ją zlikwidować składając brygady na 116 i skrócone kursy 519. To są jakieś brednie czy coś jest na rzeczy?
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)

paolo11051
Posty: 155
Rejestracja: 30 paź 2011, 16:19
Lokalizacja: Warszawa-Bemowo

Post autor: paolo11051 » 09 sty 2012, 12:51

Jeśli to prawda, to byłby to chyba największy absurd jaki można sobie wyobrazić.
Ja oczywiście nic na ten temat nie wiem, ale już gdzieś (chyba nie na wawkomie) pisałem, że zakrańcowanie 512 na Górczewskiej pachnie mi zamachem na Edwarda.
I to właśnie 512 niepotrzebnie wydłużono do Os. Górczewska, a E-2 jest moim zdaniem jedną z najlepszych linii w tej części Warszawy

Awatar użytkownika
Plesim
Posty: 4181
Rejestracja: 18 gru 2005, 21:59
Lokalizacja: Tam gdzie kiedyś kończyła 11

Post autor: Plesim » 09 sty 2012, 12:58

Czyli Mokotów zyska a Bemowo zostaje na tramwajach i 171 (bo 410 i 523 włączających się od skraju tego osiedla nie liczę).

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10669
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 09 sty 2012, 13:09

Plesim pisze:Czyli Mokotów zyska a Bemowo zostaje na tramwajach i 171
Nie byłoby sensowniej przenieść 512 na Bemowo i odprzystankowić?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Flash8222
Posty: 7835
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 09 sty 2012, 13:29

Colony pisze:Doszły mnie słuchy (spoza środowiska forumowego), że ktoś planuje zmienić E-2 w 4xx, albo zupełnie ją zlikwidować składając brygady na 116 i skrócone kursy 519. To są jakieś brednie czy coś jest na rzeczy?
E-2 zamiana w 402 ;)

ja0306
Posty: 615
Rejestracja: 02 lut 2006, 15:44
Lokalizacja: Warszawa-Natolin Zachodni

Post autor: ja0306 » 09 sty 2012, 13:41

A nie lepiej E-2 w 501 a 422 w 522? :D
nasza-klasa
maratonypolskie
radiopolska
wawkom.waw
facebook
fotka
sympatia
Randkologia
Apokalipsy.fora.pl

195
Posty: 525
Rejestracja: 27 maja 2007, 12:47

Post autor: 195 » 09 sty 2012, 14:28

ja0306 pisze:A nie lepiej E-2 w 501 a 422 w 522?
jesli to ironia to spoko, lecz jesli nie to wiec ze to glupi pomysl :D

[ Dodano: |9 Sty 2012|, 2012 14:30 ]
paolo11051 pisze:E-2 jest moim zdaniem jedną z najlepszych linii w tej części Warszawy
E-2 juz dawno stracilo charakter linii ekspresowej, stoi non stop w korkach. Jesli ZTM postanowil skasowac wszystkie Ekspersowe linie to chwala mu za to!
Bemowo ma tramwaje i 171 wystarczy.

ja0306
Posty: 615
Rejestracja: 02 lut 2006, 15:44
Lokalizacja: Warszawa-Natolin Zachodni

Post autor: ja0306 » 09 sty 2012, 16:05

Raczej dowcip bo o 1 linie stałą za duzo. Ja jeśli coś ma byc zmieniane to 422 w 522.
E-2 dalej jako E-2.
nasza-klasa
maratonypolskie
radiopolska
wawkom.waw
facebook
fotka
sympatia
Randkologia
Apokalipsy.fora.pl

195
Posty: 525
Rejestracja: 27 maja 2007, 12:47

Post autor: 195 » 09 sty 2012, 17:31

ja0306 pisze:Ja jeśli coś ma byc zmieniane to 422 w 522.
422 jesli ma juz koniecznie istniec to konczyc powinno na Stegnach i wlasnie miec numer jaki ma teraz :arrow: 501 kasacja! 519 troche czesciej od Wilanowa dopiero. 116 moze wtedy na Branickiego? :-k W kazdym razie E-2 out

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10669
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 09 sty 2012, 17:46

130 na Branickiego?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

ja0306
Posty: 615
Rejestracja: 02 lut 2006, 15:44
Lokalizacja: Warszawa-Natolin Zachodni

Post autor: ja0306 » 09 sty 2012, 17:54

na Stegny dla Batumi czy dla Stegny?
Tam jest 189, jest 148. Z Sobieskiego-Stegny i Bemowa.

422 jako 522 potrzebne jest Nowemu Wilanowi.
Co do 519 to nadal brakuje linii do Starych kabat z jedna brygadą i Linii do Powsina co 15-20 minut. Ja bym wolał wtedy do Powsina 130 i/lub 180. Albo na Waflową tak jak N81 dac 180 a 130 na Powsin Park Kultury. 180 przez Obwodnicę. Wtedy 519 możae iść zamiast 422 na Odcinek Wilanów-Śródmieście. I 422 do piachu.

Co do pytan 180 miałoby obsługiwać całe osiedle Powsin i Powsinek a 130 zawozić do Parku Kultury.

130 jest za słabe na Nowy Wilanów.
nasza-klasa
maratonypolskie
radiopolska
wawkom.waw
facebook
fotka
sympatia
Randkologia
Apokalipsy.fora.pl

195
Posty: 525
Rejestracja: 27 maja 2007, 12:47

Post autor: 195 » 09 sty 2012, 18:24

ja0306 pisze:422 jako 522 potrzebne jest Nowemu Wilanowi.
do czego? Miasteczko Wilanow mialoby 217 do metra i 116 na Trakt wystarczy
ja0306 pisze:Co do 519 to nadal brakuje linii do Starych kabat z jedna brygadą i Linii do Powsina co 15-20 minut. Ja bym wolał wtedy do Powsina 130 i/lub 180. Albo na Waflową tak jak N81 dac 180 a 130 na Powsin Park Kultury. 180 przez Obwodnicę.
no to 239 z <M> Wilanowska i po sprawie! 130 jesli nie na Wawer to niech w Wilanowie juz zostanie. 180 rowniez zostawic w Wilanowie! Policz czas przejazdu z Chomiczówki na Powsin :D

ja0306
Posty: 615
Rejestracja: 02 lut 2006, 15:44
Lokalizacja: Warszawa-Natolin Zachodni

Post autor: ja0306 » 09 sty 2012, 19:24

116, no ale nie wiem czy ZTM da 116 oberek przez Nowy Wilanów na Wilanów Stary. Czy tam prosto na Branickiego.
217 Mają ale ono ma oddzielna rolę a zapychanie Metra na Wilanowskiej z 3 stron, patrz 165 709 i 710 już chyba wystarczy.
Wiele osób myśli o tym by 130 zamiast 519 poszło na Powsin i 519 skrócić do Wilanowa, Starego lub Nowego w obecnym momencie.
239 Tak do Starych Kabat ale z Wilanowa Starego i jedna brygada tylko.

180 z Chomiczówki na Powsin jechałoby z godzinę, ale dowoziłoby zamiast 519 do Śrómieścia Foksal/Pl.Trzech Krzyży. Poza tym Powsin będzie tez się rozbudowywać tak jak Bielawa i Nowy Wilanów, wcześniej czy później. 1 Linia za 519 może tam nie starczyć. Nie licze samej Pętli 519 dzisiaj.
nasza-klasa
maratonypolskie
radiopolska
wawkom.waw
facebook
fotka
sympatia
Randkologia
Apokalipsy.fora.pl

paolo11051
Posty: 155
Rejestracja: 30 paź 2011, 16:19
Lokalizacja: Warszawa-Bemowo

Post autor: paolo11051 » 09 sty 2012, 20:18

195 pisze: E-2 juz dawno stracilo charakter linii ekspresowej, stoi non stop w korkach
Przepraszam, w jakich korkach stoi E-2 chociażby między NŚ a Nowym Bemowem? (mówię o tym odcinku, bo z niego korzystam)
Rano na buspasie na Górczewskiej? Bo popołudniu na pewno nie, wracam E-2 na Bemowo około 3 razy w tygodniu, i z ostatnich dwóch lat kojarzę 2 (słownie=DWA) prawdziwe korki na Górczewskiej - raz w 2010r jak 30 listopada spadł śnieg, i kilka tygodni temu jak przy Wola Parku doszło do śmiertelnego potrącenia kobiety.
Korki to sobie niektórzy kierowcy na życzenie fundują - pchają się w zapchane Leszno, zamiast to ominąć Młynarską czy chociażby Okopową
Naprawdę, na przystanek Synów Pułku spod Uniwersytetu wolę E-2 i tramwaj niż 105 i cokolwiek. Jest szybciej nawet jak przepuszczę 105 na KP.
Najwięcej czasu WSZYSTKIE linie (jeśli to prawda, to przyszłe 402 też) tracą na lewoskręcie z Bankowego w Solidarności. Już pisałem o tym kiedyś, że wystarczyłoby wydłużyć ten lewoskręt o kilka sekund, by mieć pewność, że autobus z przystanku zaliczy ten lewoskręt po maksymalnie dwóch fazach. Teraz jak ma pecha to mieści się dopiero na trzeciej.
Jeśli w ZTM istnieje jakiś bzdurny dogmat kasowania ekspresów, to jest to według mnie absurdalne, E-2 ma bardzo dobre zapełnienie i spełnia swoją rolę dobrze.
Niepotrzebne było wydłużenie 512 do Górczewskiej, brygadochłonne i zbędne.
A E-2 powinno jak najbardziej zostać.

Awatar użytkownika
Maciek
Posty: 3674
Rejestracja: 15 gru 2005, 23:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Maciek » 09 sty 2012, 20:39

Niepotrzebne było wydłużenie 512 do Górczewskiej, brygadochłonne i zbędne.
To był właśnie niecny plan ZTMu. Damy 512, będzie potem można zlikwidować E-2. Przecież nie dali 512 na Bemowo po to by mogło sobie po buspasie jeździć. Wierzy ktoś w to? 8-( Likwidują E-4 i E-8 to i czas na E-2, by pozbyć się ekspresówek w stolicy.
M1 6 33 112 171 181 184 523 E-2 701

ODPOWIEDZ